két tippem van, vagy nagyon rövid a difi benne,.... esetleg beállitás ?...bár pöc-röff és indult semmi füst stb. csak 6.5 tonnás és nem 3 és fél. teccett a dolog ,mert csak másképpen lódul el CR üressen. most mentem elöször uj ivecoval. üdv
hello delvan, 98 ezres és autó mentő felépitménnyel u.n. bérautó. kegyetlen nyomatékos jószág mi tagadás, de 3 literes moci ne egyen ennyit azért. föleg üressen ne. :-(( brühü-hűű....ki ürült a retikül a sok tankolás miatt. üdv. u.i. ja 2400 at forgott 90 km/h nál. hát nem másztam alá megnézni a hid (difi) áttétet, meg ne kérdezd lécci ?...
Megtörtént a teszt út 2100 km távon... egy CR ivecoval 3 litykós motor 2009 évjárat és 130kw 90km/h-ra leszabályozva üressen benyelt 14-et simán ... vissza egy lepukkant ivecó volt a rakomány 2,4 tonna, simán nyelte a 16 litert,ahogy mondtam konzekvensen 90km/h max sebességel (csak autópálya volt). nagyon remélem,hogy a régi 2.8 TD nem lessz ennyire szomjaska ??
helló,természetessen Áldott Uj Évet kivánok. szeretném kérdezni,hogy hol kapnék komplett motot tömitő csomagot (hengerfejtömitéssel és fontos, a blokközti tömités is).szóval minden ami csak kell bele? csúszócsapágyak és vállcsapágy is kellene. sziv.üdv.
boldog uj évet kivánok mötözö, azért csak érdeklődjél jobban utána, a massey " f"....-ek :-))..is 3000 üzemóra után mérhető a csúcsok galyramenetele. és bizony 700,- euró darabja...hmm . nesze neked gazda. (pl. 8.4 litykósak a motorok sisu, igaz itt progi nélkül cseréled..). üdv .
Sziasztok!Érdeklődni szeretnék tudtok e bontott balos visszapillantó tükröt?2007-es évjáratú iveco 35 c15 típusú kisteherhez?Céges autón sajnos összetörtem,ehhez keresnék egyet.Újat nem szeretnék venni,ha egy mód van rá,50 ezer körül mozognak.:( Előre is köszi
Tuti csak kútit kannázok osztrákban,de az 1 000 000 km-ert ne hidd el.Hazudik!A motor bírja,de a CR rendszer nem.Az Iveco motorok már sokkal jobbak.Gyakorlatilag még nem volt befecskendező rendszer hibám.A Sprinter injektorokat is itthon nézegetem hosszú évek óta,másoknál meg fosnak be sorban.Olvasd el a népitéletet.Az adagolósok gyakorlatilag a Mercikből élnek,a Fiat Sofim motorokból éhen halnak.
Mindegyik CR rendszernél vannak hibák.Az IVECO UFI szűrői a legjobbak,a legfejlettebbek.A régi CDI Sprinterekben is gond a mikroszűrő eldugulása.Sajnos a Racor 2 MIKRONOS SZŰRŐI IS átengedik a mostani bomlástermékeket.A nagynyomású rendszer hője is bomlasztja a gázolajat,vagyis a benne levő észterezett biodízelt,ami saját maga is bomlik.
Nem volt ma fuvarom :( lehet reggel megtesztelem. Nem reg csereltem de valami alap bardis vam benne. De eloszurot is csereltem. Lassan ki kell h tisztuljon. Es akkor kap jo szurot is.
Mi a hasznos benne?Gyakorlatilag egyetlen titka van ennek a rendszernek:az üzemanyag.Kell bele kenőanyag,és komoly szűrő.Ma kapta meg a Sprinter a karácsonyi ajándékát,egy Ducato UFI szűrőt,egy gumis kézipumpával kiegészítve,mivel az első CDI szériás motoroknál nincs elektromos szívattyú.Te milyen szűrőt használsz?Kipróbáltad az autót?