Toyota Aygo 1.0 x-cite 2014

Az első hatásvadász Toyota?

Rendszerint nagyítóval kell keresni a japán gyártó autóit a forgalomban, ebben viszont alaposan megbámultak. Nem csoda, az új Aygo így lett kitalálva.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Bigfoot002 máj. 6. Creative Commons License 50427

Hát akkor én egy nagyon jó darabot foghattam ki, mert amit írtam az tényleg úgy van.

 

Azért elég egyszerűen lerendezted Pistike taxist! Ha ez így menne, akkor nem hagytam volna abba és királyság lenne az élet. Ha a szervizedben is így számolnánk, akkor ezer/óradíj bőven elég lenne, és ilyen tarifa mellett töbszöröse lenne a munkád. Mert hát mit fordítasz a melóra az idődön kívül? Ja, hogy van itt azért más is! Na de azt ne számold, mert azt csak te látod, a kedves kuncsaft nem! Egyébként honnan vetted a 390Ft/km-t? Ha ennyi lenne is kevés lenne, de jelenleg 280Ft/km. a díjuk. Minden normálisabb nyugati városban, álltalában egy kilóméter ára, a mindenkori 1 liter üzemanyag árával megegyező, plusz az alapdíj pedig a kétszerese, és a házhoz rendelt taxi nem megy egy klómétert sem ingyen. Nincs még egy olyan város a világon, ahol a taxik rendeléskor ingyen álnának ki, csak Budapesten.

A költségek teljes listáját nem igazán szeretném felsorolni, csak egy párat, hogy lássál egy kicsit bele a dolgokba.

Azért, hogy egy cég neve alatt tudjál dolgozni havi 60-120 ezret kell fizetni. Cége válogatja. És ezt akkor is, ha beteg vagy abban a hónapban, vagy bármi más miatt nem tudsz dolgozni. Ezért az összegért kapsz a rendelésekből, de darab garancia nincs, tehát ha nincs szerencséd és a környékre ahol épp vagy nincs semmi renselés, akkor így jártál, mehetsz haza és majd próbálkozhatsz holnap.

Aztán a Pistike napi 200Km-je sem nettó km. ám. Milyen jó is lene, ha kimenne és már a kapuban beülne valaki és este pedig ugyan ott szálna ki. Aztán egy rendelésnél sem kell ám a kényelmes emberkéért elgurulni, még véletlenül sem. Szóval az a 200km. nettóban olyan 100-130km. csak. Ráadásul nem mennek ennyit. Inkább csak olyan bruttó 140-150-et. Ez havonta 150 ezres költség.

Aztán TB, Nyugdíj járulég, SZJA, Iparűzési adó. Évente vizsga, megbontásos vizsgálat, Taxióra hitelesítés, biztosítás, kötelező biztosítás, droszt használati engedély, ...stb. és még sorolhatnám. Ez így kb. havi szintre lebonta, 100 ezer. És jön a legfontosabb az autó. Havi szintre lebontani nehéz, de ha az olyan igényes embert veszem alapul mint amilyen te is vagy, akkor mondjuk minimum egy Superb-et kell venni. Aztán az igényesség nem fullad ám itt ki! Olyan kell amiben minden kényelmi dolog benne van ám! Ja és legyen ám lehetőleg kombi is, hogy az Ikea konyhabútor is beférjen. Menyi egy ilyen mastanában? 8 milla? Legyen ennyi. (és ennek nem megy ám fel az értéke mint egy ugyan ennyiért megvásárolt műhelyé!) 6-7 évig használja Pistike. Akkor ez mennyi is havonta? kb. olyan 100 ezer.

Bocsi, majdnem kifelejtettelek téged, mint szerelőt. Ez is egy jelentős tétel, csak havi bontásban nem lehet megjeleníteni, mert van, hogy hónapokig nincs probléma, aztán egyszer csak elindul a lavna.

Szóval olyan 500 ezer környékén van a nullszaldó.

superbfanatic máj. 6. Creative Commons License 50426

:)

 

Előzmény: bigjohni (50423)
2stroke máj. 5. Creative Commons License 50425

Lehet nagy általánosítás, és nyilván nem mindegyikre igaz, de Debrecenbe vannak az országban a legzsiványabb nepperek. Én kétszer jártam meg potyára, egyszer saját részre egyszer ismerőssel. A hirdetések korántsem tükrözik az autók állapotát, magyarán szart adnak, és még drágán is.

