majd csabais megmondja :-) valahova felirtam a szamat, de most nem keresem elo, ugy kabe a viztorony magassagaban van, de attol keletre, a csaladihazas reszen
Igazad van.Te vagy én el sem hoztuk volna így.....nem tudom Robi mennyire tud 'határozott' lenni....Aki ilyen munka után 'elengedi',ha csak hírből is hallom,messzire kerülöm....Sztem megpróbálják 'elhajtani'Ő pedig el fog menni,sőt ki sem teszi magát ennek....tanulópénz?
Hmm...Jó, elismerem, hogy az elején jártam vele biztosítás nélkül, nem túl sokáig. De csak azért, mert nem ismertem a jogszabályokat pontosan. Az átiratásra 2 hét van, úgy gondoltam a biztosítás megkötésére is ennyi idő áll rendelkezésemre. Itt alaposan kiokosítottatok, hogy a vétel napjában éjfélig meg kell kötni, és azonnal meg is kötöttem. Motorral mentem le biztosítást kötni, nem a Mercivel, mert úgy megijedtem a ráfázás lehetőségétől. Műszaki nélkül pedig nem jártam vele egy percet sem. Amíg volt műszaki, az utolsó pillanatig használtam, mert kellett éppen. De utána garázsban volt, lázasan folytak rajta a szükséges javítások, cserék. Szóval zavart. Laza vagyok, de ennyire azért nem.:) Annyi pénzt, és időt beleöltem, (ebben a hónapban 90 ezret) hogy sajnálnám, ha leugrana róla bármiért is a rendszám. Srác bejelentette műszakira, mikor már majdnem elkészült az autó, és ott kapott egy igazolást, hogy bemehet vele legálisan a vizsgabázisra. Csak oda, és akkor ment vele. Ez egy tuti gép lesz.
Szia Ákos! Nem látom a számokat, hiába nagyítom, sajnos picit rossz a szemem. El tudnád küldeni nekem mail-ben ezt a lapot, valami nagyobb méretben esetleg? Köszi! Az autót egyébként nem én vittem be a bosch szervízbe, hanem megbíztam egy srácot, aki műszakira is elvitte az autót. Én dolgoztam, tehát nem tudtam kérdezni tőlük. Viszont nem olyan vészes a dolog, mert megnéztem a keréknyomásokat most meló után a benzinkúton, és a bal elsőbe-bal hátsóba 1,5-2 bár volt csak, ami szemmel egyáltalán nem volt látható. A jobb oldalon pedig elöl 2, hátul meg csak 1,5 bár volt. Felfújtam őket, és jobb a helyzet. Tartja az egyenest, de nem úgy, hogy elengedem a kormányt, aztán 100 méterig legalább tartja is, de használható. Kicsit gyanús, főleg ez a papír. Megjegyzésbe semmi sincsen, csak az, hogy 2 alkatrészt ők is cseréltek, meg a végösszeg. Rossz típusra állították volna be a számítógépüket? Erről van szó? Létezhet ilyesmi? Be fogok nézni hozzájuk. A kormány viszont ferdén van.:(
Gyerekek, ha ezt a dumát hallaná szegény öreg autószerelő szakim, aki bő 10 éve ment el, azonnal önként belemenne a dunába, kezében a bedugott 220-as stekklámpájával, a lábához kötött Beta szerszámkocsijával együtt :DDDDD Már azon fennakadt, hogy " hogyan nyissa ki a' ajtót ez a kicsiny távizé? "
Az a baja, hogy eltörtek a forrasztások. kiveszed a kapcsolópanelt, lehúzod a csatikat, leveszed a hátulját. Alatta van egy nyák, rajta vagy 10 bumszli forrasztással. (A csatlakozó lábai vannak hátulról odaforrasztva) Pákával átolvasztod, és már jó is. Nálam is ez volt, típusbetegség.
Jó estét.140es vezető oldali elektromos ülés állító gombok, javitási lehetőségei, hibái? Nem megy arra amerre én szeretném:) De van amikor elindul, ha játszom vele.
ezt édesapámmal is eljátszották, a sztori kisértetiesen hasonlit: nálunk csak egy "próbamester" volt,kb negyed órán keresztül nyúzta az autót,belement a legnagyobb úthibákba " majd ez kihozza a hibákat" / semmit nem találtak /gondolkoztam,hogy megütöm...de tartottuk magunkat,volt egy kiglancolt fekete a6 a bemutató teremben ,természetesen azt akartam kipróbálni:)))) a próba végig leszabályzási fordulaton zajlott majd közöltem,hogy lomha mégis inkább benzines kéne, találtunk egy v6 passat-ot, az is megkapta a kezelést,majd eljöttünk:))) ja a piaci árnál 500-600 e Ft-al ajánlottak kevesebbet,ezt olyan 2 óra huzavona után,és több megmondó ember közreműködésével....