Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kiscsera Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9512

Üdv.Mindenkinek!630-asba vagy farosba való 24v-os feszültségszabályzót/gyári új/,566-os M zárolt komplett váltót adnék UE 28-as száras kúpkerékért vagy P-20 alkatrészért. Pénz kizárva.Azért mertem ilyen hanyagúl feldobni,mert néhányan ismernek itt.Az alkatrészek KIZÁRÓLAG saját használatra kellenének.A legjobbakat:kiscsera

Mwin Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9511

Örülök:-)

én meg most is dolgozom rajta:

 

Előzmény: .búsmagyar (9508)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9510

Kedves Mwin és Jambooo. Látjátok már egy mondatban is milyen jól megfértek. Én egy igen ostoba idealista vagyok. Hozzátok össze az észteket a Dutra Baráti Körrel. A pár email között kitörpöltem, küldjék el nekünk a régi motort. Csak anyag árban összerakjuk nekik. Nem egyeztettem Vilivel meg a még nem ratifikált vezérkarral, de ez menni fog. Nekem van új motor szerelő álványom, már egy 6-os turbós tűzoltó motor elkészült benne. Klub foglalkozás keretében, a nagy ágyúk, az új csipaszokkal kiegészülve összelapátoljuk nekik a motort kifogástalanul.

Esetleg lesz majd a Tallini Ikaruszon egy kis tábla, a motort a magyar dutrások támogatták.

áron a dutrás Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9509

Üdv.

Tolólapoztam egy kicsit,ez lett a vége.

.búsmagyar Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9508

Nem hittem, hogy ezt a hajót egyszer látni fogom. A gépjav tanárom mindig ezzel meg a Jégtörő II-vel példálózott. Ő mindkettőn dolgozott ,elmondása szerint.

Hát ezt is láttam...

Előzmény: Mwin (9494)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9507

Utána nézek.

Előzmény: jozsitraktor (9505)
Mwin Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9506

Nem én húztam fel az orrom, én ma sem tudom, mi volt az oka, de mindegy is.

Nem keresem annak a társaságát, aki nem lát szívesen, ennyi.

Dutra talira szívesen megyek, a Csepel-motoros hajót nem tudom garantálni, de még az is összejöhet.

Pl ez...benne egy hatos Csepel mozgatja a döngölőt:

http://www.youtube.com/watch?v=wPZPUs8Vx6o

Előzmény: pléhúsz (9504)
jozsitraktor Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9505

Irtam neked privire nem nézted meg?

Előzmény: pléhúsz (9504)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9504

Ez kibékíthetetlen köztetek, vagy kellene végre egy közös jó párbeszéd? Pl. a Dutra találkozón, ahova végre Jambooo elhozza a kék sárkányt. Te meg a Dunán lejösz valami csepel motoros hajóval, mert a Dutrák együtt szántása a nagy folyótól vagy 50 m-re lesz.

Előzmény: Mwin (9501)
Mwin Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9503

Az sajnos nem tengerjáró volt, éppenhogy nem. Az egy dunai vontatóhajó volt, sajnos, annak annyi.

 

Látod, van itt ellenségem, aki valami képzelt dolgok miatt fűnek-fának mószerol, megteszi majd itt is, ne félj.  De ettől még én élem a világom, és teszem a dolgomat... és igazad lehet, valahol itt van az én gumicicám:-)

 

Egyébként valóban dolgoznak magyar építésű hajók Szibériában, a Jenyiszejen, az Irtiszen, és sokfelé Oroszországban. Sok GANZ daru is él és mozog még:

 

Előzmény: pléhúsz (9502)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9502

Ez a hajó csodaszép. Régebben írtál a tengerjáróról, amit zátonyra vezettek, azzal végül is mi lett?

 

Direkt kevered itt az alkotót a spasszerrel. Lehet hogy ez meg a te gumicicád.

 

Halottam olyat, hogy még mindíg dolgoznak magyar hajók a Jenyiszejen, Lénán. Meg a Szuezi csatornán.

Előzmény: Mwin (9494)
Mwin Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9501

Tudtam, hogy megjössz, ami Ikarus farosról nem tudsz, az nem is létezik.