Előzmény: bigjohni (50424)
bigjohni máj. 5. Creative Commons License 50424

OFF.

Az imént említett és ez az autó nyomta ki a biztit:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a6_allroad/audi_a6_allroad_quattro_3.0_v6_tdi_dpf_tiptronic_magyarorszagi._szep_allapotban-7359610

Ez az autó majdnem a legdrágább az országban, de cserébe messze a legócskább. A leírás nem stimmel, koszos, hiányos, karcos, ez+az nem működik. Én marha kocsikáztam 500 km-t.

 

Na így lett mégis fekete. Csodálatosan néz ki lepolírozva, de ennek ellenére sem lett kedvencem a fekete.

Előzmény: Octi19 (50419)
bigjohni máj. 5. Creative Commons License 50423

"Végigolvastam a hozzászólásokat"

Én inkább felpolíroztam az autót.

Előzmény: superbfanatic (50418)
bigjohni máj. 5. Creative Commons License 50422

Ezt is néztem.

Holland autó. Hasonló ütemezéssel vitte a kinti tulaj szervizbe, kivéve az utolsót.

Természetesen az utolsót nem fizette ki, szervizben sem volt, valaki viszont visszatekerte (feltehetően) az órát az utolsó dokumentált óraállás + 2e-re.

Tehát valahogy így néz ki: első év 60e, második év 60e, harmadik év 60e, negyedik év 2e.

Abban az autóban gyárilag nem volt bőr (a jobbos csúnyán szakadt), és az Exlusive felszereltséghez sincs semmi köze. Ez egy fapados, szövetbelsős autó, kicserélt ülésekkel.

Ennyire kendácsoltat nem szerettem volna.

Egy jó állapotú A6 néhány nap alatt elkel, ez 6-8 hónapja van ott.

 

 

 

 

 

Előzmény: Octi19 (50419)
Donibcsi máj. 5. Creative Commons License 50421

Nem neveztelek hazugnak, bármennyire is szeretnéd ezt hinni. Annyit írtam, hogy amit írsz azt kitaláltad a Meyle csuklóra vonatkozóan. A többi nem érdekel. Az pedig tény, hogy egy Meyle csukló nem képes kiszolgálni 20e km-nél többet, az álltalad leírt 120e km-el szemben - taxi módban meg pláne. Ez a futás még a gyári alkatrésznek is becsületére válik.

Még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy nem taxizol, de a mentalitás, miszerint olcsóból a legjobbat akarni, majd reklamálni, hogy nem jó, - az még megmaradt.

 

taxisok nagyon nagy töbsége egyik naprol a másikra él, és csak próbálja minél kevesebb kiadásbol fentartani a vállalkozását.

 

Ne az én kontómra!! Akkor nem taxizni kell, hanem más munka után kell nézni. Hja, hogy ott nem lehet egész nap ülni, és henyélni?

Tudod elvárom, ha beülök egy taxiba, akkor az műszakilag kifogástalan legyen, mint minden más szolgáltatástól elvárható, hogy olyan körülményeket teremtsen, amelyeket az Ügyfelek igényelnek.

 

Nem akarok belemenni különösebb számításokba, és nem is tudom az egyéb járulékos ktsgeket, de egy negyedik osztályos matekfeladatot levezetnék, aztán aki akarja, olvas a sorok között.

 

Pistikének van egy taxija. Pistike vezet egy nap 200km-t, és a km. díja 390ft/km, az üzemanyag ára pedig 450ft/L. Pistike autója 7L/100km fogyaszt, akkor mennyi pénzecskéje marad estére?

Előzmény: Bigfoot002 (50420)
Bigfoot002 máj. 5. Creative Commons License 50420

Az elején is írtam, hogy én nem vitázni szerettem volna. Érveket sem szerettem volna felhozni. Egyszerűen belém kötött plusz hazugnak nevezett, egy olyan ember aki nem is ismer, velem még sosem találkozott. Aztán jöttek többen, akik talán már találkoztak az illetővel, és ők is próbálták az állítását igazolni, úgy, hogy ezt és azt hallottak már a dologról. Egyikőtökkel sem történt még meg a lentebb, felsorolásszerűen felsorolt esetek egyike sem.

