Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sunny65 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 52376
Előzmény: atos19881101 (52375)
atos19881101 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 52375

Sziasztok,

 

Olvastam itt valamikor, hogy többeteknek előjött hűtővíz csere után a fűtés csövekben bugyborékol a víz. Nálam is sajnos előjött. Van erre orvosság? Vagy hengerfej tömítés lesz a ludas?

DaKaJu Creative Commons License 2016.10.28 0 0 52374

Köszi minden válaszolónak! A geometria tisztítás már le lett beszélve (megvan az időpont), remélhetőleg megoldja a problémát. Csak szerettem volna tudni, hogy jó-e (értsd bele való) a nyomásátalakító, mert ha nem, akkor egyúttal azt is cserélném.

Előzmény: 409 (52372)
409 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52373

 

 Ahhoz nem kell levenni a turbót. Mármint az ellenőrzéshez.

Előzmény: atos19881101 (52369)
409 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52372

 

 Mindkét cikkszám 3csöves szelep, csak az egyiken nem látod a harmadikat, mert rá van húzva az a doboz formájú levegőszűrő. Akár jó is lehet az autódba az ami benne van.

A gyári cikkszáma: 8E0 906 627 C  Ezt az UNIX, és a Bárdi is be tudja helyettesíteni a saját cikkszámaikra. (az utángyártottakkal valószínűleg szívás lesz)

 A magas turbónyomásnak vagy tucat oka lehet, ezek közül csak egy a nyomásátalakító szelep. Többségében az alább is említett geometria szorulás (kormozódás) az ok.

Előzmény: DaKaJu (52368)
atos19881101 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52371

A magas nyomást az elkoszolódott geometria szokta okozni általában. Én a helyedben addig nem cserélnék semmit, amíg a tisztítást meg nem ejted.

Előzmény: DaKaJu (52370)
DaKaJu Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52370

Az folyamatban (ill. előkészítés alatt) van. Csak gyanús a nyomásátalakító is. Gondoltam azt is lecserélem a biztonság kedvéért, de nem tudom eldönteni, hogy az eredeti van-e benne. A számát egyenlőre (leszerelés nélkül) nem lehet megnézni, de az biztos (ahogy írtam az előző hsz-ben), hogy 2 csőcsonk van rajta.

Előzmény: atos19881101 (52369)
atos19881101 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52369

Én első körben a turbót venném le, és a labdáját + geometriáját nézném meg.

Előzmény: DaKaJu (52368)
DaKaJu Creative Commons License 2016.10.27 0 0 52368

Üdv!

Honnan lehet megtudni, hogy az autómba (Skoda Superb 1.9 PDTDI, 2005-ös, BSV motorkód) pontosan milyen nyomás jelátalakító való? Jelenleg egy két csőcsonkos van benne. (Az egyik csonkra egy elosztóval két gumi vákuumcső van rádugva.) Ránézésre olyan, mint a 7.22903.28.0 számú (Pierburg) termék. Az alkatrészrendelős oldalak (ZSU, Bárdi, UNIX) a 7.02183.01.0 számú terméket dobják fel, de annak három csőcsonkja van. Lehet, hogy az kellene bele?

Egyébként turbó vezérlés gondjaim vannak (gyári szoftver mellett nagy a turbónyomás), ezért kezdtünk kutakodni a nyomásátalakító körül is. Több márkaszerviznek is írtam, de mindegyik hárított. Valamelyik meg is írta, hogy az ingyenes segítségnyújtás nem tartozik a feladataik közé.

yotti Creative Commons License 2016.10.25 0 0 52367

Szia

A másik ajtón nem próbáltam mert már a feleségem elment vele dolgozni.

Viszont megoldjuk a problémát!Vesz a pótkulcsba is elemet:)

Úgy emlékszem,hogy évekkel ezelőtt lemerült az elem és akkor tudtuk elem nélkül is nyitni.(de nem biztos,hogy ez az autó volt).

Azért kell,hogy tudjam nyitni mert holnap reggel leparkol vele mert elutazik és én fogom hazahozni este.

Még gondoltam a kódpadra is,hogy az okozza a galibát de mióta megvettem(tíz éve)ahhoz nem nyúltam,szerviz módban van!

Előzmény: Superbcsaba (52366)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.10.25 0 0 52366

Szia!

 

Én is kipróbáltam. Nekem hagyott időt ráadni a gyújtást és nem indult be a riasztó. Viszont ha nem raktam be a kulcsot, akkor a nyitás után egy kis idő múlva riasztott.

Megpróbáltad mindkét ajtó esetén?

Előzmény: yotti (52365)
yotti Creative Commons License 2016.10.25 0 0 52365

Üdv!

Most reggel kipróbáltam,nem működik a dolog.Ahogy elfordítom a zárban a kulcsot abban az ezredmásodpercben már beindul a riasztó!Azért bosszant mert mi van akkor ha lemerül az elem?

Előzmény: Superbcsaba (52363)
yotti Creative Commons License 2016.10.24 0 0 52364
Igen,most olvasom.Gyorsnak kell lenni,15 másodperc van megadva.
Köszi
Előzmény: Superbcsaba (52363)
Superbcsaba Creative Commons License 2016.10.24 0 0 52363

Szia!

 

A kezelési útmutatóban is benne van, hogy ha kulccsal nyitod az ajtót, akkor a késleltetési időn belül be kell tenned a kulcsot a gyújtáskapcsolóba és ráadni a gyújtást. Ezzel hatástalanítod a riasztót.

