Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
skt15 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50898

SuperbI-nél nekem is szét kellett szedetnem a műszerfalat (kb. 1 éves korában) recsegés, zörgés miatt. Nem találtak semmit és ugyanúgy - rossz úton - bent maradt a zörgés.

1, nincs valami elgörbülve, eltörve a vezetősíneken? AZ ülést amúgy könnyű kivenni, én biztos megtenném a helyedben

2, Valami nem rögzít megfelelően, vagy valami eltört, esetleg bolhahiány stb. Szintén szétszedés és meg kell nézni mi lehet.

3, távgyógyítás nehéz ezekben a dolgokban. Szét kell szedni és megnézni mi lehet. AZ is lehet, hogy egy baleset/szerelés után hanyagul rakták össze

4, passz,

5, lásd a 3-as pontot

Előzmény: M. David. (50896)
skt15 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50897

Azt mondjuk hozzáteszem, hogy az egyiket akinek eladtam (200000km után), lefektetett vele egy motort 2 nap alatt.

A nagy kérdés az, hogy ettől feküdt-e le. Szerintem nem, max. meggyorsította az amúgy is hamarosan bekövetkező halált.

Előzmény: skt15 (50895)
M. David. Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50896

Sziasztok! Regisztràltam annak remènyèben hogy tudtok segíteni! 

A problèmàim a következők:

 

1.) Nagyobb kanyarokban az ülèsem kattan egyet mint ha akkor akadna be..

egymàs utàn akàr több kanyarban is.

 

2.) a vezető oldali ajtóban  valalmi folyton csörög.

 

3.) a kormàny körül is csörgès hallható (fekete műanyag), viszont nem tudom hogy hogyan tudnàm megszüntetni

 

4.) 2.-3. sebesèg fokozatban 1700 - 1900as fordulat között kissè daràló hangot hallok...Ez időnkènti zaj inkàbb

 

5.) Ès nem utolsó sorban a műszer fal anyós ülès rèszènèl a lègzsàk ès a dubla lègbefúvó közti rèszböl is kisebb zaj jön

 

Persze tudom hogy 10èves 286e kilomèterel, ès ezek nagyrèszèvel együtt lehet èlni, de azèrt jobban örülnèk ha egyet-kettőt meg lehetne szüntetni.

 

Előre is köszönöm!

Üdv nektek!!

 

Gondoltam megpróbàlkozom mèg egyszer

Örülnèk ha valakinek lenne ötlete

skt15 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50895

Az, hogy ez sem kerül 10000.- Ft-nál többe az OK, de azért ezek legalább tudják amit ígérnek (nekem legalábbis tudták) az általam ismert legkisebb rizikóval. (nálam egy autó sem feküdt le - még a legveszélyesebb motorokkal sem -, pedig sokat használtam Steinbauert különféle típusokban)

Előzmény: stevie-13 (50892)
stevie-13 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50894

:-)

 

Előzmény: skt15 (50893)
skt15 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50893

A másik topikban feltett kérdésedre: biztos jól van. :-)

Előzmény: stevie-13 (50890)
stevie-13 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50892

Azért ezek a PBox-ok enyhén szólva is messze állnak egy közönséges, primitív PBox-tól.

 

 

Annyiban igazad van, hogy nem egy egyszerű ellenállás van bennük, de azért....

Előzmény: skt15 (50891)
skt15 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50891

A gyártó amúgy semmilyen tuningot nem fogad el. A POHU rizikózott ezekkel a Steinbauerekkel, de aztán a sok lehalt 2,0 PD miatt (amik tuning nélkül is valszeg lefeküdtek volna) ki is szálltak belőle.

 

Azért ezek a PBox-ok enyhén szólva is messze állnak egy közönséges, primitív PBox-tól.

