Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

széles tamás ápr. 27. Creative Commons License 50365

Én ugyan nem győri vagyok, de tiszta szívből tudom ajánlani Komarno-ban a Skoda szervízt.
Tapasztalataimat a II-es topicban olvashatod rövidesen.

Előzmény: GYA (50347)
Buksi842 ápr. 27. Creative Commons License 50364
Bigfoot002 ápr. 26. Creative Commons License 50363

Az 5.5-ös a tartó csavarokhoz kellett. A T15-ös torx imbuszt az istenért sem tudtam beledugni a csavat fejébe. Egyszerűen nem lehet beletalálni. Ráadásul ahogy jönne kifelé a csavar bele ütközik agy műagyag falba. 

Nekem ez a fajta van bent:  http://autopartmaster.com/imgbank/cat/audi1/img..asp@mdl=223&unit=8F10BA50   A 14-es kütyüt kellett kibányásznom.     

Vagy itt egy másik kép is:    http://i866.photobucket.com/albums/ab224/vicius_the_one/www_passatb5_ro/DIY-%20Motorase%20climatronic%20si%20remediere%20Passat%20B5_5/Motorase_climatronic_06.jpg   a V71-es.

A potmétert is próbáltam kipucolni, de nem sikerült leszedni a tetejét csak úgy, hogy ha törik is egyben. Nekem ilyen van benne:  http://i866.photobucket.com/albums/ab224/vicius_the_one/www_passatb5_ro/DIY-%20Motorase%20climatronic%20si%20remediere%20Passat%20B5_5/th_Motorase_climatronic_10.jpg

Az a fekete középen félig így is letört. Nem mertem tovább feszegetni.

Előzmény: bigjohni (50362)
bigjohni ápr. 26. Creative Commons License 50362
A potmétert is kipucoltad? (mert az kopik el, nem a fogaskerék)
Az 5.5-s kulcs mihez kellett?
Előzmény: Bigfoot002 (50361)
Bigfoot002 ápr. 26. Creative Commons License 50361

Szia, sziasztok!

Na, mára nagy nehézségek árán végre sikerült kibűvészkednem a külső/belső állító motort. Be kellett szereznem torx csavarhúzót, torx imbusz kulcsot meg egy 5.5mm-es csillagkulcsot. Nem volt egyszerű. Jó pár kőrt futottam értük.

A kiszerelésről meg ne is beszéljünk. 2-3 napja fejen állva tornázok a kesztyűtartó alatt. :)

Hogy vissza hogyan megy majd, na az még a jövő titka.

Amiért itt vagyok megint, az az, hogy szétszedtem a kis dobozkát, kiszedtem belőle a fogaskerekeket meg a motort. Kipucoltam az egészet, jól bezsíroztam és próbaként rádugtam a csatlakozót, majd lefuttattam a climatronik diagnosztikáját. És lám csodát minden működik megfelelően. Hibakódot sem adott vissza.

Na de most legyek okos. Vissza ügyeskedjem a helyére vagy nem? Érdemes vele próbálkozni vagy ha már kibányásztam, akkor vegyek inkább egy újat? Mondjuk ha nem kínaiak lennének az utángyártottak, akkor nem gondolkoznék rajta. Elképzelhető, hogy ez a javulás egy kis zsírozástól meg pucolástól tartósan megoldotta a problémát? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?

Előzmény: bigjohni (50330)
bigjohni ápr. 26. Creative Commons License 50360

Pedig mennyit filóztam a vásárlás előtt.

Egy kicsit hozzátettem volna, és máris meglett volna egy megafull fapad SII 1.4tsi motorral. :)

 

Azon kívül, hogy életem utolsó új autója miatt nap mint nap szétbasz az ideg, egy dolgot kiírtott az agyamból,

mégpedig az új autó iránti vágyat.

Ennek viszont örülök.

Előzmény: Octi19 (50359)
Octi19 ápr. 24. Creative Commons License 50359

Semmi-semmi, csak gyötör az irigység... mostanában én is egyre erősebben gondolkozom egy négykarikásban és hát, tudod szeretem a nagy és erős dízeleket!

