Wartburg 1000 - 1963.

Ebben még a szagot is restaurálták

Csak egy púpos Wartburg, maradt belőle jó sok, szeretjük, mert szép, de nem őrületes ritkaság. Ám ezt a példányt a tulajdonosi mánia azzá tette.

Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Octi19 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 50814

Igen, láttam. Nem egyszerű helyen van, de láttam már trükkösebbet is...

...sokkal trükkösebbet is!

Előzmény: bigjohni (50812)
bigjohni Creative Commons License 2014.12.31 0 0 50813

Remélem még időben,

én a csere idejére csatlakoztattam egy akkut az autóhoz szivargyújtón keresztül.

(4, 7 Ah szokott lenni a polcon)

Így néhány apró kellemetlen dolgot elkerülhetsz.

Rádió kód, óra, ablakok végállása......

Előzmény: KZoly (50810)
bigjohni Creative Commons License 2014.12.31 0 0 50812

Igen, de az is igaz, hogy az akku kitágul a melegben.

Láttál már vasalóban akkut?

Sajnos már nem tudom lefotózni.

Előzmény: Octi19 (50811)
Octi19 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 50811

Talán ott a gond, hogy Johni barátunk nyaralás előtt csinálta, valószínűleg nem ilyen hőmérsékleti viszonyok között és ilyenkor teljesen más a műanyagok ellenállása feszegetéskor...

Előzmény: KZoly (50810)
KZoly Creative Commons License 2014.12.31 0 0 50810

Ott voltam, és láttam, hogy még egy fekete lemez, ami a szélvédő alján van, útban volt még. Igaz csak picit. De félő volt, hogy eltörik. 

Előzmény: bigjohni (50809)
bigjohni Creative Commons License 2014.12.30 0 0 50809
Több éve cseréltem, de tutira simán kijött.
Nyaralás előtt 2 órával purcant ki, gyorsan kellett megoldani.
Nem kell bontani semmit, csak a fekete műanyag takarót.
Szerintem 10 perc az egész.
Előzmény: KZoly (50807)
TraguAre Creative Commons License 2014.12.30 0 0 50808

Nem ennek kiveheto a tuzfal felso resze?

Ettol eltekintve ki kell hogy ferjen az akksi...

Előzmény: KZoly (50807)
KZoly Creative Commons License 2014.12.30 0 0 50807

Az akksit húzta az autó jobb oldala felé, de úgysem jött ki, illetve ott meg valami klíma cső volt útban.

 

Előzmény: bigjohni (50805)
yotti Creative Commons License 2014.12.30 0 0 50806

:-)))

Amúgy minden Superbesnek Boldog Új Évet kívánok!

Előzmény: bigjohni (50805)
bigjohni Creative Commons License 2014.12.30 0 0 50805

Semmi.

Kicsit oldalra kell húzni.

Vagy gyúrnia kellene egy kicsit.

Előzmény: KZoly (50804)
KZoly Creative Commons License 2014.12.30 0 0 50804

Sziasztok!

 

Eljött az idő, hogy a Skoda Superb I-ben akksit kelljen cserélni. El is vittem egy autóvillamosságishoz, de nem tudta kiszedni a régi akksit. Leszedte azt a takaró lemezt, ami alatt az akkumulátor van, kiszedte az akksit lefogató kis lemezt, de épp hogy nem fért ki az akkumulátor, mert a szélvédő alján van egy műanyag lemez, és az útban volt, feszegetni meg nem merte, nehogy eltörjön.

Az új akkumulátort azért elhoztam.

Mi a trükkje az akksi kiszedésnek? 

superbfanatic Creative Commons License 2014.12.22 0 0 50803

Minden idők legjobb Škodája

Szédületes skiccet mutattak az új Superbről, pár hónap múlva már lehet érte tolongani. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

 

 

Úgy legyen!!!

 

ckerti Creative Commons License 2014.12.17 0 0 50802

Ja, tényleg, ez csak az olvasólámpa és kiegészítő fények hibája. Félreértettem.

