Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Octi19 ápr. 23. Creative Commons License 50345

...500Nm...

e jeles napon most nem mondanám ki, hogy mire gondolok... az isten megéltessen téged!


Viszont a képeket még mindig várjuk!

Előzmény: bigjohni (50344)
bigjohni ápr. 23. Creative Commons License 50344

Sosem mondtad, hogy tetszik ez a típus.

Pontosabban mondtad már, csak az ellenkezőjét. :)

Egyébként nagyon szuper járgány. Még van benne anyag.

Aki pedig azt mondja, hogy a 4x4-et csak két napig használja az ember, amikor szánkózni megy, akkor elárulom, hogy téved. Mondjuk kis motornál lehet, hogy tényleg úgy van, de 500Nm-t normálisan átvinni az útra egy kerékkel nagyon gáz. Már a Superb is ráncigálta a kormányt, és gázadásra mindenféle pilácsok gyulladtak ki, na itt ilyen nincs. Menet van.

Előzmény: ckerti (50343)
ckerti ápr. 22. Creative Commons License 50343

Gondoltam, hogy megpróbáltad, csak nekem sokat megér, hogy szúrhassak egyet :-))

Mikor jössz megmutatni az autód?

Előzmény: bigjohni (50342)
bigjohni ápr. 22. Creative Commons License 50342
Nem sikerült másolni. Többen próbálták.
Előzmény: ckerti (50341)
ckerti ápr. 22. Creative Commons License 50341

Add meg Neki a vevő elérhetőségét, majd visszakéri a CD-ket :-)

Ha már Te nem csináltál biztonsági másolatot...

Előzmény: bigjohni (50340)
bigjohni ápr. 22. Creative Commons License 50340

Két hete még megvolt az összes létező CD. (Magyarország nem létezik hozzá)

:(

Előzmény: frelandersanyi (50338)
bigjohni ápr. 22. Creative Commons License 50339

Nem egyértelmű a leírásod, de szerintem a kapcsoló lehet hibás.

Keress fel egy szakit aki pontosan behatárolja a hibát.

Budapesten pl. Donibcsi műhelyében pillanatok alatt megmondják a tutit, és ki is cserélik a hibás kapcsolót.

http://www.hildep.hu/

Előzmény: kismoszatka (50337)
frelandersanyi ápr. 21. Creative Commons License 50338

Hello.  egy 2006 os superbem van. Az elozo tulajtol a navigacio DX hez csak csehorszaglengyelorszag cd t kaptam. Valaki tudna nekem segiteni ? szuksegem lenne europa , vagy magyarorszag nav cdre. elore is koszi  

kismoszatka ápr. 19. Creative Commons License 50337

Hello

 

 

Nekem hasonló problémám van az ajtóval. Hol nyit hol zár teljesen beszámíthatatlan és megbízhatatlan, hogy bezár-e vagy sem. Mindig minden ajtót végig kell, hogy nézzek, mert sokszor egyes ajtókat elfelejti bezárni.

 

Nekem is ez a micro kapcsoló lehet a probléma forrása?

 

Ha igen privát emailban megkeresnél egy kis árajánlattal vagy egy tájékoztatással az általad ismert megoldásról?

Hogy mennyibe kerül egy ilyen micro kapcsoló csere és hogy melyik város ilyesmi.

 

Köszönöm előre is.

 

Ja és Üdv mindenkinek és Kellemes Húsvéti Ünnepeket!!!

 

Kocsim: Skoda Superb 1.9 PDTDI 2005 Business

Előzmény: bigjohni (50331)
Bigfoot002 ápr. 19. Creative Commons License 50336

Köszi.

Igen, én mondtam a külső/belsőt, mert az nekem egyáltalán nem csinál semmit és állandóan csak a külső levegőt szívja, illetve a klíma szerelő kiolvasta a memóriából a 4FA hibakódot ami állítólag a terelőlapát motorjának a hibáját jelenti. A pirosra azért gondoltam, mert csak azt láttam a kesztyűtartó kiszerelésekor és amikor megnyomtam a külső/belső gombot ez kezdett el mocorogni. Viszont akkor ez jó, mert a fűtésemmel semmi gond nincs.

Na akkor majd neki gyürkőzöm megint és megpróbálom kibányászni a ventilátor mögül.

Előzmény: bigjohni (50330)
stevie-13 ápr. 19. Creative Commons License 50335

2 ajtóra fizettem ki fél éve 25 ezer ft-ot és bírták kb 2 hónapot. Ott is gondolom csak ez a mikorkapcsoló csere volt...

