Az már más kérdés, hogy javarészt a világon mindent kínában gyártanak, amit nem az hamisítvány.:D
Az európai autókban nagyon ritka a kínai alkatrész, mert a gyárak Just In Time beszállítói rendszerrel dolgoznak (azaz nincs semmilyen alkatrészből saját raktárkészlet, a beszállító teherautójából egyenesen az összeszerelő sorra kerül az alkatrész), és a hosszú szállítási idő miatt csúnya fennakadások keletkezhetnének.
Megmondom őszintén hogy német,és olasz...Érdekes hogy az olaszokkal nem volt gond (Alfa 156,Fiat,Lancia),a németek közül az opel ok,a vw egy ipari hulladék.Szerintem. A tesómnak volt egy Renault 11-e,semmi gond nem volt vele,egy trafót kellett cserélnem csupán.A családban van még Citroen Xsara Picasso a kötelező javitgatásokon még nem csináltam jóformán semmit. Egyébként autószerelő a szakmám,de napi szinten nem foglalkozom kocsikkal.
Köszi a választ. még annyi hogy ezt az ellenállást hol találom az autóban és hogy férnék hozzá? mert csak egy francia oldalt találtam és nem vagyok benne teljessen biztos hogy ott az előtét ellenállást boncolgatják ki a kocsibol. Esetleg tudnál ebben segíteni?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Scenic II-k van és a fűtésben elösször elment a kettes majd a négyes, a hármas és az egyes ment de tegnap elment végleg a fűtés. Az lenne a kérdésem hogy mit kellene kicserélnem ahoz hogy visszajöjjön a fűtés. A fűtőmotort? Vagy az előtét ellenállást? És ha igen akkor azt az alkatrészt ami nekem tönrement hol keressem? A műszerfal alatt vagy a motortérben van? Remélem tudtok segíteni. Előre is köszi.
Aha,csipesz34 vagyok,de nem szándékosan váltogattam a nickjeimet,hanem elbénáztam a fórumozást...:-)
Balatonfüreden élek...Igazándiból azért parázom a géptől,mert francia autóm még sosem volt,de konkrétan ez a típus tettszik nagyon! Akkor azt mondod felejtős konkrétan az a kocsi amit írtam?
Gondolom te csipesz34 vagy, csak váltogatod a nicked.
Szerintem vegyél 1.2 ig max, a többit tedd félre, hacsak nincs ennyid félretérve már. Igy nem költekezel ki, nagyobb javításoknál nem fekszik meg a családi kassza. ( igazából a rossz vásárlás és a gondatlan gazda okozza nagyrész a jelentős költségű javításokat, kis részben azért a gyári okok is felmerülhetnek )
ABS,vagy a légzsák kontrol lámpája millió dolog miatt jelenik meg, igy nem tudni mibe kerül, a szabályos működéstől eltérő dolgok, mind befolyásolják a használatot. Bármit veszel vigyél magaddal valakit aki ért a vásárláshoz, egyébként hol élsz, hátha segít valaki az itt irogatók közzül.
Mint irtam én nem vagyok nagy barátja a kisbenzinesnek ezt valamiért elmentettem, nem ismerem a tulajt, de jól felszerelt, elsőgazdás, relative kevés km-l.
A kocsi évjárata 2004-2005,és max 1,5 millió kemény magyar forint. Néztem a minap egyet külsőre szép,155 ezer van a motorban,1.6 benzines.A tulaj mondta hogy menet közben felvillan az ABS,vagy a légzsák kontrol lámpája.Félreáll leállítja a motort és a lámpa kialszik.Rendszertelenül jelentkezik a hiba a kocsi müködését állítólag nem befolyásolja...Kicsit fázom ez miatt a megvételétől,nem tudom mekkora a hiba anyagi vonzata...!
Én tettettem bele, amikor elindult a lopási hullám. Túlzott részleteket nem írnék le, de a gyári rendszertől független, elektronikai és mechanikai védelem lett kiépítve. És még így is elvihetik, abban bízom, hogy sokkal egyszerűbben elvihető kocsikat részesítik előnyben.
A műszaki rész nem az erős oldalam. Gondolom a zárcsere nem olcsó mulatság. Lopásgátló beépítése (elektronika - rá kell keresni a neten), nem immobilizer.
Majd törli a szerviz, nem akarok belenyúlni ebbe a dologba sem, tavaly is együtt éltünk vele 2 (3) hónapig, idén is így lesz. Mivel km-ben 10e sincs benne a tavalyi szerviz óta, idén is rá fogok húzni +1 hónapot, ami megengedett ugye, így viszont 6 éves korára majdnem az évforduló al lesz egy időben a szerviz, onnantól mehet az egy év.
Fordulj Develooper szaktárshoz, ő nem foglalkozik kulcsokkal, de tud ajánlani valakit, aki jól és a (gyárinál jóval olcsóbban) megcsinálja, ha jól emlékszem egy esztergomi autókulcsos cég. Nekem is ő ajánlott tavaly szept.-ben őket, mert elhagytam az egyik kártyát.....végül még nem volt időm oda elmenni, de idén mindenképp el fogok.
Szerintem a benzineseknél nem nagyon van gond vele, emlékeim szerint más kialakítású-anyag.
Az én véleményem!!!, hogy 1.6 nem a legoptimálisabb megoldás, sokat eszik, cserébe kevésbé megy-pörög. Nyilván vannak akik nem igy gondolják, tapasztalják, nem vitatkozom.
A fogyasztási értékekben egetverő különbség nincs, ezért 2.0-t vennék, mégiscsak haladósabb :D - bár soha nem cserélném a dieselt benzinesre -
Mennyi időset gondoltál, mi a max ráfordítandó összeg?