Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fiest Creative Commons License 2016.08.19 0 0 14194

kicsit melege lett ennek is. másik már csere után van.

amit nem értek  foglalat és a a saru elégett viszont a vezetéken a műanyag sértetlen.

fiest Creative Commons License 2016.08.19 0 0 14193

Ken_Block Creative Commons License 2016.08.15 0 0 14192

ajajajaj, bikázó"gép". 16e.
Negyedéből van egy jókora méretű kábeled 4 csipesszel, összeszereled, ahogy tetszik, berakod, ha gondolod, és csak egy másik autó kell.....ha féltek ,akkor abból kiveszitek az akksit és mehet a bika.

 

Kár amúgy túlreagálni. Meg kell mérni, ha nagyon csutka, lassú töltés, ha kevésbé, egy gyorsat. Ha nem jó, egyértelmű kuka, megfelelő helyen adnak érte pár darab ezrest ;)

 

 

Majdnem 13,5 év után lett "komolyabb" baja az autónak, ami már erős tanakodásra vitt. 15-20 perc vészvillogó....azóta kattog az indexrelé amint gyújtást kap. Kellett egy kis idő mire úgy néz ki sikerült megfejteni a kínját...

DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14191

Hát igen, egy jó akksi és 6 évig tuti nincs rá gond. Érdekesnek érdekes, de minek járjon az ember egy rossz akksival és egy ilyen cuccal ami már majdnem annyiba kerül mint egy új akksi.

Előzmény: Relaxvideo (14190)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14190

Hát jah, én is gondolkodtam már ilyenen, de ennyiből veszek egy új (nem noname) akkut,

amivel évekig jó vagyok megint, és még zsebpénzem is marad.

Előzmény: DelSonar (14189)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14189
almaata66 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14188

Persze feltételezve, hogy az akkumulátor nem zárlatos, vagy teljesen lemerült.

almaata66 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14187

Addig amíg bepöccen az autó igen.

Előzmény: DelSonar (14186)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14186

De ha nem indul el az üzemanyag szivattyú nem lesz ami a nyomást fenn is tartsa.

Előzmény: almaata66 (14185)
almaata66 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14185

Erre találták ki a visszacsapó szelepet. Ilyen még a mi autónkban is van és hosszú órákig megőrzi a nyomást ha jó.

Előzmény: DelSonar (14183)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14184

2013-ban volt 9 éves a gép, akkor cseréltem le a gyári akksit egy Bosch S4-esre, a régi akksit meg újrahasznosítottam, felvittem a padlásra és a kapucsengőt kötöttem rá :D Félévente egyszer megnyomatom a töltővel oszt' egy jó darabig megteszi áramforrásnak még.

DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14183

Kb olyan, mint amikor ráadja az ember a gyújtást és egyből indítózik, nem várva meg, hogy a szivattyú felnyomja a benyát. Olyankor hibátlan motor ide vagy oda, szuper akksi ide vagy oda bizony köszörülés lesz a dologból keményen.

Előzmény: Relaxvideo (14182)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14182

értem, köszi

Előzmény: DelSonar (14181)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14181

Ha tropa az akksi akkor az üzemanyagszivattyút sem hajtja meg, nem alakul ki üzemanyagnyomás és lőttek az egésznek.

Előzmény: Relaxvideo (14180)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14180

És akkor a rossz akkutól már nem is lehet betolni, vagy valamit hibáztam? Bár fogalmam sincs mit, toltak már be régebben.

Előzmény: Relaxvideo (14179)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14179

Visszafelé? Addigra nyilván a parkolóban kicserélem az akkut.

köszi!

Előzmény: almaata66 (14178)
almaata66 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 14178

Szerintem vegyél új autót a régi akkumulátorhoz;-) na a viccet félretéve egyetértek az előttem szóló kartácshoz. Ez kevés ahhoz, hogy leszívjon egy jó akksit. A rohanással csak óvatosan visszafelé kell az erő :))

Előzmény: Relaxvideo (14176)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.13 0 0 14177

Én bölcsen kikapcsolom az utastér világítást, amikor meg kell, bekapcsolom. Felesleges ajtónyitogatáskor világítania. Mellesleg még az óra melletti visszajelző izzóval együtt sem ment el 2 Ah az akksiból, így szerintem kezdhetsz aggódni az akksi miatt.

 

Egyszer egy régi Suzuki Swifttel játam így, laza egy óra rádióhallgatás után se kép se hang. Bikázás, hazáig mentünk 10 km-t, akksi ki, fel töltésre, 2 perc múlva a töltő mondta, fullra fel van töltve az akksi. Na az az akksi is kukaérett volt már. 

Előzmény: Relaxvideo (14176)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.08.13 0 0 14176

Ma a hátsó ajtó félig nyitva maradt 3-4 órára, emiatt égett a belső világítás, emiatt nem indult az autó, amikor kellett volna.

Betolásra nagy nehezen beindult, de ekkor csak 3 km-t kellett mennem. Előrelátóan egy lejtő tetején álltam meg, de hiába.

Mikor ismét indulni kellett volna vele, nem pöccent, és a betolás, lejtős út sem segített: sebesség megvolt, váltó 2-esben,

kuplung finoman fel, és vagy nem indult be, vagy beindult, de csak 2-3mp-ig ment és ismét leállt, pedig adtam neki gázt is.