 

Csaba

Előzmény: yotti (52362)
yotti Creative Commons License 2016.10.24 0 0 52362

Üdv!

A kérdésem az lenne, az mitől van hogyha távirányítóval nyitom az ajtót akkor minden rendben de ,ha a zárba dugott kulccsal nyitom akkor viszont nem kapcsol ki a riasztó és nyitásra riaszt?

 

Sunny65 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 52361

Ok így már érthető a retesz funkció.

Előzmény: zida (52360)
zida Creative Commons License 2016.10.20 0 0 52360

Amikor reteszel a zár, akkor belülről sem tudod kinyitni, hiába ütik be esetleg az ablakot, akkor sem tudják kinyitni az autót. Miután reteszelt, akkor újra megnyomva a kulcson a záró gombot, akkor

a retesz oldható, így belülről ki lehet nyitni az ajtót.

Előzmény: Sunny65 (52356)
Sunny65 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 52359

Köszönöm a hozzászólást, akkor ez ilyen.

Előzmény: atos19881101 (52357)
atos19881101 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 52358

Szerintem

Előzmény: atos19881101 (52357)
atos19881101 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 52357

Ezt én is figyeltem már. Nálam is ugyan így viselkedik. Az érdekes, hogy mikor egyszer jobb hátsó ajtó elektronika nélkül jártam (leesett az ablak) akkor csak egyszer zárt.

Hibakód se nincs. Szerintek ez normális.

Előzmény: Sunny65 (52356)
Sunny65 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 52356

És az mit jelent a Superb1 esetében? Illetve arra lennék kíváncsi, hogy a fórumtársaké is így viselkedik-e?

Előzmény: TraguAre (52355)
TraguAre Creative Commons License 2016.10.19 0 0 52355

Gondolom reteszel.

Előzmény: Sunny65 (52354)
Sunny65 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 52354

A központi záram kicsit furcsán zár, már így vettem, nem tudom, hogy ez esetleg ilyen vagy nem.

Amikor zárom a távvezérlővel, lezár mindent, de utána rögtön olyan hangot mintha vissza akarna nyitni mindent, de igazából csak egy kis mozdítás látható az ajtó zárógombjain és ekkor ad még egy zárást és kész.

 

Szóval tök fura, hogy nem csak egyszerűen lezár és ennyi.

 

 

 

 

zida Creative Commons License 2016.10.17 0 0 52353

Na ezt aligha találtam volna meg magamtól, köszi az infót.

Az a vicc, hogy az elsawinben egy oldalt kellett volna lejjebb görgetnem, és ott van, csak a kereső nem hozta fel ezt az oldalt.

Node majd legközelebb a forrásban állományban is keresek, nemcsak a progiban.

Előzmény: 409 (52352)
409 Creative Commons License 2016.10.16 0 0 52352

"....de olyat meg találok a relék között a doksiban ami nekem van."

 

 

Benne van a vészvillogó kapcsolójában.

Előzmény: zida (52351)
zida Creative Commons License 2016.10.16 0 0 52351

Tudja esetleg valaki, hogy ez a 49a csatlakozási pont vajon hova megy? Nem bírom kideríteni, indexrelé lenne a tippem, de olyat meg találok a relék között a doksiban ami nekem van.

Van vajon az I-es superb-ben ilyen?

Köszi előre is.

 

Sunny65 Creative Commons License 2016.10.15 0 0 52350

Huhh de mérges vagyok erre a Superb termosztát ház és tömítés megoldása.

(Vagy magamra??)

 

Nem régen cseréltem a termosztátot, azóta mentem vele nem keveset és minden rendben is volt vele.

Aztán ma reggel észrevettem a garázs padlóján a hűtőfolyadékot.:-( Most délután megnézve látható, hogy a termosztátháztól jön.

Pedig annyira próbáltam körültekintően összerakni! Amúgy az én véleményem, hogy egy tetű megoldás az egész kacat.

Holnap egészen mást terveztem...

Sunny65 Creative Commons License 2016.10.15 0 0 52349

Lehetséges persze, de én abból, hogy "Elöször csak pislogott. olyan mintha nem érintkezett volna megfelelően"

arra gondolok, hogy inkább kontaktos valahol. Na mindegy, ha elviszi javításra, majd úgyis kiderül.

Előzmény: TraguAre (52346)
Mitsu83 Creative Commons License 2016.10.14 0 0 52348

Köszönöm a válaszokat! Akkor nem olyan nagy a baj! Mint írtam Én biztos nem kezdek neki. Erre vannak a szakemberek akik ezt tanulták! Még egyszer köszönöm! 

 

Mitsu83

www.octinfo.com Creative Commons License 2016.10.14 0 0 52347

Legjobb esetben műszerfalbetét ki, darabokra szed és az elektronikai alaplapul szolgáló nyák fólián az összes ledet átforrasztani. Vagy inkább az összes alkatrészt. Viszont nem árt ha olyasvalaki csinálja aki forrasztásban járatos mert egy pillanat alatt lehet szétolvasztani azt a fóliát és akkor kuka az egész.

Pisztolypákával neki se kezdj, ehhez finomabb cucc kell.

 

Vannak műszerfalbetét javító cégek (Bp.), 20-30e körül lehet akkor is megjavítják ha nem ilyen egyszerű problémája van.

 

Nem tudok fejből ilyeneket de ha pl. az Octavia fórumon keresed, 2-3 havonta be van linkelve egyik vagy másik.

Előzmény: Mitsu83 (52344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!