Előzmény: stevie-13 (50890)
stevie-13 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50890

Talán így helyesebb: a gyári garanciát nem befolyásoló, a gyártó által is elfogadott, szakszerviz által beépített eszközről van szó

 

 

Ennek nem a gyártóhoz volt köze, csak a Porsche Hungáriához, akik egy közönséges, primitív tuningboxot árultak abban az időben nyolcszoros árréssel Powerbox, vagy P-Box néven, 220 ezer forintért.

Előzmény: Hyppo 73 (50889)
Hyppo 73 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50889

Igazad van.

Talán így helyesebb: a gyári garanciát nem befolyásoló, a gyártó által is elfogadott, szakszerviz által beépített eszközről van szó, a nevére már sajnos nem emlékszem. Csak azt akartam érzékeltetni, hogy nem "sufni-tuning".

Köszönöm a helyesbítést.

Előzmény: skt15 (50888)
skt15 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50888

"új korában gyári  chipet kapott."

 

ööööö. Olyan nincs.....

Előzmény: Hyppo 73 (50887)
Hyppo 73 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 50887

Üdv mindenkinek!

Műszaki jellegű segítség reményében regisztráltam, szeretném megosztani veletek a gondomat.

2005-ös 1,9 (alapban 100 Le) Tdi Superb az autóm. 178000 kilómétert futott, újonnan vásároltam, csak én használtam, új korában gyári  chipet kapott. Minden előírt karbantartást (és azon felülieket is) elvégeztettem, kizárólag szakszervízben járt, ahol reményeim szerint gyári alkatrészeket használtak fel.

A problémám pedig: egy ideje alacsony fordulatszámon jelentkező idegesítő rezonanciát tapasztaltam a motortér felől, ami mára állandó remegéssé változott, mely álló helyzetben, üresben is hallható, szerintem picit emelkedett az alapjárat is. Amit tettem: motortartó bakok cserélve, betét-tárcsa lengőkarok-távtartók cserélve. A szervízben értelmes elképzelés nincs, hogyan tovább???

Előre is köszi az ötleteket!

FERENSZ Creative Commons License 2015.01.27 0 0 50886

Üdv!

 

Nem tudom esetleg érdekelne-e valakit egy ilyen Abrex gyártmányú, 1:43-as méretarányú Skoda Superb modellautó.

 

 

 

 

Ajánlatokat publikus email címemre várom...

TraguAre Creative Commons License 2015.01.26 0 0 50885

Elgondolkodni nem art..

Előzmény: keresztl7227 (50882)
M. David. Creative Commons License 2015.01.26 0 0 50884

A 2. az lenne hogy folyton csörög, az 5.ben pedig hogy kisebb zaj

bocsi csak a telefon javítani akar, ès hülyesèget ír

M. David. Creative Commons License 2015.01.26 0 0 50883

Elnèzèst az elsőben az lenne hogy KATTAN AZ ÜLÈSEM!

keresztl7227 Creative Commons License 2015.01.26 0 0 50882

Hello mindenkinek...

 

Gondolom jónéhányan olvasták a http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2014/12/28/igy_megy_gajra_a_szuper_vw-_skoda-_audi-_2.0_tdi-d/ cikket, ami elég érdekes... Első körben Donibcsihez szólna kérdés, hogy ő mit tud, tapasztalt a fentebb leírtakból, illetve hogy habár a BSS motorkód nem szerepel a cikkben, de kezdjek el aggódni, esetleg érdemes megelőző fenntartásként elgondolkozni...

 

 

M. David. Creative Commons License 2015.01.26 0 0 50881

Sziasztok! Regisztràltam annak remènyèben hogy tudtok segíteni! 

A problèmàim a következők:

 

1.) Nagyobb kanyarokban az ülèsem láttán egyet mint ha akkor akadna be..

egymàs utàn akàr több kanyarban is.

 

2.) a vezető oldali ajtóban  valalmi főúton csörög.