Akkor viszont ki van zárva, mert nem tudom :-)

 

Ellenben találtam a garázsban egy Jetta utastéri lámpát, ha kell alkatrésznek ingyen átadom.

Előzmény: stevie-13 (50801)
stevie-13 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 50801

Nem ezek az ajtóban lévő, nyitásérzékelő mikrokapcsoló halálának biztos jelei?

 

 

Nem :-)

Előzmény: ckerti (50800)
ckerti Creative Commons License 2014.12.16 0 0 50800

Nem ezek az ajtóban lévő, nyitásérzékelő mikrokapcsoló halálának biztos jelei?

Bigjohni kartársra kérdezz rá itt a topikban, hátha van még javító szettje, de ha nem vagy barkácsolós ternészetű, akkor Donibcsi beszerzi és be is szereli neked.

Előzmény: baby87 (50799)
baby87 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 50799

Sziasztok! Van egy 2003 évjáratú 1.9 PDTDI 74KW-os Superb-m, melynek a belső világítása teljesen odavan ( sem az olvasó lámpa, sem a külső visszapillantó tükrök alján lévő helyzet jelző fény, ill. a napellenzőben lévő világítás sem üzemel )! Egyáltalán nem világít, még az ajtók nyitására sem reagál.  Az ajtókilincs ill. a műszerfalon lévő ledek pedig világítanak. Esetleg van tippetek mi lehet a baja, a biztosítékok jók ill. a computeres kivizsgálás sem dobott fel hasonló hibakódot! Elméletileg semmi sincs rajta átalakítva, minden gyári! Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv: Csabi     

bigjohni Creative Commons License 2014.12.15 0 0 50798

Csak halkan,

az zártcellás "szivacs"

Sokkal jobb mint a gumi.

2004-es autómon idén áprilisig (akkor adtam el) egy mákszemnyi rozsda sem volt.

Előzmény: Gpfanatic. (50797)
Gpfanatic. Creative Commons License 2014.12.15 0 0 50797

Szia!

 

Sajnos típushiba, nekem is előjött. Szerintem az is okozza, hogy a világítás körül nem gumi a tömítés, hanem szivacs!

És van egy olyan tulajdonsága, hogy a vizet magába szívja és lassan szárad meg, tehát egy idő után szépen el kezd ott dolgozni....

Ráadásul macerás helyen van, nehéz normálisan javítani és a legtöbb festő csak picit megcsiszolja ráfest, ami nem sokáig húzza és újra kiújul.

Én szerintem vágni fogok oda gumiból tömítést.

Előzmény: emre19 (50778)
superbfanatic Creative Commons License 2014.12.14 0 0 50796

Üdv!

Hibakódolvasás megtörtént. Semmi. Aztán egy kis féktisztító amivel rögtön elindult azóta rendben minden. Tanulság fel kell tölteni a szűrőt.

 

Köszi!

Előzmény: 409 (50795)
409 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 50795

Pl. , vagy nem jól van visszakötve. (nem tudom melyik fajta szűrőről van szó)

 

Mondjuk azt sem értem, miért szokott szűrőcsere után "ledadogni". Illetve gondolom nem lett feltöltve, azt meg a tandempumpa marhára nem szereti. Szóval akár az is beadhatta a kulcsot, de jó lenne egy hibakód olvasás, hátha valami egyéb nyűg.

Előzmény: superbfanatic (50794)
superbfanatic Creative Commons License 2014.12.11 0 0 50794

Üdv!

Úgy gondolod nem megy át a szűrőn a gázolaj?

Előzmény: 409 (50793)
409 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 50793

És a tandempumpa bemenőcsövén is megvan ugyanaz a nyomás?

Előzmény: superbfanatic (50791)
sgarde Creative Commons License 2014.12.10 0 0 50792

A Superb nálam vasárnapi autó. Vettem egy Ctek töltőt egy hónapja - eddig happy.