Bár, már nem taxizom 6 éve, de bántónak érzem a mai napig az ilyen megnyilvánulást. Egyszerűen azért mert a taxisok nagyon nagy töbsége egyik naprol a másikra él, és csak próbálja minél kevesebb kiadásbol fentartani a vállalkozását. A többsége meg csak kényszerűségből csinálja. Aki jól él belőlük az a taxis cégek tulajai és a kedves családtagjaik, az autó kereskedések, a város. Nincs mit tagadni, ez így van. Na ezeket nem azért írtam, hogy a taxist sajnálni kell, nem kell egyáltalán, csak, hogy átlássátok mit is kell a "280 forintos" tarifából kifizetniük.

Előzmény: Varshi (50413)
Octi19 máj. 5. Creative Commons License 50419
Előzmény: bigjohni (50061)
superbfanatic máj. 4. Creative Commons License 50418

Végigolvastam a hozzászólásokat sajnos a magyar valóságot tükrözi....sajnos  ! :(

superbfanatic máj. 4. Creative Commons License 50417

Üdv!

Sajnos találtam kínait. Bal oldalon a váznyúlvány alatt...talán valami előtétt-ellenállás (?)  (De USA is van) benne

Előzmény: stevie-13 (50373)
superbfanatic máj. 4. Creative Commons License 50416

Üdv!

Ma délután elszállt a generátor... :(   De legalább hazavitt az akksi  120km-ről ....

yotti máj. 4. Creative Commons License 50415
Nem taxis vagyok,egyszerű összeszerelő vagyok egy gyárban 12 órát dolgozom minimálbérért,nem ötezret keresek óránként.
Előzmény: Bigfoot002 (50410)
Octi19 máj. 4. Creative Commons License 50414

Nagyon ne menjünk bele... de nem téged erősítettelek hanem Doninak mondtam, hogy azért a Meyle szerintem nem az a nagyon szar valami...
Viszont pontosan ideje lenne már ezt befejezni! Te tudod, hogy mennyit mész az autóval, neked kell tudni, hogy megéri-e egy olcsóbb, de vitathatatlanul kevesebb ideig üzemképes alkatrészt beszerelned, vagy megcsinálod gyári cuccokkal és megint ennyit fog bírni...

Előzmény: Bigfoot002 (50404)
Varshi máj. 4. Creative Commons License 50413

Nem jó veled beszélgetni, mert kisiklasz az érvek alól, mint egy szappanos angolna.

Amúgy még neve is van ennek az érveléstechnikai trükknek.

 

Ráadásul vagy nem akarod megérteni, mit írunk, vagy csak megjátszod, vagy döbbenetes butaság honol a fejedben. Ez utóbbit nem tartom valószínűnek, az első szomorú lenne, a második meg bosszantó.

 

Egyik esetben sincs értelme folytatni a veled való beszélgetést.

Előzmény: Bigfoot002 (50412)
Bigfoot002 máj. 4. Creative Commons License 50412

Mit jelent az, hogy ugyan ott megtalálják, illetve mit ér vele bár ki is, ha nem tudja, hogy átverték? És pont ezért van bajotok a taxissal. Mert nála sokkal nagyobb a valószínűsége a turpisság kiderülésének. Ő sokkal többet jár az autóval mint a sima egyszerű emberke. Lehet nála, soha a büdös életben nem fog kiderülni, hogy bekerült-e abba a futóműbe a neki eladott, megmutatott minőségi alkatrész, vagy kapott valamit ami jelenleg éppen jó. 

Egyébként tév úton jársz, mert minden taxisna az a vágyálma, hogy saját utaskört alakítson ki. Csak a hiénáknak érdeke az átverés. De aki manapság ilyen taxiba ül, az magára vessen.

Előzmény: Varshi (50409)
Airbag. máj. 4. Creative Commons License 50411

A száj karate megint romba dönti a topicot.....

:-(

Bigfoot002 máj. 4. Creative Commons License 50410

Igen ez így van, csak nem kell egyből ezálltal itélkezni, mert ha még úgy is van és megtörtént amit hallott, az azért nem biztos, hogy mindenkivel meg is fog történni. Okoskodás meg csak akkor lesz a dologból, ha mind a két fél okoskodó típus. (két dudás nem fér meg egy csárdában elv alapján)

Egy szerelőnek, mint minden szolgáltatónak valamilyen szintig szerénynek kellene lennie. Az ilyesfajta megnyílvánulások álltal kuncsaftokat kellene veszítenie, mert nem kuncsaft orientált, simán csak gyalázkodó! Könnyű dumálni a távolból, főleg ha nincs semmi szankciója. Egy taxist ha manapság ilyesfajta dolgokat terjeszt egy, vagy több vendégéről, és az kiderül, simán kirugják a cégétől.

