Kérdezz, jár erre pár guru. Hamarabb kapsz választ, ha precízen leírod mi a baj (oprendszer, sw verzió, hibaüzenetek, egyéb) - de kérünk, egy kérdést ne írj bele több topicba, kérdezés előtt keress vissza, hátha már volt a problémád.
Ja, és amennyiben warez windowsod lenne, ez nem az a hely ahol segítene bárki. És kodekpakkot, soha, sehova sem teszünk fel.
A DDR-ből a double arra utal, hogy egy órajelciklusban két adatátvitel történik (ezért dupla adatráta, csúnyán fordítva). Mivel a marketing szereti a magasabb órajeleket, a memóriák sebességének leírásakor, hogy gyorsabbnak tűnjenek jelölésben is az SD-től, a dolog úgy alakult, hogy lett egy valós órajel és az adatátvitel dupláját jelző effektív órajel. Sajnos ezutóbbi terjedt el, mértékegységével együtt, és innen a félreértés, hiszen ezek valójában nem 667 MHz-en mennek, a valódi órajelük 333 MHz.
Sokszor felmerült már a probléma, de nem találom visszaolvasva sem a nekem pont jó megoldást. Egy rahedli kis videofájl nevét kellene csoportosan megrövidíteni úgy, hogy az első 8 karaktert (a dátumot) levágom.
Valahol láttam a TotalCommanderről, hogy a parancssorban levő REN parancsot lehet paraméterezni, de ez még a DOS parancsok leírásában sem szerepel. Emellett mintha olyan lett volna, hogy a TC-ben levő DOS parancsok is DOS-módra dolgoznak, tehát 8 karakternél hosszabb nevet nem tudnak kezelni. Mit tehetek még, ha nem akarok 340 fájlt egyenként átnevezni?
Ez szerintem nem a sajnos ilyen, hanem a pocsék kategória, amin normálisabb cégnél változtatni szokás.
Amikor egy üzleti előfizetéses ügyfélnél a fél éve hibás kábelkötés-pontot nem képesek rendbetenni, de már az ötödik modemet hozzák, miközben a ügyfél inkább vett egy mobil csomagot és egy ötvenezres, 3G dial backup routert, hogy legyen stabil net legalább a bejövő munkák eléréséhez (szervert is üzemeltetnek), akkor ott elgondolkozok. Vagy ügyvédnél a szériahibás modem, szétszedem, megmutatom neki, hogy tessék, itt a hiba, ne higgyen a telefonos kisasszonynak, és ne hagyja magát, vagy amikor a hálózatból kihúzott modemet diagnosztizálja és rendben találja, na ezekre mit lehet mondani? Mindenhol van ilyen, tudom, csak én túl gyakran csúszok bele nyilván :-) .
24 perc alatt jutottunk élő szolgához a menüben, amikor emileket kellett beállítani.
Szerinted mennyi az esély, hogy az 5 jegyű izé miatt még egyszer tárcsázom őket?
Majd a tulaj egy nyári délután, sörözés közben szopatja magát ezzel.
ui.: a T ügyfélszolgálat egyik informatikai projektvezetője barátom, könnyedén megkerülhetném az egész miskulanciát. De azért még én sem vagyok annyira barom, hogy minden lakossági ügyfél beállításnál őt hívogassam és ne sörözni. A rendszertervezők között is van ismerős, pontosan tudom mekkora kupleráj van a szép magenta színfalak mögött, csak felidegesítem magam mindig az egésszel.
"kérjük hallgassa meg ajánlatunkat" "amennyiben most szeretne előfizetni" és végül a "kérjük, várjon a kezelő jelentkezéséig". Köszönjük. :D Emiatt szoktak elhúzódni az ilyen pöcsölések 5 percről 20 percre. Ha nekem fel kell hívnom a T-t valahonnan, már sóhajtok is. A legjobb, hogy mikor boldog fiatal éveimben ADSL-t telepítettem náluk, akkor a technikai segedelemhez sem volt külön vonalunk, hanem a lakosságin kellett végigizgulni a menüt és a kérjükvárjont, majd szólni, hogy helló, kolléga vagyok, kapcsoljatok át légyszi azokhoz, akik értenek is hozzá. :D
Régen ez olyan egyszerű volt. Szerződéskötéskor a papírra odaírtam egy felhasználónevet és egy jelszót, aztán az lett és kész. Nethez, emailhez, felhasználói felülethez is. Ha féltem tőle, hogy az ügyintéző beleolvas a leveleimbe, hát megváltoztattam az utóbbin. De MT azonosító, az aztán kell. Meg öt jegyű jelszó.