 

 

Bigjohni leírta, miért van az, hogy ezek csak 2 hónapig bírják, és azt is, hogy az ő mikrokapcsolói kezelik a szerkezet alapvető hiányosságait.

 

A 80 forintos mikrokapcsolók továbbra is 2 havonta szorulnak majd cserére.

 

Kicsit olvass vissza, és megvilágosodsz.

 

 

Előzmény: gabika123 (50334)
gabika123 ápr. 19. Creative Commons License 50334

Még jobbat mondok!!!

 

Ezt fogom megvenni:

 

http://www.ebay.com/itm/Lever-Arm-Micro-Switche-Limit-Micro-Momentary-ON-OFF-N-C-5A-250V-10PCS-/251257144839?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a8017c607

 

10 db-ot 800 ftból és összeforrasztgatom. Ha egy egész napot is elverek vele akkor is spórolok nem is tudom mennyit.

 

3 ajtóm rossz. Nekem egy villamossági szerelő azt mondta 7500/ajtó az anyagár és ebben még nincs munkadíj.

 

A Superb előtt Passat-om volt. Abban is folyamatosan mentek tönkre ezek a mikrokapcsolók.

 

Ha azt nézzük, hogy egy 80 ft- os alkatrészt fogok beépíteni akkor ez az összeg a 7500-hoz képest... 

 

Szóval nem tudom.

 

A gondom nem az összeggel van. Kifizetek én 50 ezret is nem arról van szó, de nem lesz jó.

 

2 ajtóra fizettem ki fél éve 25 ezer ft-ot és bírták kb 2 hónapot. Ott is gondolom csak ez a mikorkapcsoló csere volt...

 

Úgyhogy most én csinálom! Legalább is megpróbálkozom...

 

 

Előzmény: bigjohni (50331)
superbfanatic ápr. 18. Creative Commons License 50333

Üdv!

Nekem is tetszett a szerénysége!!! :)

Előzmény: stevie-13 (50332)
stevie-13 ápr. 18. Creative Commons License 50332

Mondjuk, ha azt nézzük, hogy alig nagyobb egy kockacukor felénél, mégis jóval többe kerül, akkor tényleg magas.

 

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

 

A kapcsolót gyártó fickó, (akit véletlenül pont ismerek)

 

 

 

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: bigjohni (50331)
bigjohni ápr. 18. Creative Commons License 50331

"de itthon elég magas árakat mondanak."

Mennyi az a magas?

 

Mondjuk, ha azt nézzük, hogy alig nagyobb egy kockacukor felénél, mégis jóval többe kerül, akkor tényleg magas.

 

Viszont, ha egy új (nem kíínaji) zárhoz hasonlítjuk akkor már kifejezetten olcsónak mondható.

 

Mivel ajtókat említettél, gondolom legalább kettőről van szó. A kapcsolót gyártó fickó, (akit véletlenül pont ismerek) és a beszerelő szaki 2ó alatt spórolna neked alsóhangon 100db ezrest.

Nem nehéz kiszámolni, hogy kettőjük tizedannyit sem keresnek a mutatványon mint te.

Azt sem szabad elfelejteni, hogy a javított zár jobb mint az eredeti, mivel a kopást okozó folyamat megszűnik.

 

Van olyan típus amihez a gyártó külön is biztosít kapcsolót. 20-22e az ára. Valamiért az ügyfelek örülnek ennek a megoldásnak. Talán azért mert mert megmarad ~40e/ajtó.

 

Tehát van megoldás, de nem 1100,-Ft- ba kerül.

 

Szerintem vedd meg a belinkeltet.

Kárpit le, páncél le, ablakemelő ki, zár ki, kapcsoló beépít (valahogy) majd zár be, ablakemelő be, páncél be, kárpit fel.

Teljesen egyszerűnek tűnik.

Előzmény: gabika123 (50329)
bigjohni ápr. 18. Creative Commons License 50330

Piros a hideg/meleg

Kék szellőzés iránya

 

Egyébként Te mondtad, hogy a külső/belsőt kell cserélni.

Pont az ami a belinkelt képen van.

A külső/belső belső nekem olyan problémát okozott, hogy menet közben folyamatosan a nyitott és a zárt állás közben mozgatta a záró fedeleket. Nem volt normális fűtés és hűtés sem, csak zárt állapotban, ekkor viszont télen párásodott.

A hideg/meleg motor hibája miatt akkor fűtött amikor akart. Akkor rágtam be amikor Sopronból hazafelé a -7 fokban pont nem volt kedve fűteni. Nem fáztam meg egy kicsit sem.