Veszélyes volt, mert már sötét volt és jöttek-mentek az autók a falu forgalmas útján. Végül egy ismerőssel bebikáztuk, azzal gond

nélkül indult.

Vajon miért nem ment betolásra? A belső világítás 3-4 óra alatt ennyire le tudja szívni az akkut, vagy ez nem normális, és azonnal

rohanjak új akksit venni?

DelSonar Creative Commons License 2016.08.12 0 0 14175

Üdv!

 

Ha valakit érdekel, néhány típus kerékcsavar meghúzási nyomatéka:

 

http://users.ininet.hu/leirasok/pdf/torque-settings-en.pdf

almaata66 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 14174

Nálam is igen sűrűn cserés a stabilizátor pálca, bár elég sokat járok pecázni rossz úton gondolom azért. Állítólag ha nem lenne benne azt sem igen venné észre a felhasználó.

Ken_Block Creative Commons License 2016.08.10 0 0 14173

Nem akarok hülyeséget mondani, de úgy emlékszek bal oldalt gyári van még benne. Jobboldalt egyszer lett cserélve. Azóta ment egy 80e km-t..163 e körül van benne.

Jobb oldalt sokkal nagyobb a terhelés amúgy, csodás utainkon főleg. Tőzeg-hulladék az utak széle, gumi-lengéscsillapító-szilentek minden előbb szokott ott tönkre menni. A másik, nem túl sok tartós alkatrészt kapni hozzájuk. mint említettem, cseréltem lengőkar szilentet...közepes márkának számít, de már kezdenek lógni megint...ment 1,5 évet durván.

Előzmény: DelSonar (14172)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.10 0 0 14172

67282 km-nél mindkét stabilizátor pálca cserélve lett. Azóta 88618 km-nél a jobb oldali lett cserélve és most 103041 km-nél szintén a jobboldali kezdett el kotyogni kissé. Létezik az, hogy ennyire eltérő legyen a kocsi két oldalának a terhelése vagy csak sikerült kifogni két kevésbé jó minőségű darabot? Bár a 67 ezres cserénél két egyforma lett betéve.

zorko Creative Commons License 2016.08.09 0 0 14171

Koszonom, megnezem! :) 

Előzmény: Benve (14148)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.08 0 0 14170

Mert a ventilátor által áthajtott levegő hűti a keringő folyadékot, ahogy a nagy hűtőre szerelt ventilátor is mikor bekapcsol 92 foknál. ezért pl ha nem kapcsolod be a ventilátort az utastérfűtésnél, valamivel hamarabb kúszik az üzemi hőfok környékére a hűtőfolyadék.

Előzmény: almaata66 (14169)
almaata66 Creative Commons License 2016.08.08 0 0 14169

Iszom szavaitokat! Magyarázzátok már el, hogy ha télen bemelegszik a motor, rátekerem a fűtést akkor csökken a hőmérséklet /obd progival és analóg módon a szememmel a mutatót ellenőrizve/ a motor hűtőrendszerében mégpedig jelentősen. Nem azért, mert az addig hideg folyadék keveredik a már üzemmeleggel?

Előzmény: fiest (14168)
fiest Creative Commons License 2016.08.08 0 0 14168

Mint az előttem szólók is irták nincs benne fűtés csap (mint a régi skodáknál) a fűtést egy csapóajtó szabályozza, a radiátorban mindig kering a meleg viz!!!! csak vagy beengedi a csapóajtó a kaszniba vagy nem....

Előzmény: Benve (14160)
Ken_Block Creative Commons License 2016.08.07 0 0 14167

Cifrázzuk azt is?
2-3 évente cserélni kellene....a márka szerviz sem cseréli ki, pedig ki van számlázva ;) De más helyek is kb akkor cserélik,ha látod őket dolgozni, vagy nagyon ismerős vagy, maximum ha lelkiismeretes, abból meg kevés van. Az okát is elmondom. Rohadt nagy macera, 2 ember kell hozzá, vagy vákuumos gép, rendszeresen töltögetni rá, és mind a négy helyen átengedni, még frissül. Ez, ha minden jól megy, 30-60 perc közt lehet valahol időben, ha rendesen végig akarod csinálni.

Megmondom azt is, hogy szerelőként, egyetlen egy autóban "cseréltem" le, fekete volt azért csak. 

Ezek a folyadékok már nem nagyon tudnak felforrni, és vizesedni sem...nagyon ritka talán.

Előzmény: almaata66 (14166)
almaata66 Creative Commons License 2016.08.07 0 0 14166

Ezt kibeszéltük. Felkészül: fékfolyadék és a témához kapcsolódó alkatrészek.... Vagy vmi egész más. Jah jut eszembe októberben beméretem a fagyáspontot és akkor minden kiderül. Vagy nem.

Ken_Block Creative Commons License 2016.08.07 0 0 14165

Leengedéskor majd mindegy hogy hol áll, fűtés elég magasan van, kifolyik belőle. Senki nem szokta leengedéskor babrálni. Mondok jobbat, van aki feltöltés után sem, pediglen légtelenítés szempontjából max hőfokra kellene tekerni a fűtést, hogy menjen át a radiátoron is teljesen.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!