Ez a Bravo Abarth dolog szerintem tervben volt a Fiatnál még mondjuk 2007-ben, ezért nevezték el a 150 lovast sportnak, hogy az Abarth logo majd valami igazán ütős modellre kerülhessen fel, ami a Golf GTI konkurense lehet.
Sajnos a folytatást ismerjük, a Bravo anyagilag nagyjából hasonló bukta a Fiatnak, mint anno a Stilo volt, hiába nagyon jó autó. Így már az Abarth modell elmaradt, mert egyértelműen veszteséget termelt volna.
Nem. 2008-ban voltam náluk először és utoljára. Gondoltam számit valamit, hogy náluk vettem az autót, de nem. A munkafelvevő egy tahó volt. A szerelő srác viszont ügyes, még a Nikko- ban stilomat iscsinálta. Ez a szerelő cserélte az olajat úgy, hogy tiszta maradt minden.
SSzerintem drágák is. Legalábbis akkor annak találtam.
Kell venni egy Abarthot és nincs gond. :-) Én sem tenném fel egy nem-Abarthra.... Tartalmilag egyébként szerintem a 150 Sport az Abarth. Módosított szériaautó.
Én textar tárcsát és betétet tettem előre amikor először cserélni kellett a betétet, és csikorgott ez a konfig:( A gyári betéttel jó a textar tárcsa. Még egy tanács: a textar tárcsa le van fújva gyárilag valami ezüst színű korrózió védő réteggel. Bár nem muszály de mielőtt felrakod távolítsd el a tárcsáról (az agy részen hagyd meg).
Természetesen létezik eredeti Abarth matrica, illetve jel is, amire a Bravo orrán, seggén lévőt le lehet cserélni. Ezeket nem mondanám gagyinak, nem is olyan árban vannak...
Persze ettől nem lesz Bravo Abarth, mert olyan nincs.
Mi pl jártunk úgy hogy a szélvédős kiszedte a szélvédőt egy donorból majd letettük az asztalra egy szivacsra aztán kb 2 perc egy nagy pattanás és eltört.
Annak a repedt szélvédőnek lehet ám olyan oka is aminek nem sok köze van a használathoz. Autókereskedő barátom alkalmazottja a 2. szélvédő után jött rá hogy 40 fokban tűző napon nem slagoljuk le a kocsikat, hogy egy példát mondjak.
Nekem sok az ember, ez már az a típus, aki kifúrja a hátsó kipufogódobot, hogy a kondenzvíz távozhasson, szóval papíron kifogástalan az autó, de valójában iszonyú lelakott.Persze tuti nincs igazam, de láttam már karón varjút.
A helyedben megnézném az általad olcsóként linkelt autót, nincs nagy hiba rajta, persze vizsgáltasd át, de ha ilyet keresnék, akkor a megfelelő tudással a hátam mögött én megnézném.
Érdekes, én szépnek látom azt az autót.Ha a lámpákhoz illeszkedik a lökhárító, akkor nekem is így állna sajnos, ez nem hiba szerintem.Egy kicsit följebb kell húzni és máris minden szép lesz.
Nem rossz a 2,4 es/200 l0vas/ 159 es újkorában :-) , de a használt 159 esek nagyrészét kerülendőnek tartom.Sok kiadástól kimélheti meg magát a user más tipus választásával.
159-est csak 2008-tól ez alap. Nem vennék 2.4-est. Elég lenne az új 2.0 jtdm 170 LE-vel. A bordó bravót az életbe nem fogják eladni főleg annyiért,akkora hézag van a géptetőnél,hogy a fax-om beférne. Bal oldali sárvédő is szépen fut az ajtóval/króm/ És ez csak kapcsiból a képeken,milyen lehet ha megnézed élőben..? Én már fel se hivtam,biztos sérülésmentes az is.