A bekötéses részt vagy hatszor elolvastam; aztán a szemes sarukat az akkura kötöttem...

superbfanatic Creative Commons License 2014.12.10 0 0 50791

Üdv!

A következő a nagy problémám. Olajcsere ill az összes szűrő csere után az autó beindult (ahogy mindig szokott) ledadogott(ahogy ilyenkor mindig) majd azután nem indult be többet.Az akksi lemerülése után bikakábellel is folytattuk a próbát kb 20X10 másodperc és semmi .A gázolajszűrő teli sőt nyomás alatt is van.

????

szabowo Creative Commons License 2014.12.09 0 0 50790

Tökéletesen érthető.
Az üzemanyag vezetéktől távolságtartásra felhívás. valamint CTEC COMFORT CONNECT-M6 fix akku sarun történő csatlakozás engedélyezése az aksin, már nálam is kezdte a "szikrát" kiugrasztani a fejemből :-)
Üdv+

Előzmény: Octi19 (50789)
Octi19 Creative Commons License 2014.12.09 0 0 50789

Az akkuk, legalább is bizonyos típusúak, töltés közben (többek között) hidrogént képesek kibocsájtani magukból. Ezért kezeli a leírás robbanási forrásként és amikor a jármű belsejében van, tehát egy alapvetően nem jól szellőző helyen és bekötve a helyére, akkor a pozitív sarokra érdemes kötni és szinte bármilyen csupasz fémfelületre ami távolabb esik az előbb említett robbanás kockázatát rejtő helyektől. Erre azért van szükség, mert amikor a töltőt lecsatlakoztatod akkor keletkezhet szikra! Pontosan ezért javasolja a leírás a test szálat eltávolítani előbb amit a robbanásveszélyes helyektől tisztes távolságra javasol kötni.

Remélem érthető voltam...

 

(Én, egyszer nagyon régen már sikeresen robbantottam fel két hatalmas teherautó akkut... nem volt jó móka!)

Előzmény: szabowo (50788)
szabowo Creative Commons License 2014.12.09 0 0 50788

Még egy szösszenet:
Járművön belül felszerelt akkumulátorok esetén írja a bumáska:
2. Csatlakoztassa a fekete szorítósarut a gépjármű karosszériájához, az üzemanyag vezetéktől és az akkumulátortól távol.
Ezt a távolságtartást az akkutól a gyakorlatban hogy kellene kivitelezni mondjuk a CTEC COMFORT CONNECT-M6 fix akku sarun történő csatlakozás esetén...?
Nem is értem, hogy mit is nem értek... :-)

Előzmény: szabowo (50787)
szabowo Creative Commons License 2014.12.09 0 0 50787

"pozitív testelésű részt kihagyod, mert az marhaság,"
Alapból kihagytam, mert azt sem tudom miről szól ez a rész.
"nem kell komolyan venni a motorra/karosszériára csíptetést."
Egy komoly elismert márka, - egy német teszt alapján 500 pontból 452-öt elért -, miért ír komolytalan dolgokat a használati utasításában...
"Melyik részét nem érted??  Szerintem teljesen érthetően van leírva"
Még mindig biztos vagy benne? :-D

Előzmény: 409 (50786)
409 Creative Commons License 2014.12.08 0 0 50786

Melyik részét nem érted??  Szerintem teljesen érthetően van leírva, ha a pozitív testelésű részt kihagyod, mert az marhaság, meg egyébként sem érint. A komfort csatlakozót fixen az akkusarukhoz lehet rögzíteni, természetesen polaritás helyesen. Bizonyára van rajta erre vonatkozó jelzés. (az enyémnek nincs ilyen extrája) Egyébként nyugodtan teheted mindkét csipeszt az akkura, nem kell komolyan venni a motorra/karosszériára csíptetést.

Előzmény: szabowo (50784)
szabowo Creative Commons License 2014.12.08 0 0 50785

Talán olvashatóbb...