Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fiest Creative Commons License 2016.08.19 0 0 14195

fiest Creative Commons License 2016.08.19 0 0 14194

kicsit melege lett ennek is. másik már csere után van.

amit nem értek  foglalat és a a saru elégett viszont a vezetéken a műanyag sértetlen.

fiest Creative Commons License 2016.08.19 0 0 14193

Ken_Block Creative Commons License 2016.08.15 0 0 14192

ajajajaj, bikázó"gép". 16e.
Negyedéből van egy jókora méretű kábeled 4 csipesszel, összeszereled, ahogy tetszik, berakod, ha gondolod, és csak egy másik autó kell.....ha féltek ,akkor abból kiveszitek az akksit és mehet a bika.

 

Kár amúgy túlreagálni. Meg kell mérni, ha nagyon csutka, lassú töltés, ha kevésbé, egy gyorsat. Ha nem jó, egyértelmű kuka, megfelelő helyen adnak érte pár darab ezrest ;)

 

 

Majdnem 13,5 év után lett "komolyabb" baja az autónak, ami már erős tanakodásra vitt. 15-20 perc vészvillogó....azóta kattog az indexrelé amint gyújtást kap. Kellett egy kis idő mire úgy néz ki sikerült megfejteni a kínját...

DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14191

Hát igen, egy jó akksi és 6 évig tuti nincs rá gond. Érdekesnek érdekes, de minek járjon az ember egy rossz akksival és egy ilyen cuccal ami már majdnem annyiba kerül mint egy új akksi.

Előzmény: Relaxvideo (14190)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14190

Hát jah, én is gondolkodtam már ilyenen, de ennyiből veszek egy új (nem noname) akkut,

amivel évekig jó vagyok megint, és még zsebpénzem is marad.

Előzmény: DelSonar (14189)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14189
almaata66 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14188

Persze feltételezve, hogy az akkumulátor nem zárlatos, vagy teljesen lemerült.

almaata66 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14187

Addig amíg bepöccen az autó igen.

Előzmény: DelSonar (14186)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14186

De ha nem indul el az üzemanyag szivattyú nem lesz ami a nyomást fenn is tartsa.

Előzmény: almaata66 (14185)
almaata66 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14185

Erre találták ki a visszacsapó szelepet. Ilyen még a mi autónkban is van és hosszú órákig megőrzi a nyomást ha jó.

Előzmény: DelSonar (14183)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14184

2013-ban volt 9 éves a gép, akkor cseréltem le a gyári akksit egy Bosch S4-esre, a régi akksit meg újrahasznosítottam, felvittem a padlásra és a kapucsengőt kötöttem rá :D Félévente egyszer megnyomatom a töltővel oszt' egy jó darabig megteszi áramforrásnak még.

DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14183

Kb olyan, mint amikor ráadja az ember a gyújtást és egyből indítózik, nem várva meg, hogy a szivattyú felnyomja a benyát. Olyankor hibátlan motor ide vagy oda, szuper akksi ide vagy oda bizony köszörülés lesz a dologból keményen.

Előzmény: Relaxvideo (14182)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14182

értem, köszi

Előzmény: DelSonar (14181)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14181

Ha tropa az akksi akkor az üzemanyagszivattyút sem hajtja meg, nem alakul ki üzemanyagnyomás és lőttek az egésznek.

Előzmény: Relaxvideo (14180)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14180

És akkor a rossz akkutól már nem is lehet betolni, vagy valamit hibáztam? Bár fogalmam sincs mit, toltak már be régebben.

Előzmény: Relaxvideo (14179)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.08.14 0 0 14179

Visszafelé? Addigra nyilván a parkolóban kicserélem az akkut.

köszi!

Előzmény: almaata66 (14178)
almaata66 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 14178

Szerintem vegyél új autót a régi akkumulátorhoz;-) na a viccet félretéve egyetértek az előttem szóló kartácshoz. Ez kevés ahhoz, hogy leszívjon egy jó akksit. A rohanással csak óvatosan visszafelé kell az erő :))

Előzmény: Relaxvideo (14176)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.13 0 0 14177

Én bölcsen kikapcsolom az utastér világítást, amikor meg kell, bekapcsolom. Felesleges ajtónyitogatáskor világítania. Mellesleg még az óra melletti visszajelző izzóval együtt sem ment el 2 Ah az akksiból, így szerintem kezdhetsz aggódni az akksi miatt.

 

Egyszer egy régi Suzuki Swifttel játam így, laza egy óra rádióhallgatás után se kép se hang. Bikázás, hazáig mentünk 10 km-t, akksi ki, fel töltésre, 2 perc múlva a töltő mondta, fullra fel van töltve az akksi. Na az az akksi is kukaérett volt már. 

Előzmény: Relaxvideo (14176)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.08.13 0 0 14176

Ma a hátsó ajtó félig nyitva maradt 3-4 órára, emiatt égett a belső világítás, emiatt nem indult az autó, amikor kellett volna.

Betolásra nagy nehezen beindult, de ekkor csak 3 km-t kellett mennem. Előrelátóan egy lejtő tetején álltam meg, de hiába.

