Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

scs72 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 51941

Szia! Nekem elől skyfol S4 van 74% fényáteresztéssel(ez műszerrel mérve ennyi) csak uv szűrés miatt, hátul HP05 4% fényáteresztéssel. Bizonylattal!! A műszakin semmi gond nem volt. 

Előzmény: Octi19 (51938)
Octi19 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 51940

Én így vettem az autót, (igaz, akkor körben azonos fólia volt rajta) a négy éves műszakin így ment át, azután a 6-éves műszakin nem volt rajta, mert már elkezdett ráncosodni hátul és a műszaki előtt levetettem elölről és a műszaki után teljesen lecserélték, akkor ment fel rá a B oszloptól hátrébb az egyel sötétebb. A 8 éves műszakin is fóliával ment át és így is adtam el tavaly nyáron!

 

Most a Passatomon gyárilag sötétített üvegek vannak a B oszloptól hátra, de elől is jobban szűr mint a Skoda szűrt fólia nélkül. Úgyhogy nem is tetettem fel előre semmit.

Előzmény: Sunny65 (51939)
Sunny65 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 51939

Na igen ettől tartottam.

És neked végül miért kellett levenni?

Előzmény: Octi19 (51938)
Octi19 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 51938

Elméletileg a gyári színezés már eleve eléri azt a szintet amire nem lehet semmit feltenni! Gyakorlatilag, ha rátennének egy mérőműszert, akkor már annyit sem engedne át amennyit kellene...

Ettől függetlenül, ha felteszel egy víztiszta fóliát és azt pontosan teszik fel, tehát csak nehezen kiszúrható, hogy fent van, akkor simán átmegy majd a műszakin.

Nekem egy elég diszkrét fólia volt fent az első oldalablakokon és egy fokkal sötétebb a B oszloptól hátrafelé. Nekem a műszakin mindig átcsúszott, persze kellett némi kenőanyag... de a rendőrök sem szúrták ki egyszer sem.

Előzmény: Sunny65 (51937)
Sunny65 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 51937

Autóüveg fóliázáshoz kérnék egy kis segítséget.

Szeretném fóliáztatni a gépet, a "B" oszloptól hátrafelé ugye nincs gond. De nagyon jó volna, ha még az első oldalüvegeket is le tudnám fóliáztatni hővédő fóliával.

Olvastam az előírásokat, és ki is néztem a SkyFol Shark NT 85-90 fóliát az első ablakokra. Csak jó volna tudni, hogy így alapból a gyári szinezés mennyi fényt enged át, mennyire van alapból színezve.

Persze, ha majd viszem ott meg tudjuk mérni, de egyáltalán van-e esélyem, hogy összejöjjön?

 

Mik a tapasztalatok?

Sunny65 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 51936

Ja és még annyi, hogy mivel kicsit idegesített a hang, nem a meglévő Pirelli nyárit raktam fel, hanem Conti Sportcontact-ot

Aztán lehet, hogy a Pirelli nyáriak sem lettek volna hangosak, de most már mindegy, az egyik haver elvitte őket.

Előzmény: Sunny65 (51935)
Sunny65 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 51935

Sziasztok!

 

Ma felraktam a nyári kerekeket és lekerültek a Pirelli téliek. Azonnal megszűnt a zaj, amit mostanság fülelgettem.

Szerencsére így minden ok!:-)

7Leonidas6 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 51934

Hálásan köszönöm.

Előzmény: Vikesz69 (51933)
Vikesz69 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 51933

Szia. Google keresőbe beírod ezt: rns 510 columbus óra beállítása

Kidob egy csomó találatot a negyedik lesz a tiéd ha minden igaz pdf formátumban. Üdv.

 

Előzmény: Virto (51932)
Virto Creative Commons License 2016.03.31 0 0 51932

Sziasztok.

 

RNS 510 Columbus-on az időt hol tudom állítani? Sajnos nem tudok angolul magyar nyelvű oldalt

pedig nem találtam.

Virto Creative Commons License 2016.03.30 0 0 51931

Köszönöm a gyors segítséget.

