Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Kepten710206 2014.06.25 22:22:02 © 17828

Sziasztok!

Valaki Székesfehérvár környékén tud szakértő Pug szerelőt,,hibakódot kellene törölni.

Az ASR virít folyamatosan ,nem méretes gumi volt rajta nem tudom mióta,,most cseréltem  és az ABS elaludt de az ASR üzenet

még megvan.

Addig nem akarok a kormányhoz nyúlni beállítgatni amig nem nézetek rá!

Köszönet!

Kepten

Jena307 2014.06.25 21:32:36 © 17827

 Akkor elviszem markaszervizbe es orra ala nyomom a szamlat

az a számla akkor igen borsos lesz mert a márkaszervízben is sík hülyék hozzá többnyire, főleg egy RHR motorhoz

Előzmény: szally (17825)
Jena307 2014.06.25 21:28:54 © 17826

azon a motoron a vezérlés oldalon a motor tetjén ül a turbót szabályzó nyomásátalakító, lehet annak  a stekkeréről van szó

Előzmény: szally (17821)
szally 2014.06.25 19:58:41 © 17825

En sem ertem h mit kotort el benne....Probalta, ketyeget berregett, nem nyomta meg h hoppa valami baj van. Senkinek se kivanom azt az erzest mikor 2ezer fordulat kornyeken odalepsz neki es semmi... valami borzaszto.... Remelem holnap orvosolja a hibat, de van olyan erzesem h nem fog menni. Akkor elviszem markaszervizbe es orra ala nyomom a szamlat, kivancsi vagyok h akkor mi lesz.... Vagy kerek toletek idopontot aztan rakukkantotok. Holnap megirom h wtf... Koszi nektek

Előzmény: zoolan65 (17823)
szally 2014.06.25 19:53:43 © 17824

Nem egy kocsin cserelt mar vezerlest, TDiken Hdiken. Nemtudom mit cseszett el. Kijavitsa a hibat aztan hidd el sose adom kezebe a kocsim. En se ertem az osszefuggest h miert nem megy a turbom. Olyan nincs h a kocsi valami biztonsagi uzemmodba teszi magat ezert nem megy a turbom, lehet diagot kell nezetni, fedelzeti computer nem ir semmi hibat. Aszongya h slagot vagy netenan valami kabelt nem tett vissza valahova, ugy legyen. Kiprobalta aszonta szepen megy minden, az igaz h szepen megy de nem kapcsol a turbo. Holnap viszem hozza aztan megirom a fejlemenyeket. Csak attol felek nem fog tudni mit kezdeni vele...

Előzmény: doominogame (17822)
zoolan65 2014.06.25 18:18:19 © 17823

Cseréltem már pár 2.0 hdi-in vezérlést és persze más típusokon is.

Nem értem, hogy a turbó hol jön itt be a képbe!? Tudtommal azon a részen nem kell nyúlkálni.

Más: nem próbálta ki az autót mielőtt átadta volna? 

Előzmény: szally (17821)
doominogame 2014.06.25 18:08:58 © 17822

Van tanács. Ehun e.

A Peugeot 407 nem Lada. Már párszor leírtam ide, sokan meg is sértődtek, hogy a vállveregetős, bizalmaskodó, Ladán edződött, idősödő, apám is idejárt-típusú szerelők diagnosztika, kellő műszerezettség és tapasztalan nélkül szart sem érnek itt. Találgatnak, a te zsebedre alkatrészeket cserélgetnek, a hibájukat atyáskodva elismerik, hogy hát mindenki tévedhet, hehe. Hozza helyre a hibáját, majd ezután villants a szemedbe egy zseblámpával, mint a Man in Black-ben és töröld ki az agyadból a mestert. Itt a fórumon mindenki segítőkész, tapasztalt és vannak itt igazi szerelők is, akik készséggel segítenek. Én nem, csak pofázok.

