frontpage egy szar, inkább használj valami html szerkesztőt. mellesleg előbb ki kell próbálni direkt erre létrehozott topicban és utána publikusan. a másik meg hogy bőven elég lett volna kiírni az oldal nevét és aki akarja becopyzza. szal csatlakozok dyl-hez :)
ja egyébként -boneheaD- bocsi hogy ideírtam, de azért nem akartam ígyhagyni, mert akkor meg az a bajod, hogy de lamer a gyerek, mert még egy szar fényújságot se tud csinálni. Úgy mellesleg tökéletesen muxana, mert FrontPage-ből másoltam ki, csak a index nem minden paramétert engedd meg.....
Hali! Szerintem sokan orulnenek, ha valaki irni a Huncrafthez egy vegigjatszast, marmint a hadjaratokhoz. Velemenyem szerint Cerbervs szivesen kirakna az oldalra, ha lenne aki megcsinalja. Szoval hajrá!
Más... Írjatok multiplayer stratégiákat amelyekben az új egységek is szerepelnek.
Kezdetnek írok én is párau, ami a skantoliskhoz kapcsolódik.
Skantolisk + Guardian : bevédett pozíciók könnyűszerrel kiverhetők vele, még ha az magaslaton is van.
Skantolisk + Lurker : főleg zerg ellen hatékony, hiszen mozgó detektora csak az overlord, és ha nincs látótávfejlesztése, akkor veszélyesen közel kell menjen a skantoliskekhez.. pedig kénytelen, mert addig a lurker mindent leírt észrevétlen.. Mi pedig a lebuktatott lurker főlé is állhatunk a méretes skantoliskekkel, és az ellenfél nem tudja azokat célba venni még ha látja is ;)
(persze mindennek van ellenszere: elsőnek pl a storm, a másodiknak a queen zöldsége, a defiler pirossága ;) )
Pár észrevétel:
- a fertőzött központ mindig is gyógyult, annak úgy kell lennie, hiszen már zerg épületként működik (javítani scv-vel nem lehet)
- a skantolisk nem is fog tudni ásódni sztem (túl erős egység, hogy csak úgy rejtőzködjön)
- a supply problémák alaptalanok, mert jól működnek, pont annyit foglalnak mint amennyit kell skantolisk és lurker is, azaz össz. 2-t.
- a skantolisk hullája tényleg olyan mint a hydráé... lehetne több vér ;) de nekem így is jó
- a fantom sugárhajtása csak látszólag rossz, de ha tényleg jól megnézed a többi kinézetét is, akkor rájössz, hogy miért is olyan furcsa :)
- a zerg 7 pályánál tényleg pap van írva, miközben főpapot mond
A többihez kellő információ és főleg idő hiányában majd csak később szólok hozzá.
Leírok 1-2 bugot, de lehet, hogy azok még a sima StarCraft-ból vannak, de mind1:
-Gyógyul a fertőzött központ
-A Fantom sugárhajtása az 1ik nézetben bugos
-a Hatchery fejlesztésikonjánál a Hive és a Lair ki van cserélve
-a Protoss pajzsfeltöltő ki és bekapcsolt állapota fel van cserélve
-Szöveghiba: építs Assimilatort előbb, helyett előbb építs Assimilatort
-Tom Kazinsky (nem biztos, hogy ő, de hős az biztos) utolsó szövege (az idegesítésnél) nem lett lefordítva
-ha sötétben van 1 ellenséges kristály, és a közelébe kattintok a jobb gombbal, akkor az adott 1ség támadni fogja
-a főmenüben az animációk nincsenek lefordítva
-ha a pályakészítőben 1 refineryt akarok a sarokba rakni, ilyen zöld lesz a pszerkesztő széle
-a scantolisk nem tud ásódni (ez nem bug, de...)
-ha a hydraliskből fejlesztünk lurkert, akkor az nem foglal el még két supply depotot, de ha scantolisket fejlesztünk, az igen
-a Scantolisk hullája ugyan olyan, mint a hydraliské
-a Zerg 7. pályai gondolatátvitelnél főpapot mond, de pap van írva
lehet, hogy vannak bugok, amik csak nekem jönnek elő, de gondoltam, ha leírok mindent, akkor azzal megsegítelek titeket a bugjavításban
1ébként marha jó a HunCraft, terjesztem (legálisan, nem pénzért), mint állat....király
!!!!boldog húsvéti ünnepeket mindenkinek!!!!
Dexter Voltage
u.i.: majd azé a TPC/IP-s szöveget is javítsátok ki az új patchben!!!!!!!!!!!!!+"!"!+"
nah plz vegyétek le a 27-es repet. Kösz. (a srác megver 7 gépet...de cheattel mert még a legelején kiirja hogy cheat enabled és llátja a teljes pályát szal sztem ilyen repeket nem kéne feltenni) másik meg a 32-es asszem narancs repje ami 1vs7compnak van feltüntetve és közben4v4 :)
Igen tisztelt, de eddig nem ismert barátom! Az előzö levelemet nem helyesírás ellenőrzésre tettem közre, hanem keresek valamit, probáltam poénos lenni, de ha neked, kedves köcsög ez szúrja a szemedet, akkor a Lörince Lajos forumára lépjél fel és ott villansd meg tehetséged!
A többieknek nekem nem jött be patch installálás így még mindig nincs hcmain-om, ha tudtok valamit, irjatok!
Hát az ilyen hozzászólások miatt megy el az ember kedve attól, hogy valaha is idenézzen a fórumra. B+ ez HunCtaft fórum és nem azért van, hogy másokat cikizz. Ne itt bizonygasd, hogy milyen gizda gyerek vagy.
Cerberus: mi van a honlappal? Már régen volt frissités...
Hali!
Mostanában olvastam AmneZia egy ötletét a terjesztésről. Ha valaki el tudná nekem küldeni a HC-t Győrben szívesen terjeszteném. Ha valaki tud segíteni írjon a jeckel@freemail.hu címre
Nekem a zerg 10-es pályán is gondot okozott rájönni arra, hogy el kell menni a sárga protossokhoz ahhoz, hogy kapjak 600 ásványt, és létrehozhassam a drónokat. Ez ugyanis nem következik Kerrigen azon kijelentéséből, hogy keresni kell új lelőhelyet. Márpedig az ember kitermelési lehetőség, tehát utánpótlás nélkül nem szeret ellenséges bázisokra betörni a megmaradt néhány katonájával. Miután megkerestem az összes szabad lelőhelyet, már azon gondolkoztam, hogy kifejtem az mpq-ból a pályát, és megnézem a szerkesztőben, amikor véletlenül betévedtem a megfelelő bázisra.
"én még nem csináltam azt a pályát, saját tapasztalatom még nincs": Cerberus megírta, hogy ha kinyírtad az ellenséget, nem kell várnod a kitermelésre, mert megkapod a hiányzó mennyiséget.
Poci!
Csak vess egy pillantást uhell 8.ai híreire. Ott szerepel a neve a játékosok közt. Már pedig multiplayer magyar válogatottnak lenni nem kis dolog... És ha Galamb valami miatt ott van, akkor a terran tudásáért...
Szerintem ti nem vagytok egy kategóriában, így lehet ezért nem értitek meg egymást. Van akinek a várakozás a jó, van aki pedig türelmetlenül a siker felé tör. (hadd ne mondjam, hogy multiplayerben az utóbbi a nyerő)
Különben tényleg 2esével szedi, de az akkor is hosszú idő. És nem mindig van vacsoraidő :D
(én még nem csináltam azt a pályát, saját tapasztalatom még nincs)