Sziasztok! Egy alap kérdés, sajna én nem értek hozzá, kérlek segítsetek. Tehát, rotációs kapával száraz földben jobb dolgozni, vagy vizesben esetleg inkább csak nedvesben?!
Segítséget,ötletet szeretnék Tőletek kérni.RK-02-ről szeretném levenni a kapákat,hogy kereket tegyek fel.Abal oldali könnyen lejött,de a jobboldali meg sem mozdul.Befújtam már kenőspayvel,rozsdamaróval,de semmi.Mivel próbálkozhatnék még?Előre is köszönöm a válaszokat!
A 4X8-as kerék átmérője 40 cm így szerintem az pont jó amid van. Főleg ha szépen dolgozik vele. Ha nehezen dolgozik akkor próbáld meg kisebb átmérővel.
Igen ez kicsit hátrány a súlya a rotálásnál. De így érthető. Nekem ma megált a 4 üteműnek a lehajtása. Megragadt szerintem a csigatengelynél a csapágy. Már ez a 4. Ez a szentkirályi mai lehajtás.
Üdv azért nem azal csináltam mert a gumikerék nem fértem el a bakhátban ha meg a két két kés van rajta akkor meg elása mágát mert ugy meg tulnehéz hozzá .És így ez maradt de ezel is fászául meg csináltam szépen vette és ezt a földet kb 4 óra hozsáig csináltam de csak a robizás 3óra hószsa volt a töldögétés meg 1óra volt és 2 literbenzinből csináltám meg nálunk egy lóvas 8 ezerért csinálta volna meg van egy kis külöbbség közte.
Pár év keresgélés után tegnap sikerült beszerezne egy Maruyama 100E permetezőgéphez való centrifugál vízszivattyút. Valakinek nincs esetleg a szivattyúról valami leírása, rajza, tapasztalata esetleg?
Az alap telepíthető permetezőhöz van gépkönyvem, de abban nincs csak megemlítve, mint választható tartozék.
a kezelési utasítás 28. oldalán a következőt olvastam:
"A kapatagokat úgy szerelje fel, hogy a kapák élei a gép haladási irányába nézzenek. (...) a töltögető eke használatakor a kapatagok fordítva is felszerelhetők - a kapák éle néz a haladási iránnyal ellentétesen - ebben az esetben a gép húzóereje megnövekszik"
Gondolom megteszi körmös kerék helyett, amíg majd lesz.
Lenne egy kérdésem! Jól gondolom-e hogy a rotációs kapa után szerelhető burgonya kiszedőhőz körmős kereket kell felszerelnem hogy normálisa működjön a dolog???
Nincs a tűszelep alatt tömítés.Pont tegnap csináltam én is a karbit! De arra vigyázz hogy az úszóház alatti tömítést ki ne hagyd. Ha kérdésed van a Robi 55-el kapcsolatban kérdezz nyugottan. Már rutin szerűen tartom karban!! Üdv: portiox
Biztonsággal indul a Robi55-öm, a motorja is erős, klasszul teszi a dolgát. Rögtön fel is kapáltam az asszonynak valami palántázóhelyét, meg a gyerekeknek is 2-t. Gázadáskor kicsit még fullad, itt-ott még kirázkódik 1-1 csavar, azokat még meghúzom, aztán kész is :-)
Mindenkinek köszi a közreműködést, a tippeket, a drukkolást.
Kérdés: mennyire szabad egy ilyennek füstölnie? A 2 ütemű fűkaszám és a szintén 2 ütemű robogóm negyedennyire sem füstöl. Kb. 1:20-as benzint használok, lehet, kicsit olajos? Kicsit kellemetlen ekkora füstben a szomszédok előtt dolgozni, arról nem is beszélve, hogy dobnak egy hátast a barátposzáták :-)
múltkor volt itt szó Robi 55 gépkönyvről, de nekem sajnos nem jött át. Aki megteheti, megtenné, hogy átküldi a kovacs55632@gmail.com címre? Előre is köszönöm.
Talán emlékeztek, egy ilyennel szívok egy ideje. Végül a Simson karbival elindult, már biztonságosan be tudtam indítani, de folyton elfogyott az ereje, így visszatettem a régi, Jikov karbiját. Persze az sem százas, de ma tudtam hozzá venni új dolgokat (tömítések, úszó, tűszelep, ilyesmik) és az összerakáshoz hamar tudnom kellene, hogy a tűszelep alatt van-e tömítés és ha igen, milyen vastag, mivel nyilván szerepe van a benzinszint beállításában. Kapcsolódó kérdés, hogy azon kívül, hogy az úszónak párhuzamosan kell állni a fedéllel zárt állapotban, van-e más mérési/beállítási lehetőség a benzinszintet illetően?