Előzmény: szally (17821)
szally 2014.06.25 14:58:14 © 17821

Szerelo azt mondta h lehet valami kabelt nem tett vissza azert nem megs a turbom a vezerlescsere ota. Valami tanacs, hozzaszolas? :-) 

Előzmény: szally (17813)
Jena307 2014.06.25 13:54:36 © 17820

Az EGR lefalazás kontra megemelkedett egt vagy égési hőmérséklet laboros körülményeire értettem a dízelezést, mivel 

csinálunk ilyeneket is :https://www.youtube.com/watch?v=oDaPvEEJLag&feature=youtu.be

 ez egy 1.4 hdi gyári blokk itt 68le ből 110le, egt emap imap töltőlevegő logolás hőfok/nyomás stb. így azért láthatók a hatások, jó jó tudom ez nem a Győri tanszék nukleáris motorvizsgáló laborja,

de EGR-nél szerintem abban maradhatunk hogy rákkeltő dolog a NOx, de az égési hőmérséklet alakulása éppen mindegy mert annyira nem számottevő viszonyítva egy leragadt geometryához egy telítődött faphoz képest stb.

 

ja bevitt hibáról jut eszembe ez a minap történt ezt elmesélem:régi ügyfél hív nem tudják beindítani az autót hogy kicserélték a vízhűtőt a 307esén.

mert ő kitalálta hogy a 177lovasé jobb lenne, de azon van egy gombának hely, hát tettek is bele, ha már tettek gondolták miért is ne kötnék be a venti vezérlőbe, mert nehogymár majd az ecu kapcsolgassa mikor neki tetszik :D

nézem, hát a testet amivel a venti vezérlő relére mentek volna rá hát az előtét ellenállásról vették mert gyujtás nélkül azon test volt, (gyujtáson meg 12volt) így megkapta az ECU a venti negatív kivezérlésére a 14voltot ésnem szerette el is füstölt, még szerencséjük volt hogy pont volt nálam egy olyan és át tudtam klónozni

Előzmény: novothauto (17803)
Zolysys 2014.06.25 12:48:24 © 17819

Megoldható nálam :):P

Előzmény: MosFet_HDi (17817)
Jena307 2014.06.25 12:18:54 © 17818

a helyzetmásoló az feltanítós, kell hozzá diag is, egr-t meg csak 803-nál játszik a 803A-nál nem

Előzmény: roland1213 (17810)
MosFet_HDi 2014.06.25 12:05:57 © 17817

Ilyen nekem is kell :) írj rám valahol, ha megoldható :P köszi

Előzmény: Moó (17800)
Weisz Ferenc 2014.06.25 11:48:25 © 17816

Hogy száradna le a keze aki ilyet csinál ! :-)

Előzmény: Zolysys (17815)
Zolysys 2014.06.25 10:10:33 © 17815

Kaptok egy kis szépséget Tunéziából :)

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/q77/s720x720/10458486_10152491459039659_5262084201385121185_n.jpg

gery407 2014.06.24 20:46:30 © 17814

Szivesen segitek lefalazni nekem is az van.

Keress meg privátban

Előzmény: roland1213 (17812)
szally 2014.06.24 20:35:48 © 17813

Sziasztok. Tiszta ideg vagyok. Ma volt kocsim vezerles cseren. Nemreg probaltam ki. Megvartam szepen bemelegedjen meg minden, nyomtam neki egy koveret es a hideg kirazott. Nem kapcsol a turbo... 2Hdi. Lealltam ujrainditottam, semmi....Nem megy a turbom...Szerelot felhivtam azt mondja valami slagot vagy kabelt nem rakott vissza csak. Volt mar valakinek hasonlo problemaja? 

roland1213 2014.06.24 20:32:44 © 17812

Peugeot 407 2.0 hdi 2005 Mateszalkan lakom szabolcs megyeben

Előzmény: gery407 (17811)
gery407 2014.06.24 20:20:33 © 17811

Milyen motorod van?

Merre laksz?

Előzmény: roland1213 (17810)
roland1213 2014.06.24 19:23:19 © 17810

Sziasztok Kedves forumozok!