 

Amit meg felsorolsz, nos, ez aztán a fertő...kár, hogy ezek csak a fantáziádban léteznek. Úgy tűnik, fenntartod magadnak , hogy ebben az országban csak te vehetsz, és adhatsz el dolgokat a farosokhoz, egyáltalán a veteránokhoz, legyen az Adler, vagy Csepel, vagy Dutra.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (9499)
FügeGLX Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9500

Huuuuu baszki, akkor meg túl sok valóvilágot nézel. :-)

 

Na szóval röviden. Nagyon extrém esetben kell csak komplett porlasztót cserélni, sőt sokan felelőtlenül dobnak el látszólag rossznak tűnő csúcsokat. A rossznak minősített csúcsok legalább fele javítható azzal, hogy a porlasztóbeállítón kizárod az órát és többszöri pumpálással átmosatod a porlasztót! Elég nehéz már igazi gamma csúcsot venni max börzéken, de ott is csak néha-néha. Ára nem drága 1000-1500Ft, Lehet még bele tenni (Motorpalt) szinte ugyanaz, vagy pedig 50-es MTZ-t csak ezzel egy kicsit fura hangja van a befecskendezési szög eltérése miatt. Az 50-es csúcs 400Ft körül van.

 

Előzmény: kis dutrás (9497)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9499

Engem  tavaly  decemberben  keresett  meg a  Tallini  Magyar  Intézet   igazgatója ezügyben. Aztán  jelentkezett  az ottani   buszos cég   embere is. Új  614-es motort akartak , de mondtam  , ilyet   felejtsenek el, ilyen  már rég nincs,  bontott  üzemképes  vagy   új   alkatrészekkel  összerakott  motort  lehet  venni.

Aztán  több helyről  is hallottam  vissza a 6 hengeres motorkeresésről  exportra.

http://www.busland.ee/?id=5&album=12

 

 

Az  én  szememben az  is  spasszer  , aki a háromszázezer  forintos méhészkocsit  500-ért ajánlja ki, a Szigetmobilról  sunnyog, de  amit  ott  megvesz dísztárcsát kettes szorzóval adja nekem.

 

A kardántengelyt  a 630-as Ikarusba  pedig  inkább  nélküle  oldottam meg.

Előzmény: Mwin (9494)
Mwin Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9498

Tényleg, az ugyanis, amire hivatkozol, a diszlexia.

Előzmény: kis dutrás (9497)
kis dutrás Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9497

dixlesziás vagyok :D

FügeGLX Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9496

De jó neked, hogy 28 Dutrád van, nekem csak 4 :-( Látom a nyelvtan órákról hiányoztál rendesen!

Előzmény: kis dutrás (9495)
kis dutrás Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9495

Sziasztok 

megtudná nekem mondani  valaki menyibe kerülhet új porlasztó vagy porlasztó csúcs elöre is köszi

szercsére lasan kész a 28 dutrám képeket mutatok 

 

Mwin Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9494

Van motorjuk, de nem állnának neki a javításnak, nem értenek hozzá. Legszívesebben és legegyszerűbben az lenne neki a jó, hogy ha megy egy motor, és aztán csak csere-bere.

Az is felmerült, hogy kiépítenék a motort, hazahoznák, és itteni felújítás után visszavinnék.

Képek vannak a járműről, de jobbára a motor van körbefényképezve.

A pénz nem tűnt el, csak az, aki ígérte a motort. Még a jobbik eset.

 

Innentől off:

 

a fogalom meghatározása sántít; mert én bizony mindennapjaimban épp ilyesmiket csinálok,  azaz olcsón veszek és drágán adok:-)  akkor most mi vagyok? :-)

Persze, az munka, ez meg hobbi - nem is keverem a kettőt, és igenis büszke vagyok arra, hogy a miskolci Ikarus 630-as többek között a tőlem kapott kardántengellyel, nyelestengellyel, kardánkeresztekkel újult meg. Mint ahogy arra is büszke vagyok, hogy munkámmal hozzájárulhattam nem egy műszaki emlék megmentéséhez, felújításához. Most is egy ilyesmin dolgozom szabadidőmben- a legelső magyar jégtörő hajót próbáljuk helyrehozni....

 

Szóval -ahogy itt többen is leírták már - óvatosan az első benyomásokkal:-) Nekem nincs Dutrám, de vannak kapcsolataim, szakirodalmam, tapasztalatom -és mindet szívesen adom.

On

 

Előzmény: pléhúsz (9493)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9493

A rendes zsidókat szeretem, mert azért vannak olyanok is. Ha azt írtam volna, hogy a horvátokkal vagy az örményekkel volt dolgom, azt szabad írni?

 

Remélem az elküldött észt pénz nem tűnt el. A motort szerintem meg tudjuk oldani. Egyáltalán nincs motorjuk? Mert ha van, ahhoz bármi van újban.

 

Azért kellene egy kicsi fogalom tisztázás is. Akkor vagy spasszer, ha szerzel egy motort az észteknek és azt haveri alapon 4-5 szörös áron átadod.

