Csak a gykorlatomból: hátsókerekesnél nem a fék a legfontosabb, hanem a motorfék. Nagyon sokat fog és, mivel a kocsi hátulját fogja meg, kiegyenesíti a kocsit.
Nemááá! Ne hasonlítsd össze a versenypályákat a mindennapi használattal. 18mm-es pogácsáim vannak itt-ott, nem is tudnék róla, ha nem nézem meg. A futómű vagy be van állítva vagy nincs. Ha nincs, mutatja a gumi, előbb-utóbb. Tehát drága. De ez a vezetést gyakorlatilag nem befolyásolja.
Akkor ezzel te egyértelmű véleményt formáltál a "pogácsákról" is, ugye?
Egyébként, még nem kaptam tőled számot (:-D), de ettől függetlenül, ma nekikezdtem a pálya megtanulásának... Gyerekcipőben járok, túl sok kanyarkombináció, szintkülönbséges lassítások, ahol könnyen elveszik a tapadás fékezés közben... Ja, meg nekem nagy hátrány, hogy hátsó kerekessel kell menni (találtam egy m3 coupét, 404 ló, ha jól emlékszem), általában kerülöm őket. ;-) Nem sokat próbáltam, talán 25 perc, de kétszer értem körbe (:-D), az egyik alkalommal egy törött autóval, sérült első futóművel, s ugyan a második esetben nem volt törés, de egyszer-kétszer össze kellett szedni az autót, illetve, pályaelhagyás miatt "nem hivatalos" időt mentem. Az 8:25 lett, ha jól emlékszem. Ezeken kívül sok totálkár... :-)) Na, majd még folytatom, természetesen.
Kérkek ne írj már ilyet egy kezdőnek, hogy fél centi nem a világ.Elég, ha csak egyszer lesz rosszindulatú a futómű esetleges vészhelyzetben és máris megvan a tragédia és ehhez még csak az sem feltétlenül szükséges, hogy valaki kezdő legyen.Írtam már asszem, rengeteget olvasok telemetriákat, kormánybeállításokat és úgy en bloc a futóműgeometriáról, hihetetlen, hogy mi múlik pölö 1 tized szögfokon.
Itt a folyékony gumi! Persze a kép nem adja vissza. A lényeg: ami rossz, azt én rontottam el. Egyébként semmivel sem nagyobb meló, mint egy sprés festés, de az én képességeimet ez is meghaladja. Zsírtalanítani kell, ezt benzinnel csináltam. Nagyon kiadja a felületi hibákat, bár gyanítom, ez első sorban az én 40 éves felnijeimet érinti.
És tényleg olyan száradás után mint a gumi! Tetszik, lesz új kísérlet, de nem én fogom csinálni. :-)
Én az ET számmal annyit azért nem foglalkoznék, mármint, ha kicsit kijjebb kerül a kerék... Pontosan nem emlékszem, mennyinek kellene lennie a Bravo-nál, de azt tudom, hogy az én télen használt alu felniim ET száma kisebb, mint az "előírás", így kijjebb van a kerék, mely nem hátrányos a Bravo esetén. :-) Persze, nincs nagy eltérés a gyárihoz képest, mert nem véletlenül írják, amit, de egy-két mm, fél centi nem a világ.
Egyébként, nem amortizálja nagy mértékben a felniket a tél. OK, nyilván a só megmarja valamennyire, de az enyém bármilyen speciális kezelés nélkül kezd neki az 5. telének, és nem vállalhatatlan, inkább csak közelebbről vizsgálgatva a küllőket tűnik fel. De ez ellen az orvosság egy normális alapozással ellátott festés (vagy porfestés), és akkor a só is mehet a pics.ba. :-D
Én személy szerint nem vennék alufelnit télire,igen szépen megkezdi a só.Azér télen nagyobb az esély hogy megpadkázod akkor meg tavasszal viheted fényeztetni. :D
Sajnos nálam az elöző tulaj az alut használhatta télire és sajnos egy két küllön meglátszik a só nyoma.Most meg vakarozhatok hol találok egy normális fényezőt!
Természetesen ha kell holnap megkérdezem és este megírom!
OK, kíváncsi vagyok. Én nem szoktam a Nordschleife-n menni, talán csak egy-két részen mentem, amikor vmi "licence vizsga" volt. :-) Viszont, ha megvan az idő, akkor hétvégén nekiesek, remélem, az általam játszott játékban is van m-es bömös. ;-)
Ha megnézed a táblázatban ott, 2,4L van írva, gyakorlatban nem tudom mivel nekem a sima 1,4 90LE van, és abba 1,9L ment, pont amennyit a táblázat is ír.