Jó a bicaj. Egy pedálcsere, nincs alapjárat, egy tömítés hiányzik a karbi és tömb közül. Nagyon szeretném egy olyan embernek a szakértelmére bízni aki már sok ilyet látott. Egyébként még megszakítós a gyújtás.
De meg szeretném kérdezni hogy van-e itt közöttünk aki vállalná a ciklonom rendberakását, Festegetni ilyesmi nem kell. Egy pedál csere és a motornál 1-2 dolog. Bács- kiskun vagy pest megye elsősorban. Vasárnap vinném, 2hét mulva mennék érte kb. Van itt olyan aki nyugiba precizen megcsinálná??
Felvetődött-e, hogy a hengerfejet le kellene síkolni úgy, hogy növekedjen a kompresszió? Igaz, ilyen esetben csak minőségi szintetikus 2T olajjal szabadna üzemeltetni a jószágot, de felmenne akár az érdi emelkedőre is rápedálozás nélkül, kicsit nagyobb előgyújtás mellett is.
2T wartburgnál alkalmazzuk ezt a módszert, és a gyári 7,5-ös elméleti kompressziót felvisszük a 9...9,5-es tartományba.
Kedves meglévő és új ügyfeleink. Több mint 15-éve foglalkozunk solex motorkerékpárok javításával. Cégünk alkalmazottai, szakképzett motor kerékpár szerelők. Csapatunk részt vett Berettyóújfaluban az első Magyarországi Solex motor összeszerelésében is.
Gyors, szakszerű javítás rejtett költségek nélkül.
Kedves meglévő és új ügyfeleink. Több mint 15-éve foglalkozunk solex motorkerékpárok javításával. Cégünk alkalmazottai, szakképzett motor kerékpár szerelők. Csapatunk részt vett Berettyóújfaluban az első Magyarországi Solex motor összeszerelésében is.
Gyors, szakszerű javítás rejtett költségek nélkül.
Sajnos nem tudtam végig ottmaradni (mert még tart), de a lényeges programokon részt vettem.
A túra (107 km) probléma mentes volt (hála trotilex3800-nak), sok érdekes megoldást láttam, sok értelmes emberrel találkoztam és beszéltem.
Amikor Solex-ezel az nagyon jó, na de amikor több mint 130 Solex-el egyidőben - az egy életre szóló élmény.
Sajnos nem tudom a pontos számot de valahol 130 és 140 között volt a Solexek száma.
És igen - sajnos - magyarországról a túrán összesen 3 db. Solex volt (a 130-140 -ből) :-(
A szervezés 10-es volt, látszott, hogy sok energia, idő és pénz lett befektetve a találkozóra.
Öt Solexes Nice-ból jött lábon esztergomba, akiknek ez az út 8 napig tartott. Előttem a kempingben egy 60-as házaspár gurult be Citroen 2CV-vel (Kacsa), amelynek az utánfutóján 2 db. Solex volt.
Sajnos két baleset is történt (bokatörés és egy kisebb baleset - az hál'Istennek kisebb sérüléses volt), de a szervezőt dicséri az, hogy mindkét eset profi módon volt kezelve (a túrán a kísérő autóban orvos is volt).
Az ABVE solexes csapat nyugat-franciaországból (akik a kempingben voltak) meg verhetetlen volt az éjszakai jókedv csinálásban.
Egy szó mint száz - megérte és érdemes volt elmenni. Életre szóló élményekkel lettem gazdagabb (mert a tombolán sajnos nem nyertem :-) ).
Elég sokan vonultak fel az Esztergomi Solexes talin. Sajnos viszont megint neki kell ugranom az én gépemnek mert a videón látom hogy más gépe jobban működik. Nekem főleg a kisebb fordulaton van gondom. Biztos a porlasztóval lesz a gondom mert menni is csak úgy megy jól ha szinte teljesen a start irányba áll a keverékkar.
Kicsit fokozom a helyzetet, ha már ilyen szép lesz mindene, írtam egy szeretet levelet Svájci közlekedés felügyeletnek, papírok végett, meg legyen az is. És ha meg jön a papír addigra már egyben lesz a gép, kiakasztom a Auto klubos Nemzetközi vizsgával. Nagyon nem fog tudni hozzászólni mert még képen se látott ilyet :D