Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139099

Akkor ez egy sima sport csak abarth logókkal?

Előzmény: bajan122 (139098)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139098

Ha abarth lenne akkor megérné, de olyan nem létezik bravoban. Ezek csak utángyártot jelek.

Előzmény: Törölt nick (139097)
Törölt nick Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139097

Nekem is pont ez jutott eszembe, kicsit túl ajnározza a kocsit.

 

Ez az abarth tényleg ekkora nagy szám, hogy 3,5 m érjen?

Előzmény: Mewo (139095)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139096

"Nekem sok az ember"

 

Még jó hogy a kocsi eladó, mert a palival én se akarnék együtt élni. ;-)

Előzmény: Mewo (139095)
Mewo Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139095

Nekem sok az ember, ez már az a típus, aki kifúrja a hátsó kipufogódobot, hogy a kondenzvíz távozhasson, szóval papíron kifogástalan az autó, de valójában iszonyú lelakott.Persze tuti nincs igazam, de láttam már karón varjút.

 

Ja, és miért kell ORDIBÁLNI?

Előzmény: bajan122 (139092)
Mewo Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139094

A helyedben megnézném az általad olcsóként linkelt autót, nincs nagy hiba rajta, persze vizsgáltasd át, de ha ilyet keresnék, akkor a megfelelő tudással a hátam mögött én megnézném.

Előzmény: RCTiv (139080)
Mewo Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139093

Érdekes, én szépnek látom azt az autót.Ha a lámpákhoz illeszkedik a lökhárító, akkor nekem is így állna sajnos, ez nem hiba szerintem.Egy kicsit följebb kell húzni és máris minden szép lesz.

Előzmény: tajby (139089)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139092

Az "Abarth" nekem szimpatikus, mivel látszik rajta hogy szereti az autót.

Előzmény: RCTiv (139080)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139091

"akkora hézag van a géptetőnél,hogy a fax-om beférne"

 

Azért ez nem csak a géptető hibája ;-)

 

(Bocs kihagyhatatlan)

Előzmény: tajby (139089)
gattaka12 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139090

 

 Nem rossz a 2,4 es/200 l0vas/ 159 es újkorában :-) , de a használt 159 esek nagyrészét kerülendőnek tartom.Sok kiadástól kimélheti meg magát a user más tipus választásával.

Előzmény: tajby (139089)
tajby Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139089

159-est csak 2008-tól ez alap. Nem vennék 2.4-est. Elég lenne az új 2.0 jtdm 170 LE-vel. A bordó bravót az életbe nem fogják eladni főleg annyiért,akkora hézag van a géptetőnél,hogy a fax-om beférne. Bal oldali sárvédő is szépen fut az ajtóval/króm/ És ez csak kapcsiból a képeken,milyen lehet ha megnézed élőben..? Én már fel se hivtam,biztos sérülésmentes az is.

Előzmény: RCTiv (139080)
tajby Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139088

XD,ez már jobban hangzik. Érdekelne.

Előzmény: gambl-R (139081)
zgi521 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 139087

Nero?

Előzmény: exrészletjankó (139084)
realist_ Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139086

Az utolsónak szép a színe;)

 

Előzmény: RCTiv (139080)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139085
exrészletjankó Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139084

Kicserélték a bal féltengely gumiharangot. Nem volt elszakadva, csak elöregedve, így nem "tömített" már. Kérdezték, hogy húzzanak a bilincsen vagy cseréljék. Én a csere melett döntöttem.

exrészletjankó Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139083

Vinjo,

 

Rendeld meg légyszíves az első féktárcsákat+betéteket. (Textar?)

 

Köszönöm

seewer Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139082

Igaz, ennyi pénzért, nálunk jó sportot lehet venni:-)))

Előzmény: gambl-R (139081)
gambl-R Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139081

En tudok egy faxa Sportot! Van az a penz, amiert elado. Igaz, az is svajci. :-)

Előzmény: tajby (139066)
RCTiv Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139080

húúú köszi, most megnyugodtam, hogy nem maradtam le semmiről :) de 159-est mit? a benzines motorok meg sem tudják moccantani azt a nehéz kasztnit, a dízelek meg hét mittudomén a 2.4 öthengeres azt bevállalnám de azok meg drágák. 

