Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bgly Creative Commons License 2014.08.29 0 0 65395

A forgalmiban a legegyszerűbb.

Előzmény: tangamania (65389)
Qkorica Creative Commons License 2014.08.29 0 0 65394

Elöl

Előzmény: tangamania (65389)
409 Creative Commons License 2014.08.28 0 0 65393

Meg lehet hallani, ha arra figyel az ember és nem a villamos megy mellette..... meg amikor már kicsit fáradtabb az AC. Azt én sem tudom, hogy az adott autó indítja-e az AC-t gyújtásra. Van autó amelyik igen, és van amelyik csak indítózásra*. Egyébként ezek sem főtengelyjelre, elég nekik az 50-es szál feszültsége. 2-3 sec után van jelentősége a főtengelyjelnek, ha ez közben nem érkezik meg, akkor lekapcsol a relé. Főtengelyjelre indításnál sokat késne a nyomásfelépülés)

 

* Olyan is van, amelyik az ajtónyitásra, hogy indításkor már biztosan legyen üzanyomás.

Előzmény: ha4nz (65392)
ha4nz Creative Commons License 2014.08.28 0 0 65392

Én kizártnak tartom hogy az üzemanyag szivattyút hallja, főleg bal 1-en ülve. Azt alig lehet hallani még kibontott fedél mellett is, inkább csak kézzel megfogva érződik a zümmögése, amikor már forgást érzékel a főtengely jeladója. De szedje ki a relét és hallgassa meg hogy hallja-e ugyanazt a hangot. Szakavatottabbak mérjenek áramot.

Tiszteletben tartalak, mint autószerelő nagy tapasztalattal, de ha nem nekem van igazam, akkor több megoldással szerelték a Z14XEP-s G astrákat. Az enyém 2007-es kiadású.

Előzmény: 409 (65390)
Pompiere Creative Commons License 2014.08.28 0 0 65391

Köszönöm az infót.

Előzmény: ha4nz (65387)
409 Creative Commons License 2014.08.28 0 0 65390

 

 

 "Csak forgó főtengelynél fog áramot kapni az üzemanyag szivattyúja!"

 

Annak ellenére, hogy ezt írta??:

 

"Első indításkor, a gyújtás ráadásakor hallatszik az AC zümmögése,"

Előzmény: ha4nz (65387)
tangamania Creative Commons License 2014.08.28 0 0 65389

H astrán hol kell megnézni a motorszámot?

MalterKoma Creative Commons License 2014.08.28 0 0 65388

 

Előtte kellett volna feltenni ezt a kérdést. Most már majd úgyis megtapasztalod....

Előzmény: tangamania (65385)
ha4nz Creative Commons License 2014.08.28 0 0 65387

Csak forgó főtengelynél fog áramot kapni az üzemanyag szivattyúja! Ha nyomást akar vizsgálni, inkább húzza le a motortérben az üzemanyag vezetéket, vagy rakjon egy mérőórát a mérőcsonkra, nem?

 

Visszacsapó szelepet az üléspad alatt találsz, ha kiemeled a szivattyút a csészéből. Én évente takarítom, mert a drága benzin is tele van ilyen festékdarab szerű valamikkel.

Előzmény: 409 (65383)
Pompiere Creative Commons License 2014.08.27 0 0 65386

Köszönöm, rápróbálok így is.

Előzmény: 409 (65383)
tangamania Creative Commons License 2014.08.27 0 0 65385

Sziasztok , tegnap vettem egy benzines/ gázos H astrát 2009 est  ,vélemények róla valakinek?

2Qkorica Creative Commons License 2014.08.27 0 0 65384

:))))))))

Előzmény: mantec (65382)
409 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 65383

Nem gondolnám, hogy üzanyomás lenne a gondja, de tegyél egy próbát. Indítás előtt kétszer-háromszor tedd rá a gyújtást míg hallod az AC-t. A harmadik után indítsd.

Előzmény: Pompiere (65381)
mantec Creative Commons License 2014.08.26 0 0 65382

T badboy33!

 

ATE Ceramic Brake Pads

Előzmény: badboy33 (65380)
Pompiere Creative Commons License 2014.08.26 0 0 65381

Segítséget kérnék a márkatársaktól.

Olyan problémám adódott, hogy reggelente elsőre nem indul el az autó. (G Astra, Z14XEP) Első indításkor, a gyújtás ráadásakor hallatszik az AC zümmögése, de hiába köszörültetem. Másodikra viszont pöccre indul, akár az első indítási kísérlet után öt másodperccel is.

Azt kérdezném, hogy az üzemanyagrendszerben merre található visszacsapó szelep, már ha van benne egyáltalán. Szemmel látható jele nincs, hogy valahol esetleg szökne a nyomás.

