Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yotti Creative Commons License 2015.02.13 0 0 50949

Nézem a videot.Tehát az a bowden amit 4,40-től 5,40-ig piszkál ki?A masik kérdés,hogy miért kell kivenni a zárbetétet?

Előzmény: bigjohni (50947)
yotti Creative Commons License 2015.02.13 0 0 50948

Köszi szépen,isten vagy.Holnap megnézem mit tudok tenni.

Előzmény: bigjohni (50947)
bigjohni Creative Commons License 2015.02.13 0 1 50947

Nem. Pont ez a lényeg.

A bowden a külső kilincshez van rögzítve, amihez akkor férsz hozzá, ha kiszereled a zárbetétet.

A zárbetétet könnyű kivenni, csak arra kell figyelni, hogy úgy csináld mint a videón. A csavart nem szabad teljesen kitekerni (mert belül szétesik) hanem csak addig ameddig "el nem engedi" a betétet.

A videón 4p42mp körül pattintja ki a bowdent.

Ez egy ~5cm hosszú, vékony bowden, amit sokféle helyzetben lehet visszarakni. Úgy kell beállítani, hogy a kilincsút közepe körül nyissa az ajtót.

(Persze csak, ha ez a probléma. De nyilván egy próbát megér)

Előzmény: yotti (50946)
yotti Creative Commons License 2015.02.12 0 0 50946

Szia,köszi a segítséget.Nagyon úgy néz ki,hogy a bowdenen kell állítani.Gondolom ehhez szét kell bontani az ajtót.

Előzmény: bigjohni (50944)
bigjohni Creative Commons License 2015.02.12 0 0 50945

Szerintem is. Valamit nagyon meg akartak mutatni.

(most is, csak teljesen mást)

Előzmény: yotti (50943)
bigjohni Creative Commons License 2015.02.12 0 1 50944

Tényleg nem.

Egy rakás apró szivattyú merülhet fel menet közben.

A harmadik már biztos jobban menne, de szerintem nem akarsz annyit csinálni.

 

Ha érzetre a zár nem működik szorosabban mint a többi, az elfordulós retesz könnyen működik, tehát nyitásnál határozottan fordul vissza, akkor érdemes lehet a nyitó bowdenen állítani néhány ricnit.

Az ajtó nyitott állapotában ellenőrizd. Forgasd el zárt állásba a reteszt, majd a kilincs húzásával nézd meg, hogy hogyan nyit vissza.

(ha szükséged van rá, megnézem a videón, hogy hol állítják a bowdent)

Előzmény: yotti (50939)
yotti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50943

Szerintem az egyik legmegbízhatóbb autó.Szerintem.

Előzmény: skt15 (50942)
skt15 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50942

Sok cukrász ismerősömnek Superb-je van. 

Előzmény: yotti (50941)
yotti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50941

Most pihenek.Amúgy a Gellértben dolgoztam.

Előzmény: skt15 (50940)
skt15 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50940

Hol?

 

Előzmény: yotti (50937)
yotti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50939

Ajjaj,annyira nem egyszerű...

Előzmény: zida (50938)
zida Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50938
Előzmény: zida (50936)
yotti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50937

Cukrász vagyok.

Előzmény: bigjohni (50935)
zida Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50936

Kb. ennyire nehéz:

Előzmény: yotti (50934)
bigjohni Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50935

Nem ismerem a képességeidet.

Előzmény: yotti (50934)
yotti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50934

Na ez a hozzászólás biztató.Mennyire macerás kiszedni a zárat?

Előzmény: bigjohni (50933)
bigjohni Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50933

Én a helyedben kiszerelném a zárat, kimosnám az összeállt kemény, zsírnak már nem nevezhető kövületet a szerkezetből.

Ezt követően lehetne normális kenőanyaggal megkenni az érintett részeket. Nem WD40-el, mert az eredetileg tisztításra lett kitalálva.

A külső kenés/olajozás kb. annyit ér, mint ha a szomszéd macskáját a bal hátsó lábánál fogva, az óramutató járásának megfelelően, könnyed de határozott mozdulattal, néhányszor megpörgetnéd s fejed fölött.