 

akkor szakértsétek már meg ezeket is, (meg röhögjetek az utolsó abarthon) 

 

a pirosat biztosan látta már valaki, illetve ha emelem a tétet, akkor még két autó jöhet számításba: 

 

 

olcsó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_sport-7269598

 

drága: http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_16v_multiair_turbo_sport-6932264

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_multiair_turbo_sport-6916917

 

"abarth" http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_multiair_turbo_sport_abarth_-_gyonyoru-7370310

Előzmény: tajby (139066)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139079

Akkor ez a tjet motort, illetve annak minőségét is dícséri.

Előzmény: Realtukko (139078)
Realtukko Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139078

Mondjuk az ilyen szintű konfigokról valahol ő is leírja, hogy nem hétköznapi használatra valók. Inkább demónak tekinthető, hogy tud ilyet is csinálni,ha kell.

 

A saját abarthja valami 320 ló (a gyári ugye 155), de az sem arra van, hogy tejért menjen vele a kisboltba.

 

Igaz viszont, hogy van jópár felhasználó, aki nála csináltatott 200 ló feletti konfigot, és már régóta használja probléma nélkül. 

Előzmény: czollnerg (139071)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139077

Szerintem ez oroszrulett. Hogy mi adja meg magát elsőre szerintem mindegy, ami biztos hogy az általad felsoroltak mind meg fogják csak a sorrend változhat. Plusz olyan dolgok amire nem is számítana az ember, pl. a ez a dinamika tuti csavargatja a vázat is amitől repedhet üveg, elengedhet varrat stb. Tuti hogy a motortérben is a rögzítések megköszönik ezt.

 

amúgy látványos, de az az autó nem erre lett kitalálva.

Előzmény: czollnerg (139075)
czollnerg Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139076

igen, én is innen szedtem

Előzmény: bajan122 (139074)
czollnerg Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139075

vl36 turbóval van elég sok config amelyek már lassacskán 80ezreket mentek tuninggal, azokkal semmi probléma, de ezzel nincs hosszútávú tapasztalat ha jól tudom. Kíváncsi lennék, hogy mi az ami először megadja magát. Bravonál tippelek  váltóra-kuplungra, aztán a többi.. féltengely és társai. Lehet nem sokáig, de addig viszont nagyon is él :)

Előzmény: bajan122 (139073)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139074

Revlimit ECU tuning
Fiat Grande Punto TJet TD04 setup - kit RL250+

SPECS:
*Stock engine (9.8:1 cr)
*TD04 turbo
*Tubular manifold with external WG output
*Tial 38mm external WG
*Camshafts
*Special 380cc injectors EV14
*Revlimit custom software

Estimate results:
Power output 265hp
Torque output 310Nm

 

http://mbasic.facebook.com/revlimited?v=feed

Előzmény: czollnerg (139071)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139073

Halva a motort, illetve látva hogy hogy megy ennek a konfignak lehetne a neve a "hosszú élet titka".

 

Igaz ez a motorra és a meghajtás minden elemére.

 

Előzmény: czollnerg (139072)
czollnerg Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139072

*

Előzmény: czollnerg (139071)
czollnerg Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139071

revlimit cég újabb referenciája. rl250+ nevű kit t-jetekhez. szépen megy, itt már 7700on van a tiltás, kell is, hiszen 4000alatt nem igazán akar menni az ilyen config:


https://www.youtube.com/watch?v=KBpbrMg3ZZA

dirige Creative Commons License 2013.11.07 0 0 139070

Reggelenként nézem a repülőszerencsétlenséges ismeretterjesztőt. Most nagyban segítettél megérteni az eseményeket!! :-))))

Előzmény: exrészletjankó (139059)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!