Mikor ismét indulni kellett volna vele, nem pöccent, és a betolás, lejtős út sem segített: sebesség megvolt, váltó 2-esben,

kuplung finoman fel, és vagy nem indult be, vagy beindult, de csak 2-3mp-ig ment és ismét leállt, pedig adtam neki gázt is.

Veszélyes volt, mert már sötét volt és jöttek-mentek az autók a falu forgalmas útján. Végül egy ismerőssel bebikáztuk, azzal gond

nélkül indult.

Vajon miért nem ment betolásra? A belső világítás 3-4 óra alatt ennyire le tudja szívni az akkut, vagy ez nem normális, és azonnal

rohanjak új akksit venni?

DelSonar Creative Commons License 2016.08.12 0 0 14175

Üdv!

 

Ha valakit érdekel, néhány típus kerékcsavar meghúzási nyomatéka:

 

http://users.ininet.hu/leirasok/pdf/torque-settings-en.pdf

almaata66 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 14174

Nálam is igen sűrűn cserés a stabilizátor pálca, bár elég sokat járok pecázni rossz úton gondolom azért. Állítólag ha nem lenne benne azt sem igen venné észre a felhasználó.

Ken_Block Creative Commons License 2016.08.10 0 0 14173

Nem akarok hülyeséget mondani, de úgy emlékszek bal oldalt gyári van még benne. Jobboldalt egyszer lett cserélve. Azóta ment egy 80e km-t..163 e körül van benne.

Jobb oldalt sokkal nagyobb a terhelés amúgy, csodás utainkon főleg. Tőzeg-hulladék az utak széle, gumi-lengéscsillapító-szilentek minden előbb szokott ott tönkre menni. A másik, nem túl sok tartós alkatrészt kapni hozzájuk. mint említettem, cseréltem lengőkar szilentet...közepes márkának számít, de már kezdenek lógni megint...ment 1,5 évet durván.

Előzmény: DelSonar (14172)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.10 0 0 14172

67282 km-nél mindkét stabilizátor pálca cserélve lett. Azóta 88618 km-nél a jobb oldali lett cserélve és most 103041 km-nél szintén a jobboldali kezdett el kotyogni kissé. Létezik az, hogy ennyire eltérő legyen a kocsi két oldalának a terhelése vagy csak sikerült kifogni két kevésbé jó minőségű darabot? Bár a 67 ezres cserénél két egyforma lett betéve.

zorko Creative Commons License 2016.08.09 0 0 14171

Koszonom, megnezem! :) 

Előzmény: Benve (14148)
DelSonar Creative Commons License 2016.08.08 0 0 14170

Mert a ventilátor által áthajtott levegő hűti a keringő folyadékot, ahogy a nagy hűtőre szerelt ventilátor is mikor bekapcsol 92 foknál. ezért pl ha nem kapcsolod be a ventilátort az utastérfűtésnél, valamivel hamarabb kúszik az üzemi hőfok környékére a hűtőfolyadék.

Előzmény: almaata66 (14169)
almaata66 Creative Commons License 2016.08.08 0 0 14169

Iszom szavaitokat! Magyarázzátok már el, hogy ha télen bemelegszik a motor, rátekerem a fűtést akkor csökken a hőmérséklet /obd progival és analóg módon a szememmel a mutatót ellenőrizve/ a motor hűtőrendszerében mégpedig jelentősen. Nem azért, mert az addig hideg folyadék keveredik a már üzemmeleggel?

Előzmény: fiest (14168)
fiest Creative Commons License 2016.08.08 0 0 14168

Mint az előttem szólók is irták nincs benne fűtés csap (mint a régi skodáknál) a fűtést egy csapóajtó szabályozza, a radiátorban mindig kering a meleg viz!!!! csak vagy beengedi a csapóajtó a kaszniba vagy nem....

Előzmény: Benve (14160)
Ken_Block Creative Commons License 2016.08.07 0 0 14167

Cifrázzuk azt is?
2-3 évente cserélni kellene....a márka szerviz sem cseréli ki, pedig ki van számlázva ;) De más helyek is kb akkor cserélik,ha látod őket dolgozni, vagy nagyon ismerős vagy, maximum ha lelkiismeretes, abból meg kevés van. Az okát is elmondom. Rohadt nagy macera, 2 ember kell hozzá, vagy vákuumos gép, rendszeresen töltögetni rá, és mind a négy helyen átengedni, még frissül. Ez, ha minden jól megy, 30-60 perc közt lehet valahol időben, ha rendesen végig akarod csinálni.

Megmondom azt is, hogy szerelőként, egyetlen egy autóban "cseréltem" le, fekete volt azért csak. 

Ezek a folyadékok már nem nagyon tudnak felforrni, és vizesedni sem...nagyon ritka talán.

Előzmény: almaata66 (14166)
almaata66 Creative Commons License 2016.08.07 0 0 14166

Ezt kibeszéltük. Felkészül: fékfolyadék és a témához kapcsolódó alkatrészek.... Vagy vmi egész más. Jah jut eszembe októberben beméretem a fagyáspontot és akkor minden kiderül. Vagy nem.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!