Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yotti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50943

Szerintem az egyik legmegbízhatóbb autó.Szerintem.

Előzmény: skt15 (50942)
skt15 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50942

Sok cukrász ismerősömnek Superb-je van. 

Előzmény: yotti (50941)
yotti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50941

Most pihenek.Amúgy a Gellértben dolgoztam.

Előzmény: skt15 (50940)
skt15 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50940

Hol?

 

Előzmény: yotti (50937)
yotti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50939

Ajjaj,annyira nem egyszerű...

Előzmény: zida (50938)
zida Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50938
Előzmény: zida (50936)
yotti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50937

Cukrász vagyok.

Előzmény: bigjohni (50935)
zida Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50936

Kb. ennyire nehéz:

Előzmény: yotti (50934)
bigjohni Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50935

Nem ismerem a képességeidet.

Előzmény: yotti (50934)
yotti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50934

Na ez a hozzászólás biztató.Mennyire macerás kiszedni a zárat?

Előzmény: bigjohni (50933)
bigjohni Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50933

Én a helyedben kiszerelném a zárat, kimosnám az összeállt kemény, zsírnak már nem nevezhető kövületet a szerkezetből.

Ezt követően lehetne normális kenőanyaggal megkenni az érintett részeket. Nem WD40-el, mert az eredetileg tisztításra lett kitalálva.

A külső kenés/olajozás kb. annyit ér, mint ha a szomszéd macskáját a bal hátsó lábánál fogva, az óramutató járásának megfelelően, könnyed de határozott mozdulattal, néhányszor megpörgetnéd s fejed fölött.

Ez így mondjuk nem teljesen igaz, ugyanis az olaj vagy bármi, soha nem jut el oda ahol a hatását kifejthetné, cserébe a mikrokapcsolónak pont betesz, hiszen alatta van. (macskapörgetésnél nem károsodik a kapcsoló)

Tehát kiszed, kimos, beken, (kapcsolót cserél, hogy később ne legyen meglepi) visszaszerel.

Ezek a zárak nagyon masszív szerkezetek. Még akkor is jól működnek, ha a ráfordulós reteszről már lemálott a műanyag.

 

Az is lehet, hogy állítani kellene a külső kilincshez csatlakozó bowdenen. (zárbetét kiszerelése után látható)

Lehet, hogy pont a határon van. Amikor emberesen megtéped, még pont kinyitja. Volt már szerelve? Sokan nem figyelnek a normális beállításra.

Előzmény: yotti (50925)
bigjohni Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50932

Nehezen tudom elképzelni, hogy az a furán felfelé álló középkonzol normálisan fog kinézni a valóságban.

Olyan furgonyos.

Előzmény: superbfanatic (50930)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.10 0 0 50931

Én is hasonló műveletre tippeltem, de ez az amit soha az életbe nem fogok tudni megcsinálni. Valami célszerszám kellene hozzá. Jobban járok ha veszek egyet 1500-ért :) Nem fogom tudni össze rakni 

Előzmény: zida (50929)
superbfanatic Creative Commons License 2015.02.09 0 0 50930

Megmutatták az új Superb belét

Már alig kell várni az új Superb bemutatására, a gyáriak a beltér megmutatásával kezdik az információk csepegtetését. Tovább »

forrás: totalcar.hu

zida Creative Commons License 2015.02.09 0 0 50929

A rugót a két kiálló fülénél meg kell feszíteni, össze kell hozni egymással egy síkba, majd még egy picit túl is ezen, és úgy kell rárakni a pöcökre, hogy amikor vissza akarna tekeredni akkor a két réz érintkező ezt ne engedje. Vagyis a piros nyilak irányába kell megtekerni a rugót, ezután a zöld nyilak irányába próbálna visszatekeredni, de nem engedik az érintkezők.

Előzmény: kismoszatka (50927)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50928

Akkor lehet, hogy valami mechanikai baja van. Kopás vagy ilyesmi. Addig nézesd meg amíg nyílik...

Előzmény: yotti (50925)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50927

Köszönöm szépen a képeket. A rugóval nem boldogulok :D Majd valamikor ha kipihentebb vagyok megpróbálom vagy nem tudom.