 

Yotti

 

"Az én magánvéleményem,hogy az autószerelők 95%-a nagy zsivány."

 

Bizony-bizony. És remélem nem "taxis vér" folyik benned, és magán emberként írtad ezt, mert egyébként a fejedet veszi az illető. Bár lehet így is megkapod a kiosztást, és majd kideríti, hogy te is csak egy okoskodó, nem beletörődő, és magát nem átverni hagyó kuncsaft vagy.

 

Stevie-13

 

"az autószerelő kiválasztása bizalmi kérdés"

 

Ez teljesen így van, csak a bizalmat előbb meg kell szolgálni, ki kell érdemelni.

Pont ezért nem értettem egyet az általad lejebb írt 7-es pontoddal, miszerint a taxis mindig máshol szervizelteti az autóját. Neki is a bizalom a lényeg. Nekem az az érzésem, hogy csak azok tartanak tőlük akiknek másokkal is problémáik támadnak, csak velük nehezebb megetetni a dolgokat, és ez így már nem kívánatosá teszi őket.

 

"De aki azt mondja, hogy tud a Skodádhoz eredeti Made in Japan futóműalkatrészt, legyél nagyon-nagyon szkeptikus"

 

Én sosem kerestem eredeti Japán Skoda alkatrészt! Sőt, még német eredetit sem! Én csak két kereskedés álltal ajánlott, állítólag Japánban gyártott utángyártott alkatrészről szerettem volna véleményt kapni. Nekem, de szerintem sokunknak, megfizethetetlen az eredeti futómű alkatrész. Sajnos nincs nélkülözni való 240-270 ezer forintom. Írtam már neked, hogy nagyon szívesen megfizetném, de nem keresek annyit.

Varshi máj. 4. Creative Commons License 50409

Cserébe taxisból az a ritka, ha valakivel már kétszer találkozol. (feltéve, hogy ugyanolyan sűrűn mész taxival, mint szervizbe)

 

Tehát ha át is ver, és még ki is derül, marhára nem veszít "ügyfelet".

 

Érezzük át, mennyivel nagyobb valószínűséggel ver át, mint egy szerelő, akit másnap is ugyanott megtalálunk.

Előzmény: stevie-13 (50408)
stevie-13 máj. 4. Creative Commons License 50408

Hozzáteszem, hogy a sorok között meg, nem látja csak azt amit látni akar. A rá, illetve róluk szerelőkről írtakon elsiklott. Csak a taxis a rafinált! Igen, ügyeskedő szerelők nincsenek! Szerinte! Már ugyan írtam, csak nem akarja meglátni, biztos azért keresnek ezen a fórumon sokan, "nem csak taxis vérűek", megbízható szerelőt, szervizt, mert ők annyira jó fejek és megbízhatóak. Biztos semmi svindliskedés nincs náluk.

 

 

A helyzet a következő: az autószerelő kiválasztása bizalmi kérdés, kábé ugyanúgy, mint a fodrászé, a fogorvosé, lányoknak a nőgyógyászé. 

 

Ha nem bízol meg egy szerelőben, semmiképp se vidd hozzá az autódat.

 

Ugyanakkor ha valóban megbízható szerelőt (fodrászt, fogorvost, nőgyógyászt) keresel, ne az ár legyen a legfontosabb szempont.

 

Ha megvan a bizalom, bízd rá a megfelelő alkatrész kiválasztását, legalábbis hallgasd meg az alternatíváit. (De aki azt mondja, hogy tud a Skodádhoz eredeti Made in Japan futóműalkatrészt, legyél nagyon-nagyon szkeptikus.)

Előzmény: Bigfoot002 (50404)
yotti máj. 4. Creative Commons License 50407
Az én magánvéleményem,hogy az autószerelők 95%-a nagy zsivány.
Előzmény: Bigfoot002 (50404)
Airbag. máj. 4. Creative Commons License 50406

 

Réges,régen....

valami javítás egy nem gyári autón.......

