Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dhzsigmond Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101890
A hengerfejtömités csere szerintem rendkivül rizikós. Hajszálrepedések keletkezhetnek ami nem észrevehető, AS szabvány  (Ahogy Sikerűl ) szerinti tusirozás, nem egyenletes csavar meghúzás, eldeformálódás stb. Személy szerint  nem vennék hengerfejtömités cserés autót semmi áron.   "Rendeltetésszerű használat " esetén  ezeket a motorokat  nem kell megbontani.
Előzmény: s500 (101887)
Toxic11 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101889
Most pedig joéjt mindenkinek!
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101888
Thx.
Előzmény: Toxic11 (101883)
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101887
Egy kicsit alulméretezhették a hűtését, de nem hiszem, hogy nagyon drága javítás lenne a hengerfejtömítés csere.
Előzmény: w124D (101884)
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101886
Köszönöm, de csak leírtam a tapasztalataimat, és próbáltam nem elvakult lenni.
Előzmény: dhzsigmond (101882)
Toxic11 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101885

Ma volt a falunkban a helyi oldtimer klub éves osszejovetele. A Mercis szekcio igen kicsiny, de azért lottem néhàny képet.

 

 

w124D Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101884
150 az már más. Az tényleg sok az E200Dnek is tartósan, meg a diesel bálnának is, de az E250Dnek vagy az E300D nem árt. 
Előzmény: s500 (101878)
Toxic11 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101883
Tényleg jo, osszeszedett iràs, gratulàlok!
Előzmény: s500 (101880)
dhzsigmond Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101882
Engedelmeddel Én igy értékelem, nekem ez " jött le" az irásodról.
Előzmény: s500 (101880)
dhzsigmond Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101881
Ez igy igaz a 350-es diesel "bálnát" nem célszerü hosszabb ideig 150 felett hajtani mert hengerfejes lesz. Szakmailag nem értek hozzá, de azt hiszem ez a  hengerekben uralkodó nagyobb nyomás miatt is lehet  ( hallomásból tudom ). Több diesel 140-est is ismerek, mindegyiken volt már hengerfej tömités csere.
Előzmény: s500 (101878)
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101880
Köszönöm a dícséretet, de ennyire azért talán nem kéne :)
Előzmény: dhzsigmond (101875)
dhzsigmond Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101879
Sajnos az a tapasztalatom, hogy sok hiba csak "kiszoritásos" módszerrel orvosolható. Hosszú évek alatt nagyon sok olyan alkatrészt cseréltek ki nekem a szakemberek aminek semmi baja nem volt. Ez nem kritika a szakemberek felé csak a tények leirása.
Előzmény: Toxic11 (101873)
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101878
Persze.
Nem volt dízel bálnám, csak itt olvastam, hogy a 350-esnél mindíg lesni kell a fordulatszámmérőt autópályán, mert 150 körül már nem tesz neki jót a tartós menet.
De lehet, hogy nem igaz :)
Előzmény: w124D (101874)
dhzsigmond Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101877
Gratulálok a népitéletben megjelent irásodhoz. Javaslom megküldeni ezt a remek irást a szaksajtónak. Nem ártana ha  a tisztelt hivatásos  ujságirók  elgondolkoznának egy kicsit  és  felhagynának a dedós  ujságirói zsargonok állandó ismétlésével.... 
Előzmény: s500 (101872)
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101876
Ja, meg jók a képek a hifiről, ültetésről, sötétítésről, BBS-ről :D

Igazából az a hihetlen számomra, hogy ezért valaki képes alapáron 6,5 millió forintot kiadni, és ha igaz még 1,5 milliót rákölteni.
És 30.000 km alatt 4-5 misit bukni rajta.
De nem ide tartozik, csak megakadt rajta a szemem.
Előzmény: jakapapa (101870)
dhzsigmond Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101875
A népitéletbe megjelent  S500  kollega irása az 1992-es 500-as "bálnáról ".   Mindenkinek  akit érdekel a  140-es gép vagy egyáltalán  érdekli, hogy hogyan kell valamit megirni, ajánlom . Kiváló irás, minden szava  "él"és igaz. A  népitéletben és más sajtótermékben  még nem jelent meg magyarul   hasonló  minden sallangtól mentes  preciz tárgyilagos irást.  Megegyszer ajánlom ! 
w124D Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101874
130 tartóstól az E200D se lesz hengerfejes.
Előzmény: s500 (101862)
Toxic11 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101873

Szia Zsiga,

 

Kosz a tippet, elindulok ezen a vonalon is. Ràadàsul nem is lehetetlen amit irtàl, mert utolag belegondolva a hàtso betétek cseréje utàn jott elo, de nem egybol, mert utàna még vagy egy hétig nem mentem autopàlyàn.