 

Szabolcs kozeleben van esetleg olyan 

aki tudna nekem segíteni egy egr lefalazasaban?

Valamint egy turbó helyzetmasolo csereben?

Vagy legalab abban hogy hol helyezkedik eélsz autoban

Zolysys 2014.06.23 10:40:57 © 17809

van benne pár sw...

Előzmény: gedra (17807)
Zolysys 2014.06.23 10:40:38 © 17808

pl nálam

Előzmény: atus21 (17806)
gedra 2014.06.23 09:42:23 © 17807

Üdvözlet Mindenkinek!

Szeretném tudni. hogy van-e valakinek tapasztalata szoftver frissítésről.2006-os kiadású

3.0 benzines motor van a járgányban.

Üdvözlettel Gedra!

atus21 2014.06.23 07:41:35 © 17806

Moó! Ehhez a dologhoz hogyan lehet hozzájutni?

Előzmény: Moó (17800)
betg 2014.06.23 00:47:10 © 17805

Szia

Szerintem senki nem lesz rákos  azért mert az egr ki van iktatva , sőt a szar egr sokkal több kárt csinál , a motorban a természetben a zsebekben , de ezen lehet vitázni valóban nem véletlenül találták ki , de jelen Mo helyzetben szerintem ez a legkisebb probléma.

Te is láttál már sok 1.6 hdi-t mit művel vele az egr !!

Előzmény: novothauto (17803)
raider 2014.06.22 21:06:51 Creative Commons License 17804

Nyilván az átlagfelhasználó azt gondolja, hogy a füstöt és a rákkeltő anyagokat a mögötte levő szívja be úgyis... és ez sem igaz.

novothauto 2014.06.22 20:17:51 © 17803

"Hogy mi zöld és mi nem az meg egy érdekes dolog"

 

Ezzel nyugtathatod magad, de ettől függetlenül a NOx kifejezetten rákkeltő anyag.

 

 

Aki meg ilyen autót tart, az bírjon ki százezrenként egy EGR cserét, kíváncsi vagyok,

ha a klímája megy tönkre a parasztnak, azt is kiíratja-e veled szoftveresen?

Ja, hogy az zavarja a saját komfortját...

 

Jópár évig csak haszongépjárműveket javítottam, ismerem nagyjából a Diesel motorokat,

plusz most is fele-fele arányban javítok benzinest és dízelt.

Amúgy sem tudom, hogy hogyan jön ez ide?

Előzmény: Jena307 (17801)
Zolysys 2014.06.22 18:37:11 © 17802

Keress meg ha komolyan érdekel :) adatlapon honlap és elérhetőség :)

Előzmény: 407 sw Karesz (17799)
Jena307 2014.06.22 17:34:57 © 17801

Nem offolsz a peugeotos topicok elbírják az ilyesfajta baráti beszélgetést :D

 

az EGT viszonyok tökéletesen nyomon követhetők pl. ezen motornál, mivel alapból rendelkezik a méréséhez szükséges szondával, az EGT ből pedig következtethetünk az égési hőmérsékletre mivel szoros párhuzam van köztük, viszont ha már egt vagy csak égési hőmérséklet, egy dpf ha fullig van és az emap az egekben, akkor hogy alakul az EGT ? kb. hányszorosa egy normál de falazott EGR-es autónak???, de az rendben van azt ki kell bírni a motornak, de ez EGR offtól lefekszik igaz??? pedig csak tizedannyival emelkedett az égési hőmérséklet egy faptól meg fojtott motorhoz képest.

Ez álszentség te is tudod . Az hogy a gyártók belesulykolják az emberekbe hogy csak egyféleképpen lehet még nem pont úgy van.

A szoftveres kiiktatás hogy függ össze a hibakereséssel ??? ha már oda kerül a sor hogy ki kell iktatni, akkor azt megelőzte jó esetben egy hibakeresés, mivel nem csak úgy összevissza vannak részegységek kiiktatva a szoftverből (ahhoz az túl drága lenne) .

