hello delvan, 98 ezres és autó mentő felépitménnyel u.n. bérautó. kegyetlen nyomatékos jószág mi tagadás, de 3 literes moci ne egyen ennyit azért. föleg üressen ne. :-(( brühü-hűű....ki ürült a retikül a sok tankolás miatt. üdv. u.i. ja 2400 at forgott 90 km/h nál. hát nem másztam alá megnézni a hid (difi) áttétet, meg ne kérdezd lécci ?...
Megtörtént a teszt út 2100 km távon... egy CR ivecoval 3 litykós motor 2009 évjárat és 130kw 90km/h-ra leszabályozva üressen benyelt 14-et simán ... vissza egy lepukkant ivecó volt a rakomány 2,4 tonna, simán nyelte a 16 litert,ahogy mondtam konzekvensen 90km/h max sebességel (csak autópálya volt). nagyon remélem,hogy a régi 2.8 TD nem lessz ennyire szomjaska ??
helló,természetessen Áldott Uj Évet kivánok. szeretném kérdezni,hogy hol kapnék komplett motot tömitő csomagot (hengerfejtömitéssel és fontos, a blokközti tömités is).szóval minden ami csak kell bele? csúszócsapágyak és vállcsapágy is kellene. sziv.üdv.
boldog uj évet kivánok mötözö, azért csak érdeklődjél jobban utána, a massey " f"....-ek :-))..is 3000 üzemóra után mérhető a csúcsok galyramenetele. és bizony 700,- euró darabja...hmm . nesze neked gazda. (pl. 8.4 litykósak a motorok sisu, igaz itt progi nélkül cseréled..). üdv .
Sziasztok!Érdeklődni szeretnék tudtok e bontott balos visszapillantó tükröt?2007-es évjáratú iveco 35 c15 típusú kisteherhez?Céges autón sajnos összetörtem,ehhez keresnék egyet.Újat nem szeretnék venni,ha egy mód van rá,50 ezer körül mozognak.:( Előre is köszi
Tuti csak kútit kannázok osztrákban,de az 1 000 000 km-ert ne hidd el.Hazudik!A motor bírja,de a CR rendszer nem.Az Iveco motorok már sokkal jobbak.Gyakorlatilag még nem volt befecskendező rendszer hibám.A Sprinter injektorokat is itthon nézegetem hosszú évek óta,másoknál meg fosnak be sorban.Olvasd el a népitéletet.Az adagolósok gyakorlatilag a Mercikből élnek,a Fiat Sofim motorokból éhen halnak.
Mindegyik CR rendszernél vannak hibák.Az IVECO UFI szűrői a legjobbak,a legfejlettebbek.A régi CDI Sprinterekben is gond a mikroszűrő eldugulása.Sajnos a Racor 2 MIKRONOS SZŰRŐI IS átengedik a mostani bomlástermékeket.A nagynyomású rendszer hője is bomlasztja a gázolajat,vagyis a benne levő észterezett biodízelt,ami saját maga is bomlik.
Nem volt ma fuvarom :( lehet reggel megtesztelem. Nem reg csereltem de valami alap bardis vam benne. De eloszurot is csereltem. Lassan ki kell h tisztuljon. Es akkor kap jo szurot is.
Mi a hasznos benne?Gyakorlatilag egyetlen titka van ennek a rendszernek:az üzemanyag.Kell bele kenőanyag,és komoly szűrő.Ma kapta meg a Sprinter a karácsonyi ajándékát,egy Ducato UFI szűrőt,egy gumis kézipumpával kiegészítve,mivel az első CDI szériás motoroknál nincs elektromos szívattyú.Te milyen szűrőt használsz?Kipróbáltad az autót?
Ez egy alapjában rossz rendszer,a maga mikrokorom kibocsáltásával.A műszaki része egyszerű lenne,amibe egy csomó felesleges elektronikát beleterveztek.Ettől megnő a fogyasztás,megbízhatatlan lesz a rendszer.Mivel gázolajat alig lehet venni,a biodízeles mocsok szinte szűrhetetlen,és bomlik,ezért a CR megbízhatatlan.A dioxin kibocsáltás a mikrokorom szemcsékkel,rákkeltő.