Előzmény: zida (51930)
zida Creative Commons License 2016.03.30 0 0 51930
Előzmény: Virto (51929)
Virto Creative Commons License 2016.03.30 0 0 51929

Sziasztok.

 

Tegnap sikerült vennem egy Superb-t. 2011-es és az egyik gyári kulcs nem működik.

Elemcsere volt, nem segített. Néztem a neten bicskakulcs javítással foglalkozó hirdetőket,

de itt a fórumon nincs valaki aki esetleg értene hozzá, vagy tudna ajánlani valakit Budapesten?

 

 

Köszönöm a segítséget.

 

 

Üdv, Tomi.

 

 

Sunny65 Creative Commons License 2016.03.30 0 0 51928

Ja volt egy kis időm és éppen ez jutott eszembe.:-)

Persze felmerülhet bennem, hogy akkor miért kell ki és visszakapcsolnia, hiszen akár "folyamatosan is mehetne". De gondolom az előizzítási idő után csak akkor van utóizzítás, ha valósan elindítottuk a motort.

 

Akkor ez így ok is.:-)

Előzmény: 409 (51925)
T.Szaby Creative Commons License 2016.03.30 0 0 51927

Sia! Nem vadkerti vagyok de a volt szomszédom és az autóm volt gazdája ott dolgozik.

Előzmény: megtorlow7 (51924)
409 Creative Commons License 2016.03.29 0 1 51926

"Csak a diagnosztika azt nem mondja meg, hogy a szenzor hibája vagy a vezetéké vagy esetleg másé."

 

Persze hogy nem. Mivel "Ő" sem tudja. Azt annak kell tudnia aki ért hozzá. Ezért nyúlik az arca ilyenkor azoknak, akik nagy mellénnyel vesznek egy diageszközt, hogy majd basznak fizetni a szerelőknek, hiszen ő is el tudja olvasni amit a diag ír. És tényleg, elolvasni tudja, csak értelmezni nem.

Előzmény: boszem (51921)
409 Creative Commons License 2016.03.29 0 0 51925

A relé és a lámpa független egymástól. A lámpa kialvása csak annyit jelent, hogy indíthatod a motort.

 

  "A másik, hogy ha az előízzítás megszűnésekor ( amikor a relé kikapcsol) megszakítja az izzítógyertyák áramát, akkor hogyan jut el az utóizzításhoz az áram a gyertyákhoz?"

 

Túlkomplikálod a dolgot!! :-))  Simán visszakapcsolja a relét és annyi.

Előzmény: Sunny65 (51922)
megtorlow7 Creative Commons License 2016.03.29 0 0 51924

Szio! 

Nincs itt véletlenül Soltvadkerti fórumtárs? Van egy KZK 763 rendszámú Superb a Skoda kereskedésbe. Jó volna tudni a kocsi múltját. Vagy ez csak hiú ábránd?

2.5 V6 TDI tiptronic. Félek tőle de beleszerettem. 9 éve használok egy 2.0 HDI citroen picassót és semmi bajom vele. Csak az automata váltó kell. 238 ezer van a ákosában de az én évi 6-7 ezer km-el még bírja egy darabig. Bízom benne. Pedig nagyon sokan leakartak beszélni.

Sunny65 Creative Commons License 2016.03.29 0 0 51923

"Érdekes, mert ha megfigyelem az izzító relét és lámpát, az +9 C° felett is működni látszik."

 

Elképzelhető, hogy izzítás "mindig van" csak az izzítási idő változik? Tehát +9 C° felett is izzít, de csak egy nagyon rövid ideig?

Nem nagyon szoktam figyelni az izzítási időt, de nekem mindig egy rövid kis időnek tűnt...

Előzmény: Sunny65 (51922)
Sunny65 Creative Commons License 2016.03.29 0 0 51922

Sziasztok!

 

Olvasgattam az 1,9 pdtdi motor izzítás témában. Azt mondják, hogy +9 C° alatt kezd előizzítani, (amit a vízhőfok jeladótól tud, vagy meghibásodás esetén az üzemanyag hőm. jeladótól).