Hdi motorok esetén az egr teljesen tipikus gond, ha a 9hx es motorokat nézzük ha sorba állítanál elém 10db-ot, kb és mindből kivennénk az EGR motort, 9nél már szorulna, na akkor keressük a hibát, első fő probléma a WG-turbó, mivel ez csak belső statisztika, hogy egy 9hz vtg-turbós modell 2-3szor annyit elmegy egészséges egr-el, na egy hiba oka megvan a feltöltési struktúra elvault, ezen pl lehetne segíteni mert plug end play a két csiga de ki fizetné ezt meg, ezen lépjünk is át, és szedjünk szét egy ilyen EGR-t, és kezdjük vizsgálgatni mi miért történik benne, vagyis hogy használódik el, sokat nem kell törpölni mire rájövünk hogy az autó normál utcai felhasználás alatt szinte mindég nyitva is van az egr, teljesen általános hogy a Hdi tulajok azt hiszik vigyáznak azzal az autóikra mikor tötymörögnek, és 1.6D kettesgolfosan használják őket és soha nem forgatják 3000fölé, holott pont ilyenkor ölik meg a motort, mivel az EGR szépen lassan eszi meg a motort,

nade ott tartottunk hogy EGR, szóval a normál felhasználású egr, meleg oldalából, nagyon finom korom szép lassan feljut a működtető tengelynél a működtető egységbe onnan pedig a motor tengelyperselyezésébe, ennek következménye hogy a motor elkezd szorulni. 

Kérdés ha rendben a feltöltő rendszer is és a porlasztás is, miért természetes egy 100ezek km-es első gazdás 1.6Hdi motor EGR-ének teljes beragadása?

Hol kell itt még hibát keresni ???

És ha mindezt még fokozzuk egy fap rendszerű pl. 9HZ motornál, akkor az egr minden körülmények közötti nyitva maradása tudjuk milyen következményekkel jár a fapra nézve, bár azt nemtudom pl. pont ennél a motornál és vezérlőnél teljesen tisztában vagy e a részletekkel, és hogy miért marad regenerálási ciklusban és teszi ezt beindítástól leállításig, és hogy erre nincs gyári szintű megoldás mert ez a gyár általi betervezett avulási folyamat.

 

Én nagyrészt egyet értek a nézeteiddel, csak a dízelmotoroknál tágabb a látásmódom, és tudom mit bír ki egy dízelmotor a gyári, és nem gyári verziókban, meg azt is tudom, hogy mennyivel erősebb főtengelyen egy 1.6hdi pl egy 207ben, meg egy 3008ban, sőt azt is látom hogy hogyan alakul ugyanaz a motor egr térképe egy kisebb vagy nagyobb légellenállású súlyú motorban. 

Hogy mi zöld és mi nem az meg egy érdekes dolog mert a tudósok attól függően bizonyítják be az ellenkezőket hogy ki tömi a zsebüket

 

Bevitt hiba teljesen természetes hiba mikor az 1.3 cdti tulajnak feltűnik hogy üres a hűtő, és feltölti vízzel aztán nem indul, és a szerelő meg csodálkozva nézi miért van a cooler nyakig vízzel :D

de ha futószalagon menne nálad a Hdi, az egr és fap hiba mindennapos lenne, nem csak ritka.

Amúgy a nem típus specifikált szerelők is kb ugyanannyi hibát tesznek a kocsikba minta a tulajok, de ezt is ismered te is gondolom, na utána szép rendbe hozni valamit.

Moó 2014.06.22 15:40:43 Creative Commons License 17800

6.63 a legutolsó verzió, és igen létezik hozzá magyar nyelv:

 

Előzmény: 407 sw Karesz (17799)
407 sw Karesz 2014.06.22 13:58:46 © 17799

Sziasztok. Érdeklődni szeretnék, hogy van-e esetleg magyarítás a nagynavis rt3-ashoz, illetve szoftver frissítés létezik-e. ?