Esztergomban van munkásbusz bőven, Suzuki és TE Electronicshoz is. Suzuki-Dömös egy zöld ap. csuklós például. Szlovákiába meg sok Karosa jár, igazi régi darabok is :) Meg persze mindenféle összekukázott ősi Setra és társaik.
Apám mondta, hogy már nincs náluk Ikarus, miután a harmadik Mercedest is meghozták Belgiumból tavaly ősszel. (Ő volt a váltósofőr, a másik vezér intézte a beszerzést a cégnek.) Ez persze nem 100%, csak mondjuk 60%.
6 nagybusz és a Sprinter jött mind a 2-szer mikor ott voltam. (annyi volt a különbség, hogy első nap az ex. Agriás E95 jött, másnap pedig a másik ex. VB-s 250-es volt helyette)
+ járt arra TEVA táblával egy LSJ-909 is
Egyéb: IBIDEN-hez jár Csepelről 1 kocsi (eddig vagy egy régebbi SETRAt, vagy egy Classic homlokos Ikarust láttam rajta; holnap keresek képet, hogy tzdjuk a rsz-okat ;) )
Jászárokszállás, Faurecia: ~5 busz, tavalyelőtt mind Ikarus volt
Jászkisér, MÁV-FKG: 4 Ikarus, de nem sikerült megfejtenem a munkarendjüket, aki tud valamit, az leírhatná
Alattyán: egy kis üzem van itt, nem tudom, hány busszal, múltkor Jászalsószentgyörgyön találkoztam egy innen induló MAN-nal
Szolnok környéke
Szolnok, Eagle Ottawa: ~4 travel, véletlenszerű, hogy épp mi jön
Tószeg, bicikligyár: 3 kocsi (két Bova és egy 396-os)
Törökszentmiklós: a Claasnál talán csak Sprinterek járnak még mindig, a Surjányhús meg csődöt jelentett - de akkor hova jár a csomó Neoplan meg más kocsi?
Martfű, Tisza Mobil: egy csuklós MAN a klasszik műszakváltós időben, illetve pár szóló, teljesen randomban
Martfű, Bunge: 3 kocsi, egy a Panoráma Touristtól, egy Ikarus Kengyelre és egy alacsonypadlós MAN
És szerintem ezzel le is van tudva az egész megye, alig van itt bármi is. Plusz még ami hirtelen eszembe jut, megyén kívülről:
Hajdúnánás-Tedej: Tedej Kft. 4 darab kiszámíthatatlan Ikarusszal
Téglás: Hajdú Ipari Park 2 eBay-es cuccal (Cézár Tours)
Debrecen: FAG (2-3 eBay-es MAN vagy Neoplan), Nyugati Ipari Park 1 darab Ikarusszal
Szentes: valami húsfeldolgozó, ismeretlen számú kocsival
Hatvan: Bosch, 15-20 kocsi, fele volt Hatvani Volán, fele eBay
Iklad: Tavaly január végén még egy Sprintert és egy már nem tudom milyen Mercit leszámítva csak Ikarus volt. Azóta egyszer láttam onnan képeket és annyi volt a változás, hogy az egyik Ikarus helyett egy másik Mercedes volt.
Na, akkor Jász-Nagykun-Szolnokkal megpróbálkozok holnap, addig végiggondolom, hogy mik vannak. Van megyén belül is, amiről nekem se ártana felvilágosítás.
És ha már itt vagyok: Ikladon van még olyan Ikarus-buli, mint amiről láttam pár éves képeket? Szil-Szit ex VB-s 250-esekkel meg egyebekkel.
Akkor ahogyan értelmezem, ez a topik az, ahova mindenféle melósszállításos infók, gyűjtések, megfigyelések, rendszámok, beszerzések, kérdések jöhetnek majd?
Az Audi-szerződésesek ügyében keress vissza a Kisalföld-topikban, nagyon sok szó esett a buszokról, a fordákról és a külső telephelyekről is. Mindenesetre E95 már nemigen járhat a gyárba, mert rengeteg kedrót vettek.
Az ACC-456 is a Learbe járt, de a gödöllői üzembe.
Ez az FLX-833 mókás, soha nem fotóztam, csak a rendszámszomszédait. Az se rémlik, hogy láttam volna. Ez egy Pegaso 5231 Xaloc. A KTI Hulladék szerint 1990-es évjárat és a rendszámból ítélve 2007/08 körül kerülhetett az országba. Kizárt, hogy még meglenne, akkor kellett volna látnom az utóbbi években Heves megyében.