 

3.) a kormàny körül is csörgès hallható (fekete műanyag), viszont nem tudom hogy hogyan tudnàm megszüntetni

 

4.) 2.-3. sebesèg fokozatban 1700 - 1900as fordulat között kissè daràló hangot hallok...Ez időnkènti zaj inkàbb

 

5.) Ès nem utolsó sorban a műszer fal anyós ülès rèszènèl a lègzsàk ès a dubla lègbefúvó közti rèszböl is kisebb törekszik jön

 

Persze tudom hogy 10èves 286e kilomèterel, ès ezek nagyrèszèvel együtt lehet èlni, de azèrt jobban örülnèk ha egyet-kettőt meg lehetne szüntetni.

 

Előtte is köszönöm!

Üdv nektek!!

 

Roland *26* Creative Commons License 2015.01.25 0 0 50880

Üdv.!

 

Értem és valószínű úgy is lesz csak nem igazán bízom a márka szervízekben..... De egy hiba olvasást megérhet.....

Lehet a 2007-es superb-hez is gyári szoftver frissítés?

Varshi Creative Commons License 2015.01.25 0 0 50879

Erről a "változik a program" dologgal beszélgettem egy chipessel, aki gyakran hasonlít össze programtáblázatokat. Emlékeim szerint azt mondta, hogy nem, vagy nagyon keveset látott eddig érdemileg módosulni (egyes típusoknál gondolom). Ha jól vettem ki a szavaiból, ez a - ha létezik is - változás nem igen okozhat érdemi problémát.

 

Olyan viszont van, hogy az autó változik (kopik, viselkedik másként), és pl. a gyári szoftverfrissítéssel ezt az állapotot is belekalkulálják a működésbe.

 

Csatlakozom az előttem szólóhoz, és vidd már el hozzáértőhöz. :)

Előzmény: Roland *26* (50877)
NKSB1 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 50878

Ne sértődj meg,- vidd el egy hozzáértő szerelőhöz  (pl. Donibcsi), vagy pl. egy márkaszervizbe. 

 

 

Előzmény: Roland *26* (50877)
Roland *26* Creative Commons License 2015.01.24 0 0 50877

De írtam is hogy, chip után min. 1 évig semmi probléma nem volt. Lehet, hogy egyszer csak változik valami a programban?  És egyébként ingyen vissza teszik a gyári programot de ha még sem az a hiba akkor már az nem állítják vissza csak pénzért.... 

Tényleg nem tudom mit tegyek....  Sajnos még hiba kódot sem tudok olvasni. 

Előzmény: 409 (50876)
409 Creative Commons License 2015.01.23 0 0 50876

Szerintem első próbának érdemes lenne visszatölteni a gyári szoftvert. Ezek a módosítások tudnak érdekeseket produkálni.

Valamint élőadatokat logolni az adott fordulatszám tartományban, hátha kibukik valami normálistól eltérő.

Előzmény: Roland *26* (50875)
Roland *26* Creative Commons License 2015.01.23 0 0 50875

Akkor úgy valóban nehéz lesz. 

És valami ötlet 💡 ? Esetleg a témában ?

És köszönöm .

Előzmény: 409 (50874)
409 Creative Commons License 2015.01.23 0 0 50874

"Nehéz cserélni azt a kábelt?"

 

Inkább lehetetlen. A leírt funkciójú kábel nincs abban a motorban.

Előzmény: Roland *26* (50873)
Roland *26* Creative Commons License 2015.01.23 0 0 50873

Köszönöm! 

Nem tudom..... Visszolvastam és nekem nincs gond a gyorsulással. Megy folyamatosan csak egy bizonyos fordulatnál darál, ráz.... 2másodpercre. Nem érzek teljesítmény vesztést. Nehéz cserélni azt a kábelt?  

Előzmény: Jocix34 (50872)
Jocix34 Creative Commons License 2015.01.23 0 0 50872

Szia

 

Hasonló szituval vagyunk mi is. Csak mi chip nélküli AWX es 130 pacissal nyomulunk.  