Koszi mégegyszer!

Előzmény: dhzsigmond (101871)
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101872
Múltkor kérdezi a kutas:
-Tele?
Mondom nem köszi, csak egy 20-asért.
Azt mondja:
-Mii?
Előzmény: Hooshee (101869)
dhzsigmond Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101871
Jó estét Urak !
jakapapa Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101870
...egy c4-et vagy mit, igy dicserni??...
Előzmény: s500 (101868)
Hooshee Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101869
A lmabda szonda mocsok gyosan be tudja hozni az árát, ez régi tapasztalat :)

A kútnál meg szoktak lenni arcok, a múlt héten állok a kútnál, nagyon tüsténkedett a srác, hogy majd ő... mondom jó, csináld. 30 liternél valamiért kikattant a pisztoly. Mondom toljad még. Jó. 50nél megint. Tenné el, mondom tedd csak vissza...85 liternél már kicsit üveges volt a tekintete :)
Előzmény: s500 (101867)
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101868
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101867
Tegnapelőtt kapott gyári új lambdát a vasam, azonnal tele is tankoltam, mára mentem vele 300 km.-t, ebből 200km autópálya (több mint a fele csak 130 tempomat, mert osztrákba nem vagánykodunk, de itthon kicsit bepótoltuk:) ) 50km város, meg 50 km országút volt, és 13,2 lett az átlagom.

Előtte 15 körül szokott lenni az ilyesmi.
(kicsit furcsán néztek rám a kúton a pénztársorban, hogy örülök a 13 literes fogyasztásnak :D)

Ennyit számított.
Úgy látszik hosszútávon meghozza az árát, a nem xarevős karbantartás.
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101866
Ok.
nekeem ezt mondtaa aki áááárpííííí!


Előzmény: nagygabi69 (101865)
nagygabi69 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101865

miért is ne?

(ez nem kéccázDé!----150-160-at hegyen-völgyön...és ettől még nem lesz hengerfejes!)

Előzmény: s500 (101862)
nagygabi69 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101864
és mennyi az annyi???
Előzmény: sasaG40 (101860)
karl benz Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101863

hát gondolom ugyanannyiba kerül a javítása, mint bármely más kocsin. Az alkatrészárak nem vészesek.

Amúgy mintha azt vesézgettük volna itt korábban, hogyha elenyésző számban is előfordul ilyen hengerfejprobléma, az is főleg az 5-ös hengert érinti, talán az előkamránál...de majd kijavítanak a szakik.

Amúgy minden kocsi kikészül, ha rúgod neki, tehát a Merci is.

Nekem 250Dturbóm van kb 1/2 milla km-el, de nincs hfej problémám vele (kopp-kopp). Normálisan használom, néha sietek, de nem taposom ki a lelkét. Mivel turbós, van némi olajfogyasztása...azaz egy ciklus alatt maxról lemegy a minre...és ennyi.

 

Szal ne parázz, úgy van, ahogy az előttem szólók leírták. Nem tudhatsz mindent az előéletéről, de nyomozgass (Kárpát), nézd meg a tulajt akitől veszed, nézesd át szerelővel. Aztán ha megvetted, akkor számolhatsz kis kijavítanivalóval mint bármely más kocsinál, aztán ha szereted és törődsz vele, akkor együtt öregedhettek meg...

 

bocs ha hosszú volt

Előzmény: Mugen77 (101853)
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101862
Mondjuk 130-nál ne menjél gyorsabban tartósan.
Előzmény: Mugen77 (101853)
s500 Creative Commons License 2008.10.05 0 0 101861
És mi az az egyetlen más autó ami miatt megválnál tőle?
Előzmény: sasaG40 (101860)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!