Megleptem magam, tudott segíteni a barátom, BSK-066. Már csak a csavargyáras kocsik lennének jók. A LIB-nek volt valami Videoton környéki előélete, az LPY-616 is talán meglesz valahonnan.
A FUM-615 még él? :) Mióta a Meisztericshez került a Marcali Kistérségis Karosa, amit korábban a Kapos Volán üzemeltetett, gőzöm nem volt, hogy él-e még a gép. Köszi! :)
Az Euro tours listáért külön köszi. FKF-494 (Ik260), illetve más nyalánkság már nem maradt náluk?
Plusz, lehet, hogy ismert, de azért szerepeljen a Foot-Car kft., a Sanmina (Alsózsolca) kiszolgálója (256-osokkal):
CTH-125 (ex Agria)
FJB-212 (ex Ventona, elkúrt Classicosított)
FUM-615 (ex Meiszterics Autósiskola, ex?)
LPY-037 (ex CCV-994 Agria)
LPY-048 (ex CTH-126 Agria)
LZZ-174 (erre kérnék egy exet, sok barna csíkja volt, 256.50 1988 0872)
A szomszéd CH Zrt. (ex Csavar- és Húzottáru) már minta nem járatna külön buszokat. Amik nemrég jártak (Nevol Busz volt az orrukon, de szerintem inkább Fillér Trans):
Közben rájöttem, hogy az FLX-833 és az LHW-559 egy és ugyanaz a busz. Még 2008 második felében eladták Tatabányára (vagy a környékére), és akkor át is rendszámozták. Az zavart meg, hogy amikor én fotóztam (2 éve még megvolt), akkor már fehér volt a lökhárítója. De a többi részlet stimmel.
Jó dolog, hogy volt róla fotód - nem gondoltam volna, hogy nem az LHW az első magyar rendszáma.