:D

nyuszifül2 máj. 4. Creative Commons License 50405

"Szóval akkor valakitől hallottam, aki valakitől hallotta effektus volt az egész!"

Már igazán rájöhettél volna, hogy így mennek a dolgok. Néha van olyan is, hogy hallott már olyanról, aki látott már ilyet. :)

Előzmény: Bigfoot002 (50404)
Bigfoot002 máj. 4. Creative Commons License 50404

Szóval akkor valakitől hallottam, aki valakitől hallotta effektus volt az egész!
Így terjednek az igaztalanságok.
Bár volt itt már különb dolog is. Pár hsz-el lejjebb hazugnak is neveztek. Mind ezt egy jó fej, korrekt szerelőnek tartott egyedtől. Ne haragudjatok, akármit mondtok, az ilyen stílusú szerelő ha ismeretlenül rólam ilyent mer állítani, akkor valószínű, ha neki valakiben valami nem tetszik vagy ne adj isten "nem jó fej", és nem az ő igényeinek megfelelően csinál valamit, akkor rá is zokszó nélkül ráhúzza a vizes lepedőt. Csak ő a szent és sérthetetlen! Na az ilyentől kell a legjobban tartaniuk a szereltetni vágyóknak, mert ott és úgy átvágja a palánkon, ahogy nem is sejti.
Hozzáteszem, hogy a sorok között meg, nem látja csak azt amit látni akar. A rá, illetve róluk szerelőkről írtakon elsiklott. Csak a taxis a rafinált! Igen, ügyeskedő szerelők nincsenek! Szerinte! Már ugyan írtam, csak nem akarja meglátni, biztos azért keresnek ezen a fórumon sokan, "nem csak taxis vérűek", megbízható szerelőt, szervizt, mert ők annyira jó fejek és megbízhatóak. Biztos semmi svindliskedés nincs náluk.
Na de mindegy. Szerintem ennek itt kell véget vetni, mert úgysem tudjuk egymást meggyőzni, ráadásul ha butaságot terjeszt valaki valakikről, valamilyen sérelem miatt, annak először el kellene a saját társain gondolkodnia és csak utána van joga másokra bármit is mondani.  
Azoktól, akik végig kísérték ezen vitát, szeretnék elnézést kérni. Nem számítottam erre, én azt hittem, hogy ez a fórum a Superb tulajdonosok fóruma, és nem a szerelőké, alkatrész kereskedőké.
Az vehető észre, hogy sajnos nem a tulajok cserélnek itt infókat, hanem a szerelők beszélgetnek és erősítgetik meg egymás véleményét, állítását.
Megmerem kockáztatni, igaz rájuk is az, amit a Tibi bácsi (egy idős szerelő) mondott a mai fiatalabb szerelőkre, hogy ők nem autószerelők, hanem csak alkatrész cserélők! Szerelni nem tudnak, csak egyik alkatrész ki a másik be. Persze most jön majd, hogy megváltozott a világ és már nem a Ladák és 120-as Skodák világában élünk. Itt nem elég csak belepiszkálni, kell a computer, mindent az vezérel már. Ő sem, és én sem az ilyen alkatrészek javítására gondoltunk. Van még ezer másik dolog amit tudni kellene a mai alkatrész cserélőknek is. Pl. ha szombaton eltörik valami, amit nem lehet szombat révén megvenni, akkor addig fúrni faragni amíg ideiglenesen megcsinálja. Ja, bocs, most jön majd az újabb megdöbbenés. Szombaton!!!??? Szombaton mi nem szoktunk dolgozni!!!! Ilyenkor nem szerelünk, mert nincs nagyon nyitva olyan alkatrész bolt, akivel szerződtem a kuncsaft lehúzására (30-40-50 extrém esetben 60-70% kedvezmény), hogy ki tudjam cserélni azt a fránya elromlott, de kis ügyességgel javítható alkatrészt. (Ezen még mindig töröm a fejem, hogy ez hogyan éri meg az alkatrész boltnak!? Csak úgy, hogy a 100% egy horribilis hasznot rejt, és ha van palimadár aki ennyiért elviszi akkor vigye.)
TISZTELET A KIVÉTELNEK! És ezt nagybetűkkel írtam, mert vannak köztük is kivételek, úgy mint a taxisok között is. Itt sem, ott sem mindenki ilyen!
Még egyszer elnézést azoktól akik nem ezért jöttek ide.
Sziasztok.

