Meg lehet hallani, ha arra figyel az ember és nem a villamos megy mellette..... meg amikor már kicsit fáradtabb az AC. Azt én sem tudom, hogy az adott autó indítja-e az AC-t gyújtásra. Van autó amelyik igen, és van amelyik csak indítózásra*. Egyébként ezek sem főtengelyjelre, elég nekik az 50-es szál feszültsége. 2-3 sec után van jelentősége a főtengelyjelnek, ha ez közben nem érkezik meg, akkor lekapcsol a relé. Főtengelyjelre indításnál sokat késne a nyomásfelépülés)
* Olyan is van, amelyik az ajtónyitásra, hogy indításkor már biztosan legyen üzanyomás.
Én kizártnak tartom hogy az üzemanyag szivattyút hallja, főleg bal 1-en ülve. Azt alig lehet hallani még kibontott fedél mellett is, inkább csak kézzel megfogva érződik a zümmögése, amikor már forgást érzékel a főtengely jeladója. De szedje ki a relét és hallgassa meg hogy hallja-e ugyanazt a hangot. Szakavatottabbak mérjenek áramot.
Tiszteletben tartalak, mint autószerelő nagy tapasztalattal, de ha nem nekem van igazam, akkor több megoldással szerelték a Z14XEP-s G astrákat. Az enyém 2007-es kiadású.
Csak forgó főtengelynél fog áramot kapni az üzemanyag szivattyúja! Ha nyomást akar vizsgálni, inkább húzza le a motortérben az üzemanyag vezetéket, vagy rakjon egy mérőórát a mérőcsonkra, nem?
Visszacsapó szelepet az üléspad alatt találsz, ha kiemeled a szivattyút a csészéből. Én évente takarítom, mert a drága benzin is tele van ilyen festékdarab szerű valamikkel.
Nem gondolnám, hogy üzanyomás lenne a gondja, de tegyél egy próbát. Indítás előtt kétszer-háromszor tedd rá a gyújtást míg hallod az AC-t. A harmadik után indítsd.
Olyan problémám adódott, hogy reggelente elsőre nem indul el az autó. (G Astra, Z14XEP) Első indításkor, a gyújtás ráadásakor hallatszik az AC zümmögése, de hiába köszörültetem. Másodikra viszont pöccre indul, akár az első indítási kísérlet után öt másodperccel is.
Azt kérdezném, hogy az üzemanyagrendszerben merre található visszacsapó szelep, már ha van benne egyáltalán. Szemmel látható jele nincs, hogy valahol esetleg szökne a nyomás.
Amúgy az autó tökéletesen működik, nincs hibalámpa, stb., csak reggel az indításnál vacakol, utána egész nap semmi.
Nekem is g-m van, nálam így műkszik hidegben: kuplung benyom, oldalra eltol, majd előre, ha nem akarja akkor kuplug marad, vissza alaphelyzetbe, majd megint oldalra és addigra már némán veszi az előrét. Nekem 40e km van benne 7 év alatt, de új korától ilyen.
Nem kértem címet. Nem kértem telefonszámot. Nem kértem árajánlatot.
Ilyenre gondoltam például: 17.kerület vagy Velencei-tó környéke esetleg az ország nyugati része. Árral kapcsolatban pedig: a szervizben mondjuk 15k-ért teszik rá a gépre.
Igazából nem mindig recseg. Az van a használati könyvben hogy állo helyzetben tövig benyomom majd várok 3 mp-et és finoman megpróbálom betenni hátramenetbe ha nem akarja bevenni akkor vissza üresbe felengedem a kuplungot varok 3 mpt benyomom a kuplungot megint várok 3 mp t és meg probalom. Ekkor már be kéne vennie a könyv szerint. De nem. Ez ugy veszi be ha nem akarja hogy egyesbe rakom elindulok es megyek annyit hogy a kuplungot teljesen felengedem majd megállok es varok 3 mp-et akkor beveszi. Na de ez szarakodás. A duster minden szarakodás nélkül bevette reccsenés nélkül ha állt az autó. Nem kellett 3 mpket várni megiyesmi.
Opel astra G 2007-es. Ez vezérműláncos igaz? Hány km után kell cserélni? Újonnan vásárolt sosem volt komolyabban terhelve vagy erőltetve. Jelengel 83 ezer km van benne. Váltóban olajat lehet cserélni? Ha igen akkor mikor kellene cserélni? Hátramenet kapcsolásnál nagyon óvatosnak kell lenni mert amúgy recseg a váltó. Miért? Nincs szinkronizálva. De ez nem mentség rá szerintem mert mentem már több autóval és nem recsegett a váltója. Múltkor vezettem a dacia dustert. Nem egy nagy szám az az autó de mégsem recsegett a váltó. Ennél meg benyomott kuplungal várni kell 3-4 mp-et azt utána lehet próbálkozni a váltással hátramenezbe. Ha nem akarja bevenni akkor még menni előre meg stb...