Mi is segítünk külföldi dutrásoknak alkatrészben, különösen ha újra gyártott.

 

Azt hiszem már a múltkor sem értetted, mi ez a spasszer másik agylövésem. Olyan embertipusra szeretném felhívni az óvatos figyelmet, aki mindíg csak romból, szétszed. Kalapáccsal veri le a 344-es nyómócsöveket, mert csak az alumínium árát nézi. A rubik kocka felső sorát önállóan egy év alatt sem rakná ki.

 

Visszatérve a 6-os motorra. Nagyon meggyőző lenne, ha kapnánk képeket a felújítóktól, s az megindítaná itt és máshol is a szíveket és tutti, hogy lesz motor. Persze az sem lenne ártalmas, ha közvetlen az Ikarusz tulajjal tárgyalnánk.

Brezsnyev alatt is tudtuk, hogy az észtek, lettek sohasem adták fel a szabadságot. Én nagyon szívesen segítek nekik.

Előzmény: Mwin (9492)
Mwin Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9492

Kedves mester, 

 

OFFF

 

nekem nem tetszik, hogy nem is nyíltan zsidózol, ebben az eposzban pl mindjárt háromszor is, de mert elismerem az eltökéltségedet a magyar gépek iránt, tudomásul veszem, hogy neked ez a fejlövésed.Másnak meg más.

On

 

Lehet, hogy rosszul veszi ki magát, főleg itt, de használható 6 hengeres motort keresek.

Igen, külföldre, mégpedig Észtországba. Ottaniak gyönyörűen felújítottak, és rendbetettek egy Ikarus 55 lux távolsági autóbuszt, de a motor kifogott rajtuk. Ígértek már nekik itt motort, el is utalták az előleget az észtek, aztán - nem lett motor. Mostanra már ott tartanak, hogy lassan elvész a hitük a magyarokban.... Pedig ők aztán legalább akkora becsben tartják ezeket a járműveket, mint ti a dudukat.

Szóval, ha valakinek lenne valahol, vagy tud valahol, szóljon, akár itt, akár privát. Nem spasszerkedés, egyszerűen megpróbálok segíteni egy régi ismerősömnek, aki sz@rban maradt, épp egy spasszer miatt.

köszönöm.

 

 

 

Előzmény: pléhúsz (9490)
joebatyo Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9491

Légy üdvözölve itt a fórumon!

Esetleg annyit elárulsz még magadról,hogy mely községben tevékenykedsz a Kisdurcással?

Ha fotot teszel fel,azt is szívesen fogadjuk.

Söt,a végén még keréksúly is lehet belöle :)  (ez nem ígéret)

Dutrás üdvözlettel :Joebátyó

 

Előzmény: pirosasz82 (9483)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9490

Nagyon jók ezek a történetek. Igazán öröm hallani, hogy még nem minden és nem mindenkiben veszett ki minden méltóság. Láttam olyan oldalt, hogy szívesség.hu, ahol az emberek ingyen felajánlást tesznek és végeznek másoknak. Annyira terjed, hogy a magyar után már spanyol, német és angol is megalakult magyar mintára. Az embereknek már elegük kezd lenni ezekből a tév tézisekből, hogy a gójoktól nem bűn lopni, meg első a pénz megszerzése bármi áron, eszköz nem számít.

 

Akkor most az én 2 hetes történetem. Van egy tábla nem messze tőlem, van vagy 9 ha, rossz minőségű kaszálló. Én barmolom, eleinte bérben vágattam sok pénzért, azóta már van minden a 28-hoz, hogy időben be legyen takarítva a szénás-gaz. Majdnem 100 pesti, furfangos maceszevő a tulaj kárpótlásilag. Ritka féreg emberek vannak köztük, én próbáltam csekély díjat beszedni, hogy ne legyenek büntetve parlagfű miatt. Volt aki befizette, a nagy része nem. Volt hogy rám szállt a parlagfű kommandó, nagy büntetgetések. Akkor megtaláltak a sumákok, stb. Na nem ragozom tovább.

Felhívott idős hang, hogy én eddig mindíg megcsináltam a földjeiket, őket sohasem büntették meg, nekem adják ingyen és bérmentve a földjüket. Hát ... Ami a legszebb számomra, hogy valószínűleg 95 %-ban nem keresztények.

Előzmény: kiscsera (9441)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9489

Kicsit lapozz vissza és nézd meg a kamú keréksúlyaimat.

Előzmény: pirosasz82 (9483)
nyaka Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9488

Vitajte Červené eso!    :-)

Üdv!