Előzmény: bigjohni (50350)
ckerti ápr. 23. Creative Commons License 50358

Örülök, hogy legalább egy kicsi mosolyt tudtam csalni az arcodra :-))

Előzmény: bigjohni (50356)
ckerti ápr. 23. Creative Commons License 50357

Harmadik szezonomat motorozom, közel 10 ekm van már bennünk a Deauvillel, de nem találkoztam agressziv autóssal, csak egyszer volt egy autó, aki direkt kikanyarodott elém amikor a védett úton jöttem és leszorított a járdaszegélyhez.

Ritkán veszekszem az utakon, de mivel akkor pont a gyerek is a motoron ült, érzékenyebben reagáltam és a felhúzott ablakon át leordítottam a fejét. Ahogy néztem meg is rettent, de nem sajnáltam.

 

szóval én jónak látom a közlekedési morált, tényleg pozitiv élmény minden kilométer a motoron.

Azért a tréninget nagyon fontosnak tartom és örülök, hogy sikerült ennyit megszerveznem/finanszíroznom. 

Előzmény: bigjohni (50353)
bigjohni ápr. 23. Creative Commons License 50356
Hát bakker,
soha nem jöttem volna rá.
:)
Előzmény: ckerti (50354)
ckerti ápr. 23. Creative Commons License 50355

No, ezt nem ide szántam, de a címzett azonos...

Előzmény: ckerti (50354)
ckerti ápr. 23. Creative Commons License 50354

 

 

Előzmény: bigjohni (50353)
bigjohni ápr. 23. Creative Commons License 50353
Köszönöm!

Tényleg szép nyarad lesz. Vigyázz magadra.
(Régen sokat motoroztam, de most már félnék. Egyre ritkábban jön rám a húúdekéneegymotor érzés)
Előzmény: ckerti (50352)
ckerti ápr. 23. Creative Commons License 50352

Megint egy évvel öregebb lettél?

Hát sok boldogságot!

Ha tényleg erre jársz, akkor majd jól meg is vendégellek.

 

A 8-ért Skodri nem fenyeget, ahogy 5-öt vagy annál többet se adnék motorért.

Én azt hiszem most bőven elégedett vagyok azzal amim van, inkább az élményeket gyűjtöm, meg megtanulok rendesen motorozni.

Idén 2 2 napos és 2 egy napos motoros tréning van betervezve, meg legalább egy 2 napos és egy 4-5 napos túra...

Szép nyaram lesz :-)

Előzmény: bigjohni (50346)
bigjohni ápr. 23. Creative Commons License 50351
Nekem most kicsit csömöröm van a Skodritól.
8-ért biztos nem vennék, főleg nem Octávot.
Előzmény: ckerti (50349)
bigjohni ápr. 23. Creative Commons License 50350
Likasodik a zódalam.....
Előzmény: Octi19 (50345)
ckerti ápr. 23. Creative Commons License 50349

Azért mondtam, mert úgy is van :-)

Érdekességként azért megnézném, bár a mostani Audik közül az A8 tetszik :-)

 

Tegnap vezettem egy 520d BMW-t a 8 fokozatú automata váltóval, de sima hátsókerekesben.

Nem rossz, de 13 misit nem adnék érte, inkább 8-ért egy OIII RS és 5-ért egy BMW R1200RT... :-)

Na jó, ráteszem a Deauville-t is, mert 5-ért fapados lesz a BMW motor :-)))

Előzmény: bigjohni (50344)
ckerti ápr. 23. Creative Commons License 50348

Írtam emailt!

Előzmény: GYA (50347)
GYA ápr. 23. Creative Commons License 50347

@ckerti

 

Szia!

 

Úgy tudom Te Győri vagy.

Tudsz egy Győri vagy környékbeli megbízható szervizt, ahova elvihetném az

O2 1,9 PD TDI-met vezérlés cserére?

 

Köszi:

GYA 

Előzmény: ckerti (50343)
bigjohni ápr. 23. Creative Commons License 50346
Mond, mond, mond
lécci, lécci, lécci, lécci

Köszönöm!
Előzmény: Octi19 (50345)
Octi19 ápr. 23. Creative Commons License 50345

...500Nm...

e jeles napon most nem mondanám ki, hogy mire gondolok... az isten megéltessen téged!


