húúú köszi, most megnyugodtam, hogy nem maradtam le semmiről :) de 159-est mit? a benzines motorok meg sem tudják moccantani azt a nehéz kasztnit, a dízelek meg hét mittudomén a 2.4 öthengeres azt bevállalnám de azok meg drágák.
akkor szakértsétek már meg ezeket is, (meg röhögjetek az utolsó abarthon)
a pirosat biztosan látta már valaki, illetve ha emelem a tétet, akkor még két autó jöhet számításba:
Mondjuk az ilyen szintű konfigokról valahol ő is leírja, hogy nem hétköznapi használatra valók. Inkább demónak tekinthető, hogy tud ilyet is csinálni,ha kell.
A saját abarthja valami 320 ló (a gyári ugye 155), de az sem arra van, hogy tejért menjen vele a kisboltba.
Igaz viszont, hogy van jópár felhasználó, aki nála csináltatott 200 ló feletti konfigot, és már régóta használja probléma nélkül.
Szerintem ez oroszrulett. Hogy mi adja meg magát elsőre szerintem mindegy, ami biztos hogy az általad felsoroltak mind meg fogják csak a sorrend változhat. Plusz olyan dolgok amire nem is számítana az ember, pl. a ez a dinamika tuti csavargatja a vázat is amitől repedhet üveg, elengedhet varrat stb. Tuti hogy a motortérben is a rögzítések megköszönik ezt.
amúgy látványos, de az az autó nem erre lett kitalálva.
vl36 turbóval van elég sok config amelyek már lassacskán 80ezreket mentek tuninggal, azokkal semmi probléma, de ezzel nincs hosszútávú tapasztalat ha jól tudom. Kíváncsi lennék, hogy mi az ami először megadja magát. Bravonál tippelek váltóra-kuplungra, aztán a többi.. féltengely és társai. Lehet nem sokáig, de addig viszont nagyon is él :)
revlimit cég újabb referenciája. rl250+ nevű kit t-jetekhez. szépen megy, itt már 7700on van a tiltás, kell is, hiszen 4000alatt nem igazán akar menni az ilyen config:
Ne sajnáld,azért jött Svájcból mert törve volt. Telibe volt fújva a hátulja,tető is. Tulaj szerint csak parkolási sérülések miatt. xdxxd. Én kezdem azt hinni,eladó jó állapotú esetleg sérülésmentes t-jet sport nincs is eladó nálunk. Nehéz találni. Valószinű,hogy én is inkább veszek egy 159-est.
Ja, hogy eladni? Várjál... Van egy megkímélt, első tulajos, 3 ezer fölé nagy ritkán forgatott, kanyar előtt mindig kellően meglassított, soha durva állórajtot át nem élő, eladó fekete Fiat Bravo sportom. :-) Sajna nem eladó... ;-)
Az enyém 2008. februári, újkora óta nálam van, most kb. 84 e km van benne. A rövid bejáratási periódus után többnyire dinamikusan használva még bírja, semmi baja, a motornak és a turbónak talán nem is lesz soha, oda van rájuk figyelve.
Egy cartárs, aki nagyobb autókhoz szokott a Bravo előtt, már 180 e km-en is túl van, ha jól emlékszem. Ő legalább úgy hajtotta, mint én, motornak és turbónak nála sincs semmi baja, pedig többször pályanapozott is az autóval. :-)
Használt autót nagy körültekintéssel kell venni (egyéb közhely nem jutott eszembe, bocsi :-D), mi itt mindannyian azt valljuk, és ha találsz vmit, amit te jónak gondolsz, akár segítünk is leinformálni (ha tudjuk), valamint egy-két dolgot megnézni, megbeszélni róla.
srácok nem tudtok 100e alatti bravo sportot eladót esetleg? volt egy jó a pár hete (szürke svájcból 62e km) de elbambultam, akkor még nem bravoban gondolkoztam :)
meg van köztetek aki már bőven túl van a 100e-ren köztetek zaz 1.4t motorral, szabad olyat venni, ha legalább százezret én is bele akarok tenni? olvasgatom visszafelé a topikot, meg fórumtárssal is levelezgetek, de érdekelne minden tapasztalat. 3M.ért van több alig kilométeres is, de szívem szerint valami 2008 körüli sportot vennék 2M körül. (vagy valami egészen mást de az ügy szempontjából az most mindegy :D)
Ma sikeresen lefeszegettem a tükröt, és kiderült, hogy fűthető mivel vezetéken lógott :) vezetékek próbalámpával lelámpázva és a lámpa vílágít, szóval tükörlap hiba. Új tükrök megrendelve 6000Ft a pár, persze nem gyári de teljesen megegyező az eredetivel. Azért arra kíváncsi lennék, hogy mitől ment ki mindkettő.
Nincs arra időm sajnos, csak mobilon azon voltam bejelentkezve utoljára, aztán az asztali gép valahogy arra léptetett be, én meg nem figyeltem, hogy ki is vagyok valójában. :-))