Indítás után pedig még 4 percig utóizzít ( vagy 2500 rpm-ig).

 

Érdekes, mert ha megfigyelem az izzító relét és lámpát, az +9 C° felett is működni látszik. Akkor most hogyan is van ez?? ( a vízhőmérséklet jeladó jele alapján mondom a magasabb értéket...) Az időzítés végrehajtódik, de igazából nem ad áramot az izzítókra a relé? Eleve a relére sem ad ilyenkor egy teljesítmény elem áramot?

Ha ez így van, akkor mi a fenéért nem vették ki az időzítést és a relé vezérlést ilyenkor, kicsit megtévesztő lehet...

 

A másik, hogy ha az előízzítás megszűnésekor ( amikor a relé kikapcsol) megszakítja az izzítógyertyák áramát, akkor hogyan jut el az utóizzításhoz az áram a gyertyákhoz? Talán egy másik áramkörön keresztül? De annak a megszakítását is kellene hallani, ha csak nem egy szintén teljesítmény elektronika végzi.

 

( de ha már kétszeri is említettem egy teljesítmény elemet, akkor meg eleve mi a fenének a relé?)

 

Hmmm??

 

 

boszem Creative Commons License 2016.03.29 0 0 51921

Teljesen igazad van! Csak a diagnosztika azt nem mondja meg, hogy a szenzor hibája vagy a vezetéké vagy esetleg másé.

Előzmény: 409 (51920)
409 Creative Commons License 2016.03.28 0 0 51920

"Kiderült, hogy a jobb hátsó szenzor  szar,"

 

A diagnosztika ilyet nem mond. Azt mondja, hogy annak a szenzornak az áramköre hibás. A kettő nagyon nem ugyanaz!

Előzmény: boszem (51919)
boszem Creative Commons License 2016.03.28 0 0 51919

Szia! A tolatóradarral én is szívok egy ideje. Diagnosztikával ki lehet olvasni, hogy melyik rossz. De az én esetemben ez nem volt megoldás. Kiderült, hogy a jobb hátsó szenzor  szar, vettem bele eredeti gyárít, beletettem, de továbbra sem jó. Tegnap lebontottam a hátsó lököst, átnéztem a kábelköteget, külső sérülést nem találtam a vezetékeken. Jelenleg fogalmam sincs, hol keressem tovább a hibát.

Előzmény: imi290 (51914)
Sunny65 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 51918

Itt a Húsvét, most érek rá szerelni.:-) Ma kormánykapcsoló levétel és tisztítás volt pihenés képpen.

 

imi290 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 51917

Ha kizárod az autót akkor világít fel.Csak nekem nem,mert ki van égve a vezető oldali.A másik fele világít.Akartam venni újat,de 70 euró,na majd valamit kezdek vele.

Előzmény: megtorlow7 (51915)
Airbag. Creative Commons License 2016.03.27 0 0 51916

a kezelési könyvet nem akarod végig olvasni?

Előzmény: megtorlow7 (51915)
megtorlow7 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 51915

És a visszapillantó tükörben a kis lámpa alól hogyan működik? Mit világít be?

Előzmény: scs72 (51912)
imi290 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 51914

Üdv! Valaki szerelt már ki belső világítást ? A napellenzőre gondolok,ami középen van,és ami hátul van.Mert a papírban azt írják hogy szervízben javasolt. Továbbá a kérdés a tolató radar nem működik,hogy lehet megállapítani mi a baja ? Köszi

TraguAre Creative Commons License 2016.03.27 0 0 51913

Ehhez nincs külön betét?

Előzmény: scs72 (51905)
scs72 Creative Commons License 2016.03.27 0 0 51912

A 2 din-es rádió kijelzője szines. A műszerfal világítás 2006-osig minden zöld, 2007-től a műszerfal fehér a többi zöld. Nem a tökörben vannak a led-ek, hanem az első, belső világítás egység elején, alján. Kellemes, halvány vörös színnel világítja meg a műszerfal közepét, váltókar körüli teret.

Előzmény: megtorlow7 (51911)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!