Az általad említett típusokon nem széria tartozék az ikerfényszóró. Ezek városi-elővárosi típusok, bármelyik altípusukat is nézed. A duplalámpa alap esetben a magasabb felszereltségű és komfortfokozatú - főleg távolsági, túrista típusok, illetve azokon belül is a komolyabban felszerelt altípusaik jellemzője.
Kutattam egy kis Ikarus 260/266/280 történelmet (amik érdekelnek), de kissé összezavarodtam. Elvesztem az altípusok világában, pl. fogalmam sincs, hogy a homlokfali sima vagy duplalámpás kivitel mitől függ, egyáltalán van-e benne valamilyen szabályszerűség. Egy-két óra alatt utána tudnék nézni, de így mégis csak egyszerűbb. :) Köszi!
Csak azért kérdeztem, mert a KPM 2007-ben megszűnt, Azóta van NKH illetve már annak is van utódja, kormányhivatal formájában. De nem is ők intézik, hanem a Magyar Közút Zrt. Én amikor túlméretest vezetek, akkor itt szoktam intézni:
Erre szakosodott túlméret szállítmányozással foglalkozó cég intézi, és túlméretes szállítmányt biztosító felvezető autó is szükségeltetik. Sajnos most már 9 éve úniós ország vagyunk, ami az eu-s jogharmonizációs csatlakozás végét is jelzi, ergo az átvett jogokat alkalmazni kell./és büntetni/
az elképzelhető, hogy ahol renszeresse pótot húztak vele, azokon volt - de, náluk nem volt egyen se, télen, nagy hidegben, amikor nemigen akartak indulni rendszeressen "betoltunk" őket egy másikkal, és ebben a formában nem lehetett volna......
Tudom hogy működik, az én járgányom is volt már P-vel mozgatva (van forrásom ahonnan tudok kérni ha kell, és valóban igazolni kell hogy azzal a szervezettel van valamilyen jogviszonyom).
Göd lesz az és a fotós Ikarusok, ha minden igaz. Ex-Hajdú Volános Ikarus 263-asokból vannak átalakítva. 2-3 db van ha jól tudom. Nemrég váltották le a kiöregedett Ikarusaikat velük.