A külső/belső jobb oldalon van fent a ventilátor mögött.

Előzmény: Bigfoot002 (50328)
gabika123 ápr. 18. Creative Commons License 50329

Sziasztok

 

 

Egy ideje kínlódok már az ajtókkal a micro kapcsolók miatt, de itthon elég magas árakat mondanak.

Szerintetek az alábbi linken lévő jó az ajtóba:?

 

http://www.ebay.com/itm/151268479616?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

 

Vagy esetleg ha valaki itthon tudna hasonló áron. Budapesten vagy Miskolc környékén. Esetleg ki is cserélné az maga lenne a tökély.

 

Köszi a segítséget.

Bigfoot002 ápr. 17. Creative Commons License 50328

Hát akkor végképp nem tudom melyik a rossz.

Amikor néztem, akkor a középkonzol mögötti motor egyikénél tűnt úgy, hogy akadozik.

Ezen a videón a piros színű.  https://www.youtube.com/watch?v=mU8Q3vh0w_s

Ha megnyomom a belső keringtetés gombját, akkor ez kezd el mozgolódni, de csak minimálisan mozdul meg.

Egyébként a piros és a kék színű miket állít akkor? Mert ha lefelé, vagy középre, illetve ha a szélvédőre irányítom, minden esetben csak a kék színű mozdul. Legalább is ránézésre.

Egyébként ezt a videót nézve kicsit elbátortalanodtam, mert fogalmam sincs hogyan vegyem ki. Ahogy nézem egész a háta mögé esik.

Előzmény: bigjohni (50327)
bigjohni ápr. 17. Creative Commons License 50327

Hosszú torx csavarhúzó, vagy 5.5mm-es dugókulcs kell a kiszereléshez.

(a hideg/meleg motorhoz 5.5mm-es egyenes csillag)

A külső/belső motor NEM középen van, hanem a fűtőmotor környékén. Emlékeim szerint a motort tartó műanyag alkatrésszel együtt szereltem ki.

A külső/belső motorhoz NEM csatlakozik rudazat. A pollenszűrő alatt látható dupla fedelet működtetik.

Azon a képen amit belinkeltél, jól látható az a fehér műanyag aminek a hullámos pályáiba csatlakozik a két fedél csapja.

A két csavar kiszedése után könnyen kijött a motor, visszaszerelésnél kellett a két fedél pozícióját kézzel beállítani, hogy a két csap megfelelően kapcsolódjon a motor fehér tárcsájához.

Előzmény: Bigfoot002 (50322)
JW ápr. 17. Creative Commons License 50326

Erről lenne szó:

stevie-13 ápr. 17. Creative Commons License 50325

Talán Superb nem is nagyon van turbó nélküli motorral. Most menjen el és vegyen egy régi fábiát?

 

 

A kérdező az Octavia topikban indított, és Octavia I-ről érdeklődött 1.8T motorral.

 

Neki tényleg nem lehet rossz megoldás egy 1.6-os szívó benzines autó a turbó benzines vagy a turbódízel helyett.

 

 

 

Előzmény: Bigfoot002 (50324)
Bigfoot002 ápr. 16. Creative Commons License 50324

10 éve vettem, ebből 4 évet taxiztam vele. Itt elég sokat mentem vele. Igaz itt nem napi pár km ment bele! Bár ez is sok kicsi km összessége volt. (10-15x6-10 km)

Én egyébként nem azt mondtam, hogy vegyen turbósat, vagy dízelt, mert ha keveset használja, akkor semmiféle kép nem éri meg a többlet kiadást, bár ez is csak az újnál jelentős, hanem azt, hogy a rövid távoktól nem megy gyorsabban tönkre. De ez csak az én véleményem. Hozzáteszem azt írod, hogy nem szokás rövid utakra turbós autót venni, de ma már elég ritka amiben nincs turbó. Söt, ahogy nézem a mai tendencia pont az, hogy kis cm3 turbóval. Pl a WV, Skoda, opel, stb. 1,4-es motorokat csinál 140 pacival. Talán Superb nem is nagyon van turbó nélküli motorral. Most menjen el és vegyen egy régi fábiát?

Előzmény: stevie-13 (50323)
stevie-13 ápr. 16. Creative Commons License 50323

Az elmúlt 6 évben napi 15 km-ert megyek már csak vele

 

 

Na, akkor a tapasztalatod 6 x 365 x 15 = 32,850 km. Ennyit kétségtelenül kibír egy turbós motor, ha megfelelő karbantartást kap (pl. a megfelelő olajat használják).