 

Amúgy az autó tökéletesen működik, nincs hibalámpa, stb., csak reggel az indításnál vacakol, utána egész nap semmi.

badboy33 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 65380

Üdv. Fékbetét márkában kinek melyik a legjobban bevált ?

ha4nz Creative Commons License 2014.08.23 0 0 65379

Az előrét úgy értettem, hogy balra fent van az R állás. Ezért balra előre a megfogalmazásom.

Előzmény: Törölt nick (65378)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.22 0 0 65378

Előre felé veszi mindet tökéletesen. Ebbe 81 ezer van. A tolatással szokott viccelődni.

Előzmény: ha4nz (65377)
ha4nz Creative Commons License 2014.08.22 0 0 65377

Nekem is g-m van, nálam így műkszik hidegben: kuplung benyom, oldalra eltol, majd előre, ha nem akarja akkor kuplug marad, vissza alaphelyzetbe, majd megint oldalra és addigra már némán veszi az előrét. Nekem 40e km van benne 7 év alatt, de új korától ilyen.

Előzmény: Törölt nick (65373)
2Qkorica Creative Commons License 2014.08.16 0 0 65376

Ne küzdj vele, majd ha fontos lesz neki, akkor jelentkezik.....

Előzmény: 409 (65375)
409 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 65375

Az egy dolog, hogy mire gondoltál, és egy másik, hogy mit írtál....

Előzmény: ptomka (65374)
ptomka Creative Commons License 2014.08.15 0 0 65374

Nem kértem címet. Nem kértem telefonszámot. Nem kértem árajánlatot.

 

Ilyenre gondoltam például: 17.kerület vagy Velencei-tó környéke esetleg az ország nyugati része. Árral kapcsolatban pedig: a szervizben mondjuk 15k-ért teszik rá a gépre.

Előzmény: 409 (65366)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.15 0 0 65373

Igazából nem mindig recseg.  Az van a használati könyvben hogy állo helyzetben tövig benyomom majd várok 3 mp-et és finoman megpróbálom betenni hátramenetbe ha nem akarja bevenni akkor vissza üresbe felengedem a kuplungot varok 3 mpt benyomom a kuplungot megint várok 3 mp t  és meg probalom. Ekkor már be kéne vennie a könyv szerint.  De nem. Ez ugy veszi be ha nem akarja hogy egyesbe rakom elindulok es megyek annyit hogy a kuplungot teljesen felengedem majd megállok es varok 3 mp-et akkor beveszi.  Na de ez szarakodás. A duster minden szarakodás nélkül bevette reccsenés nélkül ha állt az autó. Nem kellett 3 mpket várni megiyesmi.

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.15 0 0 65372

Új korában is recsegett de csak hátramenet kapcsolásnál. Amúgy nem csúszik.  Mindjá megnezem a motorkódot

Előzmény: 409 (65370)
2Qkorica Creative Commons License 2014.08.15 0 0 65371

De lehet lábhiba is....

Előzmény: 409 (65370)
409 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 65370

Z14XE lesz az, nem láncos.  A vezszíjat 90ezrente kell cserélni. Váltóban nem kell olajat cserélni. A recsegés valószínűleg kuplung hiba.

Előzmény: Törölt nick (65369)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.15 0 0 65369

Hát 2007-es G. És valami XE14z vagy valami ilyesmi a motorszáma de ez nem biztos. 1.4-es 90 lóerő

409 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 65368

Most akkor mind a 11 motorverzióra vársz választ, vagy esetleg elárulod, hogy neked melyik van???  :-//

Előzmény: Törölt nick (65367)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.15 0 0 65367

Opel astra G 2007-es. Ez vezérműláncos igaz? Hány km után kell cserélni? Újonnan vásárolt sosem volt komolyabban terhelve vagy erőltetve.  Jelengel 83 ezer km van benne.   Váltóban olajat lehet cserélni? Ha igen akkor mikor kellene cserélni?  Hátramenet kapcsolásnál nagyon óvatosnak kell lenni mert amúgy recseg a váltó. Miért? Nincs szinkronizálva. De ez nem mentség rá szerintem mert mentem már több autóval és nem recsegett a váltója. Múltkor vezettem a dacia dustert. Nem egy nagy szám az az autó de mégsem recsegett a váltó.  Ennél meg benyomott kuplungal várni kell 3-4 mp-et azt utána lehet próbálkozni a váltással hátramenezbe. Ha nem akarja bevenni akkor még menni előre meg stb...

409 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 65366

Ugye azt nem gondolod komolyan, hogy ide valaki beírja a címét/telszámát és árajánlatot is ad??  !!!  Kb. azonnal kivágnák a moderátorok reklámozásért.

Viszont ha legalább lenne egy nyilvános emiled, hááát az sem lenne felesleges......

Előzmény: ptomka (65365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!