Akár hogy forgatom a rugót pont ellenkező irányba feszít :D

 

Köszi

Előzmény: zida (50926)
zida Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50926

Szóval ez így néz ki egyben:

 

Előzmény: kismoszatka (50918)
yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50925

Meg olajoztam,semmi változás.Tehát amikor a kilincset rendesen lassan meghúzom akkor nem nyílik az ajtó,nem úgy mint a többinél,hogy amikor ha nagyon lassan húzom a kilincset akkor is gyönyörűen nyílik az ajtó és lehet hallani azt a nyitási hangot.Ennél az ajtónál ha lassan húzom gyakorlatilag semmi nem történik tehát nincs az a nyitási hang se mint a többinél,de ha akár két ujjal határozottan húzom meg a kilincset erősen akkor nyílik az ajtó.

Előzmény: kismoszatka (50924)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50924

Én nem szoktam. A zárhoz is és ha van a kulcslyukba pici WD40 és annyi. Vagy van direkt zár olajozó.

Előzmény: yotti (50923)
yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50923

Az olajozáshoz le kell bontani a kárpitot?

Előzmény: kismoszatka (50921)
yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50922

Köszönöm mindkettőtöknek.Akkor olajozás lesz.

Előzmény: kismoszatka (50921)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50921

Ha mikro kapcsoló ment volna tönkre akkor a zárszerkezet nem nyitna tehát erősebben sem tudnád kinyitni. Szerintem is olajzás... Amit én évente csinálok...

Előzmény: yotti (50919)
stevie-13 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50920

Az a problémám,hogy csak határozott nyitásra nyílik az első ajtóm.Tehát ha lazán akarom kinyitni akkor gyakorlatilag nem nyílik.A mikro kapcsoló ment tönkre?

 

 

Feltehetően csak meg kell olajozni a zárszerkezetet.

Előzmény: yotti (50919)
yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50919

Sziasztok.

Az a problémám,hogy csak határozott nyitásra nyílik az első ajtóm.Tehát ha lazán akarom kinyitni akkor gyakorlatilag nem nyílik.A mikro kapcsoló ment tönkre?Ha igen mennyire macerás kicserélni otthon?

kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50918

Köszönöm az mondjuk biztos sokat segítene. Közeli kép a rugó elhelyezkedéséről.

Szerintem alapból szét volt ugorva, mert ugye nem kapcsolt le fel...

Kesztyűtartó nyitás zárására az a kis himba kapcsolgat.

Egyszerű kivenni csak alá kell nyúlni egy csavarhúzóval és kipattan.

De nem gond ha nem mered... :D

Nehogy ketten keressük hogy kell összerakni :D

 

Köszi

Előzmény: zida (50915)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50917

Sziasztok

 

Egyedül azzal van problémám, hogy a rugót hogyan kell belerakni. Sehogy nem akar működni :D

Egyébként ez a kesztyűtartó világítása.

A minap történt ugyanis, hogy tök sötétben kellett kocsiban várakoznom. Bezártam a kocsit gondoltam hunyok egyet :D Erre látom, hogy a kesztyűtartóból fény szűrődik.

Nem kapcsolt le... Se a kocsi bezárásával sem a kesztyűtartó bezárásával... A fene tudja mióta világít folyamatosan...

Na gondoltam ha nem is tudom megcsinálni, de ki veszem az izzót. Erre amikor vettem ki szétugrott. 

Szóval lassan már úgy vagyok vele, hogy 1500 ft ért megveszek egy egyben lévőt. Racingen vagy valahol találtam amikor kép alapján próbáltam összerakni :D

 

Szóval hiába kevéske db... Egyébként az mind megvan mi hova csak a RUGÓ :d

 

Egy robbantott rajz segítene, de ugye azt nem találtam.

 

Köszi azért

Előzmény: ckerti (50916)
ckerti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50916

Képről nekem nem megy, de szerintem sok verzió nem lehet, lévén kicsi az elemek száma

:-)

 

Az izzós elemen lévő függőleges tengelyre kell felfűzni a rugót ill a kalapácsszerű műanyagot és az egészet beleforgatni a búrába úgy, hogy a tengely szabad végét a búrában kiképzett fészek fogja.

 

Szerintem.

Előzmény: kismoszatka (50912)
zida Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50915

Ez melyik lámpa? Ha megvan nekem is és könnyen kiszedhető lefényképezhetem összerakva.

Előzmény: kismoszatka (50912)
skt15 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 50914

Ha nincs rajt letörve semmi, akkor biztos. Segíteni igaz nem tudok benn, de "Lego-emlékek" biztos  megkönnyítik. :-)

Előzmény: kismoszatka (50912)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!