Bocsi de nem tudhattam mi is érdekel!!!!!

Én kb 2 hónapig keresgettem,de vagy aranyár,vagy nincs volt a válasz!!!!

maradtam a buher tuning-nál(hihi) de kellett!

Szép estét mindenkinek.


Előzmény: pirosasz82 (9483)
pléhúsz Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9487

Nagyon klasszak a képeid. nem csak a Dutráról szolnak. Volt értelme, ültetni palántázni. Az orosz sem fizetett busássan, de valamit adott. A mostani mecénásaink, meg mindenünket elveszik.

Előzmény: MDW (9472)
endrebá Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9486

..na... ez már beszéd....:-)))

Legyél üdvözölve a bemutatkozásod alapján...

Én ugyan csak rajongó vagyok (bár jó úton), azt már megtanultam, hogy a kisdudu nincsen túlságosan eleresztve hidraulikus terhelhetőség szempontjából. Elbírja, felemeli, de a hidraulikatetőt csak hatnyóc tízes csavar rögzíti a váltó tetejére... aztán ha az orremelgetés határán terheled hátrafelé, lehet hogy egyszercsak lesz pár kifúrnivaló benneszakadt csavarod - eléggé xar helyen...

Ennyi volt az én alaptudásom a témáról... de lesz itt nagytapasztalatú több is ezügyben.

Gyere csak, írj és olvass... nem te vagy az első akit hátbaveregettek az első beköszönése után... aztán egész jó figurának ismertük meg az illetőt, mert volt annyi mersze hogy a tiedhez hasonlóan böcsülettel bemutatkozott másodszorra.

Előzmény: pirosasz82 (9483)
endrebá Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9485

Nem vagyok kiábrándulva...  :-)))

 

Amúgy Feri is csak az alapján ítél amit eddíg tudni lehet rólad... a nicked meg a hozászólásaid.

Ha nem akarsz egyeztetni, akkor ne reagálj politikai alapú gondolatokra, ha meg ismersz majd ennehányunkat, akkor egyszerűbben fog majd működni hogy kinek mi a fájó pontja...

Előzmény: .búsmagyar (9482)
kis dutrás Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9484

Sziasztok 

megtudná nekem valaki menyibe kerülhet új porlasztó vagy porlasztó csúcs elöre is köszi 

pirosasz82 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 9483

Ahoj Poplacsek, avagy Tisztelet a Hölgyeknek, Uraknak!

Mindenek előtt, köszönöm a kiigazítást és a gyors "tudniillik mi illik" előadást! Jómagam is szeretem a rendet és nem utolsó sorban elvárom a köszönést. Mentegetőzni nem szeretnék, de higgyétek el ritka az ilyen forum, ahol még tisztelik a "hagyományokat" és köszönésre méltatják egymást az emebrek a mai "való világos" időkben. Jómagam nem kereskedek traktorokkal, nem forgalmazok semmit és alkatrészeket sem árulok:) Van egy kisebb kertem pár gyümölcsfával plusz egy '63-as UE28-asom. Kb. egy éve találtam a gaz között egy másik 28-ast az egyik faluban motor nélkül, elhoztam, hogy jó lesz alkatrésznek, így most van 1,5 dutrám... Van még egy '70-es MTZ, de azt lassan már csak "babakocsinak" fogom használni:) Szóval a télen úgy gondoltam, hogy leállok a háti permetezőről és beruháztam egy függesztett 800 literes Forrásba, ami rendben is van, de kipróbáltam a kicsikével kb. 3 hete. Mondanom sem kell, hogy viszi mint a szél, kb. 8 méteres nyomómagasságig, csak nem tudom teletölteni a tartályt, mert kb. 600 liternél megemeli az elejét:) Nos, megpróbáltam utána járni, hogy van-e még eredeti dutrasúly ebben az országban és eléggé elkeseredtem, mert kb. 10 helyből 6 helyen azt sem tudják, hogy mi az az ue28. Így találtam rátok. MTZ súlyom van nekem is (keréksúly + tőkesúly is) de nem szeretnék tákolni, ha egy mód van rá. Külföldi oldalakon is próbálkoztam már, esélytelen a dolog. Sajnos az időm szűkössége miatt nem tudok rendszeresen forumokat olvasni és rendezvényekre járni, de a segítségnyújtás/adás olyan természetes számomra mint a levegővétel. Ha van valaki akinek bármilyen infoja lenne az ügyben, továbra is szivesen várom. Köszönöm előre is.

Üdvözlettel, pirosasz82

Előzmény: joebatyo (9420)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!