Decemberben kezdődött és folyamatosan erősödik a rázás.  

 

Kezd egy diagnosztikával.  Ha a hiba valamelyik PD elemre utal, akkor próbálkozz egy PD elemek melletti olaj hőmérsékletét mérő kábelköteg cserével. Ez olyan 10 ezer forint körüli tétel. 80% hogy megoldódik a probléma. A maradék 20% PD elem csere.

 

Nálunk már kiderült hogy a kábel lesz cserés. 

Érdemes évvel kezdeni, mert ez "csak" 10 ezer. A PD elemek cseréje 100 felett van.

Előzmény: Roland *26* (50870)
bebeberre Creative Commons License 2015.01.23 0 0 50871

A lenti segítőkész válaszaitokat olvasván kerestem rá a fórumra és bátorkodnék feltenni én is néhány kérdést,mert egy Superb II 2.0 crtdi 170le DSG autó vásárlása előtt állok(hosszú távon használt,rendszeresen szervízelt).Tudnátok-e abban segíteni,hogy milyen szervízintervallumai vannak az autónak és azok milyen költségeket kóstálnak?(olajcsere,váltóműolajcsere,vezérlés csere stb.) Esetlegesen vannak-e infóitok a kettőstömegű lendkerék-turbó-DSGváltó-befecskendező rendszer várható élettartamáról vagy becsülhetőségéről? Az autóban amit vennék 165000km van.
Köszönettel,

Balázs

Roland *26* Creative Commons License 2015.01.21 0 0 50870

Üdv. mindenkinek!

Ha már a kettőstömegűt említed..... Akkor lenne egy kérdésem mindenkihez és szeretnék egyben segítséget is kérni (vagy ötleteket)!

Van egy 2007-es 1.9pdtdi (BPZ) 116le -kicsit húzva 136le- és és olyat csinál , hogy mikor gyorsítok (itt egy határozott gyorsításra gondolok) legfőképp 4-5 sebességi fokozatokban és kb 1900 (+-100)fordulatnál csinál egy kb 1-2 másodperces darálást , rázást... (úgy tudnám leírni mint amikor rámegy arra a picit rázós felezőre -mint az autópályákon szokott lenni-) Úgy kell elképzelni , hogy elkezded gyorsítani pl. 1500-as fordulatról (mondjuk egy padlóval) és mikor eléri az a fordulatot akkor csinál egy ilyen pill. rázást. (nem a kormány hanem az egész autón érezni vagy a motoron..)

Chipelve kb 2-3 éve van és nem volt vele semmi gond. Volt rajta 2x cserélve kettőstömegű is mindennel (kompett szett). Ez úgy volt ,hogy az első alkalommal csúszott a kuplung és szétszereléskor derült ki , hogy a lendkerék is be van állva így kellett egy komplett szett DE pénzspórolás gyanánt "olcsót" kerestem a neten -na ez nagy hiba volt- kb. 1évig bírta és elkezdett rázni induláskor.... DE már itt elkezdte az imént leírt problémát (azt gondoltam , hogy azért csinálja a gyorsítási problémát is)! És ekkor úgy döntöttem , hogy most nem spórolok az alkatrészeken és full gyári szett lett beletéve ami egyből tökéletes indulást , vajkönnyű kuplungolást stb.. eredményezett DE sajnos a gyorsításkor előforduló rázást nem szüntette meg még mindég!!! Mi lehet???

Szinte meg voltam győződve , hogy lendkerék vagy kuplung hiba lehet de csere után is megmaradt ugyan úgy -ráadásul nem is változott semmit-

Elnézést a regényért de így tudtam leírni..........

Előzmény: superbfanatic (50869)
superbfanatic Creative Commons License 2015.01.21 0 0 50869

Üdv!

Azért a kettős tömegű lendkeréknek nem volt őszinte a mosolya .... :)

Előzmény: XGab_ (50868)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!