Viszont a képeket még mindig várjuk!

Előzmény: bigjohni (50344)
bigjohni ápr. 23. Creative Commons License 50344

Sosem mondtad, hogy tetszik ez a típus.

Pontosabban mondtad már, csak az ellenkezőjét. :)

Egyébként nagyon szuper járgány. Még van benne anyag.

Aki pedig azt mondja, hogy a 4x4-et csak két napig használja az ember, amikor szánkózni megy, akkor elárulom, hogy téved. Mondjuk kis motornál lehet, hogy tényleg úgy van, de 500Nm-t normálisan átvinni az útra egy kerékkel nagyon gáz. Már a Superb is ráncigálta a kormányt, és gázadásra mindenféle pilácsok gyulladtak ki, na itt ilyen nincs. Menet van.

Előzmény: ckerti (50343)
ckerti ápr. 22. Creative Commons License 50343

Gondoltam, hogy megpróbáltad, csak nekem sokat megér, hogy szúrhassak egyet :-))

Mikor jössz megmutatni az autód?

Előzmény: bigjohni (50342)
bigjohni ápr. 22. Creative Commons License 50342
Nem sikerült másolni. Többen próbálták.
Előzmény: ckerti (50341)
ckerti ápr. 22. Creative Commons License 50341

Add meg Neki a vevő elérhetőségét, majd visszakéri a CD-ket :-)

Ha már Te nem csináltál biztonsági másolatot...

Előzmény: bigjohni (50340)
bigjohni ápr. 22. Creative Commons License 50340

Két hete még megvolt az összes létező CD. (Magyarország nem létezik hozzá)

:(

Előzmény: frelandersanyi (50338)
bigjohni ápr. 22. Creative Commons License 50339

Nem egyértelmű a leírásod, de szerintem a kapcsoló lehet hibás.

Keress fel egy szakit aki pontosan behatárolja a hibát.

Budapesten pl. Donibcsi műhelyében pillanatok alatt megmondják a tutit, és ki is cserélik a hibás kapcsolót.

http://www.hildep.hu/

Előzmény: kismoszatka (50337)
frelandersanyi ápr. 21. Creative Commons License 50338

Hello.  egy 2006 os superbem van. Az elozo tulajtol a navigacio DX hez csak csehorszaglengyelorszag cd t kaptam. Valaki tudna nekem segiteni ? szuksegem lenne europa , vagy magyarorszag nav cdre. elore is koszi  

kismoszatka ápr. 19. Creative Commons License 50337

Hello

 

 

Nekem hasonló problémám van az ajtóval. Hol nyit hol zár teljesen beszámíthatatlan és megbízhatatlan, hogy bezár-e vagy sem. Mindig minden ajtót végig kell, hogy nézzek, mert sokszor egyes ajtókat elfelejti bezárni.

 

Nekem is ez a micro kapcsoló lehet a probléma forrása?

 

Ha igen privát emailban megkeresnél egy kis árajánlattal vagy egy tájékoztatással az általad ismert megoldásról?

Hogy mennyibe kerül egy ilyen micro kapcsoló csere és hogy melyik város ilyesmi.

 

Köszönöm előre is.

 

Ja és Üdv mindenkinek és Kellemes Húsvéti Ünnepeket!!!

 

Kocsim: Skoda Superb 1.9 PDTDI 2005 Business

Előzmény: bigjohni (50331)
Bigfoot002 ápr. 19. Creative Commons License 50336

Köszi.

Igen, én mondtam a külső/belsőt, mert az nekem egyáltalán nem csinál semmit és állandóan csak a külső levegőt szívja, illetve a klíma szerelő kiolvasta a memóriából a 4FA hibakódot ami állítólag a terelőlapát motorjának a hibáját jelenti. A pirosra azért gondoltam, mert csak azt láttam a kesztyűtartó kiszerelésekor és amikor megnyomtam a külső/belső gombot ez kezdett el mocorogni. Viszont akkor ez jó, mert a fűtésemmel semmi gond nincs.

Na akkor majd neki gyürkőzöm megint és megpróbálom kibányászni a ventilátor mögül.

Előzmény: bigjohni (50330)