 

Az sem mindegy, hogy jön össze a 15 km: 2 x 7.5 km például nem annyira gáz, mint egy 6 x 2.5 (otthon > ovi > isi > munkahely > isi > ovi > haza).

 

Rövid távú utakra nem szokás turbós autót venni, mert nem jön ki az ereje (turbó benzin), vagy nem jön ki a takarékossága (turbó dízel), ellenben ha valaki nem olyan szerencsés, mint te, akkor a tökéletlen kenés miatt viszonylag gyorsan meg tud röccenni a motorja.

 

Tudjuk, Winston Churchill láncdohányos volt, kevés fényképen szerepel viszkispohár nélkül, az élete is viszonylag stresszes volt, mégis megérte a 91 évet - de ő kivétel ;-)

 

 

Előzmény: Bigfoot002 (50320)
Bigfoot002 ápr. 16. Creative Commons License 50322

Szia!

 

Húúú. Ez jól hangzik. Akkor ha jól értem a kesztyűtartót vetted csak ki és a kis állító motorokat sikerült egy tükör segítségével kicserélned.

Ha megkérlek egy kicsit részletesebben is leírnád a folyamatot?

Pl. Milyen és mekkora szerszámmal sikerült beférned az állító motorhoz? (a csavarokhoz)

Azokat a rudazatot amit a motor mozgat, hogyan sikerült szétpattintanod? Én próbáltam, de nem mertem nagyon feszegetni, nehogy eltörjön. Eléggé szorosan össze van pattintva.

 

Előzmény: bigjohni (50321)
bigjohni ápr. 16. Creative Commons License 50321

Nemrég cseréltem a külső/belső és a hideg/meleg motort is.

Nem vagyok gumiból, de nem volt semmi problémám a cserével.

A külső/belsőhöz egy A4 méretű tükröt tettem a padlóra, abból dolgoztam.

 

Előzmény: Bigfoot002 (50317)
Bigfoot002 ápr. 16. Creative Commons License 50320

Hali!

 

"Felejtsd el a turbós autókat (az 1.8T-t is), hidegüzemben ezeknek minden bajuk lesz."

 

Bocsi, de ezt másképp nem tudom mondani és megbántani sem akarlak, de ez így ahogy van egy nagy hülyeség!

Nekem 290 ezer van benne és semmi ilyesmi bajom nincs vele. Az elmúlt 6 évben napi 15 km-ert megyek már csak vele, télen be sem melegszik a motor. Plusz ott van az a több 100 ezer tulaj akik szintén keveset mennek az autóikkal, de mégsem állnak ezrével sorba turbóhiba vagy motorhiba javításra várva!

A régi kb. 15-20 évvel ezelőtti turbóval ellátott autókkal voltak ilyen problémák, de azóta már rengeteget fejlődött az ipar.

 

Előzmény: stevie-13 (50318)
hicky ápr. 16. Creative Commons License 50319

Sima 1.6-os?Az meg milyen? :o

Előzmény: stevie-13 (50318)
stevie-13 ápr. 15. Creative Commons License 50318

Rövid távokra használom a kocsit. Nyíregyházi vagyok,nem túl nagy a város

 

 

Felejtsd el a turbós autókat (az 1.8T-t is), hidegüzemben ezeknek minden bajuk lesz. Inkább vegyél egy sima 1.6-os, de balkormányos kocsit, minthogy egy erős, de jobbkormányos autóval szívj.

 

Szerintem...

Előzmény: Year (50316)
Bigfoot002 ápr. 15. Creative Commons License 50317

Sziasztok!

 

A Superb-ben megadta magát a belsö/külső levegő terelő lapát motor.

Erről lenne szó: http://olx.hu/hirdetes/vw-passat-audi-a4-skoda-futesallito-leptetomotor-8d1-820-511e-g-ID1V5E7.html#4dbc16ce81

 

Megtudná valaki mondani, hogy hogy a fenébe kellene ezt kibányászni? A kesztyűtartót leszedtem, innen látható is a középkonzol mögötti részen. Szóval kilehet valahogy cserélni a komplett műszerfal kiszerelése nélkül? Van valami trükkje?

Year ápr. 14. Creative Commons License 50316

Köszönöm a megerősítést. Szerintem is jobb választás a benzines. Főkként városban használom,évente 2-3 alkalommal pályára is megyek. Rövid távokra használom a kocsit. Nyíregyházi vagyok,nem túl nagy a város így munkába és 1-2 dolgot elintézni is biciklivel megyek.