 

Octi19

 

Köszi a megerősítést. Valószínűleg azért nem ajánlotta, mert annál a boltnál nem forgalmazzák akivel szerződésben van. Egyszerűen nincs kedvezmény, nem éri meg ajánlani.

 

Varshi

"Úgy értsd, hogy nem kizárt, hogy ami szerinted még jó és még évekig elmegy, azt jóérzésű ember már rég cserélte volna"

 

Nem azért nem cseréltem mert szerintem még jók voltak, hanem azért mert a szerelő aki olajat cserélt és átnézte az alját azt mondta, hogy teljesen jó minden. Szerintem egy jó alkatrészt egyetlen "jóérzésű ember" sem cserél ki. Ha meg mégis, az nem jóérzésű, hanem inkább a saját maga ellensége, vagy megvezetett!

Előzmény: stevie-13 (50400)
Octi19 máj. 4. Creative Commons License 50403

A Meyle azért nem egy Vika minőség... Már ha lehet a Vikát és a minőséget egy mondatban említeni...
Egy haverom a kicsipénzű javításokkor szokott Meyle cuccokat használni, és nem szokott panasz lenni rá!
...és van hogy az árat nézve sem az alsó kategóriában van, tipikusan a futómű alkatrészek között!
(személyes tapasztalatom nincs vele, eddig egy rövid ideig volt ilyen hátsó féktárcsám, azzal sem volt különösebb gond, azóta én elkerültem, többek között azért mert egyszer azt mondtad nekem, hogy sz@r!)

Előzmény: Donibcsi (50398)
Varshi máj. 4. Creative Commons License 50402
Nekem mikor erről beszéltek szerelők, még autótípussal is pontosították, melyik a legrosszabb fajta közülük.:-)
Előzmény: stevie-13 (50400)
Varshi máj. 4. Creative Commons License 50401
Úgy értsd, hogy nem kizárt, hogy ami szerinted még jó és még évekig elmegy, azt jóérzésű ember már rég cserélte volna, sőt talán màr a cseredarabot is.
Előzmény: Bigfoot002 (50399)
stevie-13 máj. 4. Creative Commons License 50400

Egyébként hány taxisnak fizettél már ilyenért vagy javíttattad meg az ilyen esetet?

 

 

Nem szeretném, ha félreértés lenne: nekem NINCS műhelyem, pláne nem foglalkozom autójavítással, viszont elég sokat vagyok műhelyek környékén:  régebben márkakereskedés-hálózatokban dolgoztam tanácsadóként, és néhány helyre a mai napig visszahívnak. Ezzel együtt résztulajdonos voltam egy flottamenedzser cégben, és bár azóta üzleti értelemben kiszálltam, a baráti kapcsolat a régi társaimmal megmaradt, nagyjából tisztában vagyok a napi ügyekkel.

Előzmény: Bigfoot002 (50392)
Bigfoot002 máj. 3. Creative Commons License 50399

Most komolyan. Mi értelme lett volna ezt kitalálnom? Csak saját magam csapnám be. Az sem járna semmi előnnyel a számomra, ha csak a ti meggyőzésetekre hazudnék. Egyébként sem vagyok ilyen típus. Gondolom akkor szerinted az is hazugság ha azt állítom, hogy 285 ezer km-nél 1 külső kormányösszekötő, 1 féltengelycsukló, 2 kerékcsapágy és természetesen a vezérlést kellett csak cserélni? Plusz persze a kopó dolgok, mint fékbetét, féktárcsa. És merem állítani, hogy nincs egyáltalán lelakva, szétesve, nem világítanak rajta a hibajelzők meg ilyesmik.

Előzmény: Donibcsi (50398)
Donibcsi máj. 3. Creative Commons License 50398

nem javitok taxisoknak. 1000-bol egy normalis, en meg nem akarok szereplovalogatast tartani. A Meyle csuklo KIZART, hogy elmenjen 20000km-nel tobbet, ezt Te talaltad ki.

Az elmult honapokban 3szor ultem taxiban. O1-ben legzsak, motor, fekbetet hibajel, visszafele O2 ugyanezekkel a jelekkel, es egy hete A6 1.9pd ahol ugyanezek a hibajelek,es egy EPC. WTF????