Ezt értem, csak a bálna esetén van egy bizonyos szint, ami alatt nem szabad foglalkozni vele. Fogyasztást nézni, de ácsingózni a nagy test nagy élvezet kategóriában.
Ezért is érthetetlen, ha összehasonlitja valaki egy 124-es bármilyen Merci fogyasztásával, meg menet teljesitményével.
Erre céloztam a kérdésemet.
Ne vegyen bálnát olyan, akinek az első kérdése, mennyit fogyaszt és beleprésel-e az ülésbe :-)
Ha már bálna, akkor vagy V8, ez illik az autóhoz a legjobban, vagy ha mindenképpen spórolni akar valaki a fogyasztással (vagy dízel mániás), akkor egy 300-as dízelt el tudok képzelni. Ezzel már normálisan lehet közlekedni, és nem is esik szét,vagy fől meg. 350-est egyszerűen nem szabad venni. 320-ast meg csak akkor érdemes, ha annyival olcsóbb, vagy annyival szebb mint egy átlagos V8.
124/300D autóm nem volt, de 140/350TD igen. Szubjektiv véleményem, hogy nagyon gyenge a 350 TD a 140-es kasznihoz. Természetesen izlések és pofonok.......
Külföldről nagyon drága behozni egy 500-as "bálnát". A vételár ( kb. 6000 euró ) + reg. adó 4.5 millió Ft ( euró 2 ).
Ez a lassúság nagyon relativ. Vagyunk itt egy páran akik jártunk még Trabantal is ! Csak a "bálnának" útfekvéséhez és az egész autóhoz viszonyitva hatott gyengének a 350 TD nekem.
Ha 13 s alatt van 100-on a 350 TD, akkor az inkább a 124/300 D-vel egyezik meg, ami azért nem egy lassú kocsi szerintem. / 300 D -t volt alkalma pár évig vezetni /
Itt is találtam egyet. Nagyon korrektnek nézz ki. Főleg a belseje jőn be. Nem tudom ennyi pénzért Németországból tudnék e behozni egy tip-top állapotút?
Ugye a 320 S azért 13-14 literrel beéri ha nem nyomom ki a szemét?
jó képek,kösz:))) amúgy a gombot nem kell lehúzni a szétszedéshez,és ha kihúzod a 4 darab réz szegecset egy éles fogóval akkor szépen szétjön,csak hát össze is kell rakni:))) most pihenek:)) 1000 Ft volt a kapcsoló,max veszek még:))