Nekem sok az ember, ez már az a típus, aki kifúrja a hátsó kipufogódobot, hogy a kondenzvíz távozhasson, szóval papíron kifogástalan az autó, de valójában iszonyú lelakott.Persze tuti nincs igazam, de láttam már karón varjút.
A helyedben megnézném az általad olcsóként linkelt autót, nincs nagy hiba rajta, persze vizsgáltasd át, de ha ilyet keresnék, akkor a megfelelő tudással a hátam mögött én megnézném.
Érdekes, én szépnek látom azt az autót.Ha a lámpákhoz illeszkedik a lökhárító, akkor nekem is így állna sajnos, ez nem hiba szerintem.Egy kicsit följebb kell húzni és máris minden szép lesz.
Nem rossz a 2,4 es/200 l0vas/ 159 es újkorában :-) , de a használt 159 esek nagyrészét kerülendőnek tartom.Sok kiadástól kimélheti meg magát a user más tipus választásával.
159-est csak 2008-tól ez alap. Nem vennék 2.4-est. Elég lenne az új 2.0 jtdm 170 LE-vel. A bordó bravót az életbe nem fogják eladni főleg annyiért,akkora hézag van a géptetőnél,hogy a fax-om beférne. Bal oldali sárvédő is szépen fut az ajtóval/króm/ És ez csak kapcsiból a képeken,milyen lehet ha megnézed élőben..? Én már fel se hivtam,biztos sérülésmentes az is.
Kicserélték a bal féltengely gumiharangot. Nem volt elszakadva, csak elöregedve, így nem "tömített" már. Kérdezték, hogy húzzanak a bilincsen vagy cseréljék. Én a csere melett döntöttem.
húúú köszi, most megnyugodtam, hogy nem maradtam le semmiről :) de 159-est mit? a benzines motorok meg sem tudják moccantani azt a nehéz kasztnit, a dízelek meg hét mittudomén a 2.4 öthengeres azt bevállalnám de azok meg drágák.
akkor szakértsétek már meg ezeket is, (meg röhögjetek az utolsó abarthon)
a pirosat biztosan látta már valaki, illetve ha emelem a tétet, akkor még két autó jöhet számításba:
Mondjuk az ilyen szintű konfigokról valahol ő is leírja, hogy nem hétköznapi használatra valók. Inkább demónak tekinthető, hogy tud ilyet is csinálni,ha kell.
A saját abarthja valami 320 ló (a gyári ugye 155), de az sem arra van, hogy tejért menjen vele a kisboltba.
Igaz viszont, hogy van jópár felhasználó, aki nála csináltatott 200 ló feletti konfigot, és már régóta használja probléma nélkül.
Szerintem ez oroszrulett. Hogy mi adja meg magát elsőre szerintem mindegy, ami biztos hogy az általad felsoroltak mind meg fogják csak a sorrend változhat. Plusz olyan dolgok amire nem is számítana az ember, pl. a ez a dinamika tuti csavargatja a vázat is amitől repedhet üveg, elengedhet varrat stb. Tuti hogy a motortérben is a rögzítések megköszönik ezt.
amúgy látványos, de az az autó nem erre lett kitalálva.
vl36 turbóval van elég sok config amelyek már lassacskán 80ezreket mentek tuninggal, azokkal semmi probléma, de ezzel nincs hosszútávú tapasztalat ha jól tudom. Kíváncsi lennék, hogy mi az ami először megadja magát. Bravonál tippelek váltóra-kuplungra, aztán a többi.. féltengely és társai. Lehet nem sokáig, de addig viszont nagyon is él :)
revlimit cég újabb referenciája. rl250+ nevű kit t-jetekhez. szépen megy, itt már 7700on van a tiltás, kell is, hiszen 4000alatt nem igazán akar menni az ilyen config: