Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Kepten710206 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 19563

Köszi! Betg-hez készülök amúgy is vezérműlánc zaj kezelésre! :)

 

Előzmény: Zolysys (19562)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.20 0 0 19562

betg, zoolan Moo pl :)

Előzmény: Kepten710206 (19561)
Kepten710206 Creative Commons License 2015.03.20 0 0 19561

Sziasztok!

 

Tolatóradar szenzorra tud valaki vonalat,a PUG.-on kívül,ami ár-érték-minőség,arányban pozitív besorolást kaphatna? :)

zoolan65 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19560

Álltalában FAP vagy turbó problémák miatt tilt le. Élő adatok birtokában többet tudnék mondani róla.

 

Inkább ezzel a nicknévvel vedd figyelembe :)

Előzmény: Lbd (19556)
Frogen Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19559

Álltalában FAP vagy turbó problémák miatt tilt le. Élő adatok birtokában többet tudnék mondani róla.

Előzmény: Lbd (19556)
Lbd Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19558
köszi!
Előzmény: Zolysys (19557)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.19 0 1 19557

keresd betg vagy Jena307 fórumtársat

Előzmény: Lbd (19556)
Lbd Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19556
Sziasztok!Tudna nekem valaki segíteni,a 407 es 1.6 HDI autóm kiírja,h DEPALLUTIONFAULT SYSTEM,mi lehet a baj???Az EGR szelep,gázolaj szűrő,vezérműszìj kicserélve,és ennek ellenére 2000-es fordulatnál leáll.:(Valaki esetleg nem tudna segíteni,már egy vagyont ráköltőttünk és mégsem jó.:(
407fan Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19555

Olvasom tovább a hozzászólásodat. A tempomat hibáját legtöbbször a fékpedálnál vagy a kuplungpedálnál levő kapcsoló okozza. Nem érintkezik, elállítódott, vagy lóg/mozog a helyén és néha kapcsolgat. A másik gyakori hiba, ha ESP hibát is ad néha, hogy a valamelyik kerékhez kivezető vezeték rossz. Szakadófélben van vagy nem érintkezik. Azt írtad, hogy a biztosítékok jók. Vagy annak SEJTED őket. Ez azt jelenti, hogy nem mértél. Pedig egy szemre jó bizti is lehet szar, engem már szívatott meg ilyen. Egy egyszerű, 1000 forintos multiméterrel sok pénz meg lehet takarítani, amit egy mester benyelne. Sajnos francia kocsinál ez alapfelszerelés.

Előzmény: 407fan (19554)
407fan Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19554

Személyes véleményem szerint hajlamosak azok az elektronikai dolgok tönkremenni, amelyikben fűtőszál van. Mert elégnek. Ráadásul az ülésfűtés mozog-gyűrődik-nyomorog. Az ülésfűtésem nekem is rossz. De egyszerű az ügy, ha este rákukkantasz az ülésfűtés kapcsolóra és az sötétben világít, akkor ott a delej, de szakadt valamelyik fűtőszál. Mivel az üléslap és a háttámla sorba van kötve, bármelyik szakadása mindkettő nem működését hozza. Általános hiba minden fűtött ülésű kocsinál. Ha viszont nem világít a kapcsoló, akkor kattintsd ki a helyéről és mérjél rá a vezetékekre, az egyikben ott kell lenni a 12V-nak. Ha nincs, akkor még mindig esélyed van rá, hogy csak az ülés alatti csatlakozó nem érintkezik. Ülés ki, csati szét, majd mérés. Ezután kontaktspré. Mivel az ezutáni vezetékszakasz fixen be van építve, és nem mozog, nagyon ritkán hibásodik meg.

A szivargyújtónál ugyanez. Csak a szivargyújtó betét nem izzik, vagy bármi, ami bele van dugva? Multiméter, mérés. Ha nincs áram, szivargyújtó ki, mérni kell az odavezető vezetékét. Ha kontakthiba, akkor javítható. Sanszos a kontakthiba, mert a gyújtóbetét nagyon fel tud melegedni és kihűlni, ez meglazíthatja a csatlakozót.

Szerintem így fuss neki  a hibáknak. Azt senki nem fogja megmondani távolról, hogy melyik vezetéked vagy melyik alkatrészed hibás és az pontosan hol. Keress és találni fogsz.

Előzmény: Bridesman (19552)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19553

Kijelző és navi ügyben csörögj rám.

Adatlapon elérhetőség

Előzmény: Nyalee (19551)
Bridesman Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19552

Ujra nekifutok!

"Sziasztok! Nemreg vettem egy P407 Zenith-et. Minden mukodik, kiveve a sz elso szivargyujtot s az ulesfutest. A biztositekokat mar atneztem, mindegyik jo. Vagy annak tunik. Tudna valaki segiteni, mi lehet a baj?"
Annyval egeszult ki a lista, hogy neha kiir tempomat hibat. Kb 5-6x egy honap alatt. Vegulis nem letkerdes, de idegesito...
Elore is koszi minden segitseget!

Nyalee Creative Commons License 2015.03.19 0 0 19551

Sziasztok!

Érdeklődenék néhány alkatrész ügyébe hogy tisztába legyek az árakkal,mert idén módosításokat szeretnék végrehajtani.

 első hasmagasság szenzor


bal(master)ablaktörlőmotor


kicsi szines kijelző

monokróm kijelző mi a hőre már nem reagál.
eredeti bluetooth kihangosító

rt3
nreg
ezekhez jár a kihangosító rendszer?


előre is köszönöm

 

 

gregcomrade Creative Commons License 2015.03.16 0 0 19550
Zolysys Creative Commons License 2015.03.16 0 0 19549

Ha valakit érdekel, van tempomatkar nálam pár darab

Zolysys Creative Commons License 2015.03.15 0 0 19548

Szokásos lapát törés

Keresd zoolan65 topiktársat :)

Előzmény: tboy 41 (19547)
tboy 41 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 19547

Sziasztok!

 

Tegnap óta a vezetőoldali részen nincs fűtésem.

A klíma 2 zónás.

Várom az ötletek mi lehet a a gond!

Előre is köszi!

betg Creative Commons License 2015.03.15 0 0 19546

Ezek szerint ez benzines ???

Érdemes néhány adat az autóról igy talán lehet irni valamit de diag és paraméterezés nélkül amúgy sem megy.

Előzmény: fecci35 (19545)
fecci35 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 19545

sziasztok!

 

olyan kérdésem lenne hogy pár napja cseréltettem EGR szelepet és a computerem motor controlle system defect feliratot ir ki.ezt irta ki akkor is amikor a szelepet cseréltettem ki.mi lehet még amire ezt a hibakodot irja ki.katalizátort cseréltettem már rajta .köszönöm elöre is.

betg Creative Commons License 2015.03.15 0 0 19544

Elektromos dobozka kiszerel ecu ki egyebek utána férsz hozzá, ha sokat csináltál kb 30-40 perc

Előzmény: gery407 (19543)
gery407 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 19543

Váltótartó bakkot cserélt már valaki 2.0 hdi-n?

Mennyire macerás?

 

Draganovic Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19542

Koszonom ezt a hetfoi szelepcseret megvarom masba nem megyek bele ha javul ha nem elhozom az autot a szamod meg van :)

Előzmény: betg (19539)
Draganovic Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19541

Tappenzen vagyok :)

Előzmény: Zolysys (19540)
Zolysys Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19540

Majd ha hazajön külhonbol az egyik 7végére :)

Előzmény: betg (19539)
betg Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19539

Nem tudom hogy merre vagy de mostmár elég kiváncsi vagyok arra az autóra , megnézem neked ha gondolod az nem kerül semmibe.

Előzmény: Draganovic (19538)
Draganovic Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19538

Nem tuti, felmerettem az autot 90 es 120 ezer km koze tippeltek 3 eves ebbol 10 honapot allt FAP adalek azt mondtak 100 ezer korul fogy ki ebben meg volt 7 dl kb meg gyari teljesen kopott fektarcsak voltak rajta plusz betetek.

Ha tekerik mar ugy eltuntetik a nyomat nem lehet megtudni az igazat annyi hogy volt gyari visszahivasa garancias garancia lejarta elott akkor 43 ezer volt benne masfel eves volt akkor az auto.

 

Maximum 120 ezerre tippeltek en mondtam annyi meg belefer ,ha annyi van benne.

 

Kuplungnak en szerintem semmi baja szerelom erolteti.

Előzmény: gun111 (19537)
gun111 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19537

Tuti, hogy a 90e km valós?

Előzmény: Draganovic (19536)
Draganovic Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19536

Semmikeppen sem akarok kuplungot cserelni van helye a lovenak mashol is betg forumtars irta ezeknek amugy is kemeny a kuplunguk ,de mar egy honapja volt olajcseren akkor is le akarta csereltetni mert hogy kemeny ...stb amugy szerintem nem az elso nagy dizelem ,semmi baja meg amugy is csunya lenne 90 ezer km-nel egy kuplung kopas ne mar....na mindegy mar hivtam hogy csak szelepcsere johet szoba ,semmifele kuplung meg valtoleszedes meg ki tudja mi nem hianyzik ugy hogy hetfon kiderul mi lesz a szelep probaktol ,ha jo lesz ha nem mindenkeppen el hozom,mert minden kivaloan mukodik csak hangos elektromos hang jon a szelepektol ami csukott motorhaztetonel is zavaroan hallani mikor leallitom a motort 3 masodperc mulva fel berreg 4 masodpercig( tavozik a nyomas) azt elhallgat.

 

Na most mikor ez ugye ezt a hangot adta alapjaraton o odanyult megfogott valamit es el is hallgatott ,innen indul a fel auto csere ,ez szamomra hihetetlen.

Mindegy ha masik szerelohoz viszem ha nem javul akkor mar tudom mondani hogy mi es hol van a hang forrasa vagy jobb csendben maradni es figyelni hogy mihez nyul?

Előzmény: 407fan (19535)
407fan Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19535

Egy kuplungot akkor kell cserélni, ha rendellenesen működik. Pl. csúszik, rángat, nem emel ki, nagyon zajos, vagy leszakad a lábad a benyomáskor. Egyébként olyan, mint a villanykörte a budiban. Amíg jó, nem bántjuk, aztán ha tönkremegy, kicseréljük. Ez nem egy boeing, ahol előre cserélünk majdan meghibásodó alkatrészeket. Egy biztos, a vákuumrendszernek semmiféle összeköttetése, közös csöve, alkatrésze nincs a kuplunggal. Tuti.

Előzmény: Draganovic (19533)
Draganovic Creative Commons License 2015.03.14 0 0 19534

Az unix-nal 127 ezer egy kuplung szett de az alvazszamom mast hoz kulso munkahengerhez hozza olyan meg nincs az unix-nal ,mindegy en nem ertek hozza ezt sem en allitom.

 

A szelepekre is azt mondta egyet rendel 3 napig tartani tudja beprubaljuk ha attol megjavul marad ha nem visszakuldi.

 

Tenyleg ugy vagyok vele hogy ,be kell jarni 5 szerelot es ha egyezik amit mondanak az a biztos . 

Előzmény: Draganovic (19533)