Ez így mondjuk nem teljesen igaz, ugyanis az olaj vagy bármi, soha nem jut el oda ahol a hatását kifejthetné, cserébe a mikrokapcsolónak pont betesz, hiszen alatta van. (macskapörgetésnél nem károsodik a kapcsoló)

Tehát kiszed, kimos, beken, (kapcsolót cserél, hogy később ne legyen meglepi) visszaszerel.

Ezek a zárak nagyon masszív szerkezetek. Még akkor is jól működnek, ha a ráfordulós reteszről már lemálott a műanyag.

 

Az is lehet, hogy állítani kellene a külső kilincshez csatlakozó bowdenen. (zárbetét kiszerelése után látható)

Lehet, hogy pont a határon van. Amikor emberesen megtéped, még pont kinyitja. Volt már szerelve? Sokan nem figyelnek a normális beállításra.

Előzmény: yotti (50925)
bigjohni Creative Commons License 2015.02.11 0 0 50932

Nehezen tudom elképzelni, hogy az a furán felfelé álló középkonzol normálisan fog kinézni a valóságban.

Olyan furgonyos.

Előzmény: superbfanatic (50930)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.10 0 0 50931

Én is hasonló műveletre tippeltem, de ez az amit soha az életbe nem fogok tudni megcsinálni. Valami célszerszám kellene hozzá. Jobban járok ha veszek egyet 1500-ért :) Nem fogom tudni össze rakni 

Előzmény: zida (50929)
superbfanatic Creative Commons License 2015.02.09 0 0 50930

Megmutatták az új Superb belét

Már alig kell várni az új Superb bemutatására, a gyáriak a beltér megmutatásával kezdik az információk csepegtetését. Tovább »

forrás: totalcar.hu

zida Creative Commons License 2015.02.09 0 0 50929

A rugót a két kiálló fülénél meg kell feszíteni, össze kell hozni egymással egy síkba, majd még egy picit túl is ezen, és úgy kell rárakni a pöcökre, hogy amikor vissza akarna tekeredni akkor a két réz érintkező ezt ne engedje. Vagyis a piros nyilak irányába kell megtekerni a rugót, ezután a zöld nyilak irányába próbálna visszatekeredni, de nem engedik az érintkezők.

Előzmény: kismoszatka (50927)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50928

Akkor lehet, hogy valami mechanikai baja van. Kopás vagy ilyesmi. Addig nézesd meg amíg nyílik...

Előzmény: yotti (50925)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50927

Köszönöm szépen a képeket. A rugóval nem boldogulok :D Majd valamikor ha kipihentebb vagyok megpróbálom vagy nem tudom.

Akár hogy forgatom a rugót pont ellenkező irányba feszít :D

 

Köszi

Előzmény: zida (50926)
zida Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50926

Szóval ez így néz ki egyben:

 

Előzmény: kismoszatka (50918)
yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50925

Meg olajoztam,semmi változás.Tehát amikor a kilincset rendesen lassan meghúzom akkor nem nyílik az ajtó,nem úgy mint a többinél,hogy amikor ha nagyon lassan húzom a kilincset akkor is gyönyörűen nyílik az ajtó és lehet hallani azt a nyitási hangot.Ennél az ajtónál ha lassan húzom gyakorlatilag semmi nem történik tehát nincs az a nyitási hang se mint a többinél,de ha akár két ujjal határozottan húzom meg a kilincset erősen akkor nyílik az ajtó.

Előzmény: kismoszatka (50924)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50924

Én nem szoktam. A zárhoz is és ha van a kulcslyukba pici WD40 és annyi. Vagy van direkt zár olajozó.

Előzmény: yotti (50923)
yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50923

Az olajozáshoz le kell bontani a kárpitot?

Előzmény: kismoszatka (50921)
yotti Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50922

Köszönöm mindkettőtöknek.Akkor olajozás lesz.

Előzmény: kismoszatka (50921)
kismoszatka Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50921

Ha mikro kapcsoló ment volna tönkre akkor a zárszerkezet nem nyitna tehát erősebben sem tudnád kinyitni. Szerintem is olajzás... Amit én évente csinálok...

Előzmény: yotti (50919)
stevie-13 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 50920

Az a problémám,hogy csak határozott nyitásra nyílik az első ajtóm.Tehát ha lazán akarom kinyitni akkor gyakorlatilag nem nyílik.A mikro kapcsoló ment tönkre?

 

 

Feltehetően csak meg kell olajozni a zárszerkezetet.

Előzmény: yotti (50919)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!