Tehát csak szakszervíz jó, ahol a computer kiolvassa a hibát, de te mégsem oda hordod, hanem mindennel külön szerelőkhöz? És pl. egy futóműalkatrész cseréhez miért kell computer? Amúgy nem hiszem, hogy bonyolultabb mint egy hasonló felszereltségű és évjáratú 124-es vagy 210-es.
Ha valakinek bálnája van ne akarjon spórolni ilyen alkatrésszel. Mindenből csak a gyári vagy jó minőségű utágyártott lehet a megfelelő Meg egy bálnával amugy se lehett egy egyszerübb műhelyben javítattni. Hiszen az a kocsi teli van elektromos dolgokkal, szakszervíz kell neki. Pl. Bestautó, vagy Kárpát utca vagy hasonló hely, ahol a computer kiolvassa a hibát.
Nekem régi 0-esem van, de mégis külon szerelőm van, aki csak automatával, vagy csak adagolókkal, vagy csak diffivel, illetve aki kárpírokkal foglalkozik. Ezek a dolgok a bálnánál fokozottan érvényesek lehetnek. Remélem senki se szól meg a leírtakért, mert soha s volt bálnám, de hallottam ezt azt a bálnák bonyolultságáról.
Urak! Mi lehet az oka annak, hogy egy C250-es tade reggel neha nehezen, az oninditot sokat kinozva indul el? Olyan, mintha elejtene az uzemanyagot - azert tippeltunk erre, mert eloszor csak meredek hegyen parkolva csinalta. Jah, tuti 160 e km van benne, tehat rossz kompresszio nem jatszik, maskor tokeletesen mukodik, szepen jar a motor. Csak neha nem nagyon akar beindulni... miffene lehet?
Az üléshuzatot szeretném levenni meg lenne egy kis igazitani valo a kalaptartonál de igy nem férek hozzá. Ugy néz ki én nem tudom kivenni talán a Merci szerviben tudnak annyit segiteni! Egyébként én sem vagyok hive az ilyen öszvér megoldásoknak de ez egy olyan alkatrész amelyiknél ugy gondoltam ez megengedhető. Én is jobban szeretem az eredeti vagy kitünő minőségü utángyártott alkatrészeket
Meg a Wartburg teló :) Amúgy igazad lenne, én sem vagyok híve az ilyesminek (pl. már ott figyel a csomiban az eredeti acskós függőstabilizátorpár, meg a szilentek, valamint egy GYÁRI új lambda), de ezt fejlesztésnek veszem, mert mindegyikben elromlik a gyári, ez meg nem. Ugyanilyen fejlesztés volt még a kicserélt fényszórókapcsolóm relével való utólagos ellátása, mert az is hülye konstrukció, ugyanis eredetileg közvetlenül megy át rajta az összes világítás szuflája, így idővel elég. Ebbe a körbe tartozik még az utólagos rejtett indításgátló, aztán az alul kivezetett bikavezeték, és társai. Sőt, én eléggé el nem ítélhető módon hatástalanítottam a katalizátorelőmelegítő szekunder levegő kompesszort is :) Neont és szárnyat azért nem tervezek :))))
Amikor fényezték az én "S" gépemet kiszedték az üléseket. Határozottan emlékszem hogy kettő vagy három kampóra van felűl beakasztva a hátsó ülés támlája. Ezen az autón nincs sízsákja, ha a Tiednek van akkor lehet hogy ott van valami "zsiványság " a dologba.
Mégegyszer köszönöm s500 forum lakonak az infot ! Már sikerült is megoldani a problémát ujra müködik a központi zár!Nekem 12000-be került és remélem sokáig fogja birni! Még egy kérdésem lenne: hogy lehet a hátso ülés támláját kivenni? A csavarokat már kiszedtem és ugy tudom felfelé kellene megemelni de nem akar jönni. Van valami trükkje?
Megvan a vizsga fiúk!!! 2 év műszaki, 1 év zöldkártya!:-))))) Zsír minden! Ma délután még elviszi a srác futómű-beállításra, aztán holnap reggel készen kapom vissza tőle a pirost!
Nincs mit szívesen. Munkadíjjal, alkatrésszel volt egy 10-es. Nem baj, ha egy kicsit kisebb, ugyanaz a funkciója. 1 év alatt legalább ezerszer zártam-nyitottam azóta, és semmi gond vele.
Szia Tibi! Az nem lámpasor ám, bár úgy néz ki, és régebben én is azt hittem, hogy az. Ez egy sima műanyag-díszspoiler, rendszámtartó a neve. Láttam már piros színben, piros-sárgában, de teljesen szürke színben csak ezt. Megnyertem ezt az aukciót is tegnapelőtt , kissebb licitálgatás után 5100-ért az enyém lett.-)) De az eladó hölgy nem postáz, kizárólag személyes átvétel van, és még haza kell juttatni Pestről. Jó is volna, ha már a polcomon lenne!:-)) Pesti nagybátyámat már fűzögetem, hogy menjen el érte, és postázza haza ezt a szépséget. Lényeg, hogy megvan! Ilyen szürke színben szerintem nem minden sarkon lehet kapni!:-))
s 500 ! Erről én is hallottam azt hiszem a III-as Golfban van ilyen vezérlő motor! Gondolom csak a motor nem volt egy horribilis összeg és ha még megbizhatoan is müködik ez jo megoldás lehet! Ennek mindenképpen utána nézek! Egyébként ki van szerelve könnyen össze lehet hasonlitani őket! Köszönet az infoért!
Az enyém is 92-es S, és amikor az én központizár vezérlőm romlott el, akkor a villamosságisom egy bontott Volkswagen motorra cserélte az eredetit. Ez egy éve volt, azóta tökéletesen működik. (Itt konkrétan a motorra gondolok, nem az egész egységre, az elektronika része nem szokott elromlani.) Könnyen szétszedhető, egy egyszerű bosch pumpa van benne, másba is szerelik.
Mivel így azonnal és olcsón megoldódott, utána sem néztem mennyi az új vagy a bontott eredeti komplett, de biztos sok.