Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Zolysys júl. 19. Creative Commons License 17999

csere

Előzmény: Kismukk01 (17998)
Kismukk01 júl. 19. Creative Commons License 17998

Szeretném megtudni,hogy van-e biztató megoldás a kijelző megjavítására. Nekem is a meleg időben szarakszik.

Bármilyen megoldás jó lenne.

emailom: lebovits.gyorgy@gmail.com

Előzmény: bigbagi (17667)
Levente1978 júl. 19. Creative Commons License 17997

Gondolom en a motorvezerlo burkolata alatt a motorterben.

Előzmény: HZ2 (17996)
HZ2 júl. 18. Creative Commons License 17996

Sziasztok!

 

Meg tudná mondani valaki hogy a képen látható 14. sz. relé helyileg hol található az autóban?

HZ

 

 

339pug407 júl. 18. Creative Commons License 17995

Koszi. 

Ezt kizarhatjuk ez volt az elsok kozott amit megneztem.

 

Valaki esetleg ujabb otlet?

 

Tovabbra is erotlen valamiert.

 

Ma 6. fokozatban levittem 4,8 ra a fogyasztast 100al temponal palyan. 50 kilomteres tavon.

Ennek ellenere a hiba meg mindig fennall.

Előzmény: Magnus1234 (17994)
Magnus1234 júl. 17. Creative Commons License 17994

Lehet valamelyik turbo cso repedt ki az okozhat kormolast eros gazadasra.

Előzmény: 339pug407 (17992)
Levente1978 júl. 16. Creative Commons License 17993

Ezzel én is teljesen egyetértek!

Előzmény: kohajdag (17989)
339pug407 júl. 16. Creative Commons License 17992

Sziasztok forumozok!

 

Esetleg ti tudtok segiteni nekem.

 

407 sw 2.0 hdi 136 le motorrol van szo.

A helyzet az hogy valamiert erotlen also tartomanyban a motor.

Vegsebessegre is romlott a helyzet mert 170nel tobbet nem nagyon tudok vele menni.

 

Kormol rendesen.

 

A folytoszelephazban a felso szelepnel talan nem nyitja rendesen a pillango szelepet a vakuum? Ugyanis ott egy repedesen olaj szivarog ki. Valoszinuleg ennek a tengelye elrepedt?

 

Egr szelep?

 

Harmadik lehetosegkent a turbonyomas szabalyozo szelepre gondoltam.

Elvileg ez a tuzfalon van viszont nem talalom sehol. Ha jol tudom ott van meg egy vakuumos valami es ezek vakuumcsoveinek felcserelesevel ezt ki lehetne deriteni.

 

 

Valakinek otlet esetleg?

 

 

Az fap mar nincs a kocsi alatt es a computerbol is ki van irva.

 

Olajat nem eszik egy millilitert sem. Es varosban napi 150 kilomter klimaval 6,8 a fogyasztas.

 

Koszi ha tud valaki segiteni.

Udv!

attila906 júl. 15. Creative Commons License 17991

Sziasztok. Gondolkozom egy peugeot 407 coupen csak az a gond hogy nem tudom milyen az automata váltó benne mennyi baj lehet vele 130000 km környékén .. valakinek tapasztalat ? 

Zolysys júl. 15. Creative Commons License 17990

Az infra az a CD nyílás mellett van :)

Akkor  már tudod értelmezni ?:):P:P:P:):):):):)

Előzmény: Hun_Fighter (17988)
kohajdag júl. 15. Creative Commons License 17989

Üdv. Nekem is 2.2-es benzinesem van, csak nem coupe hanem sedan. Most voltunk egy Erdélyi túrán, 7 nap közel 2600 km és a comp. szerint 8,3 L/100-as átlag. Tankolások alapján 8,249 L/100km.

4 személy, csomagok és klíma végig. A 7,6-ot én is keveslem kicsit, bár a személyes rekordom 7,384 L/100km, de csak 500 km-en, szóval nem kizárt ha nagyon figyelsz. Viszont a 8-8,5 lazán tartható, hosszabb távon. Rövidtávon, munkába járáskor (~8 km reggel és délután) 9 körül van.

Előzmény: Levente1978 (17982)
Hun_Fighter júl. 15. Creative Commons License 17988

Hát, így vessző nélkül értsük ahogy akarjuk, mi? :DDDDDD

Előzmény: Zolysys (17987)
Zolysys júl. 15. Creative Commons License 17987

Nem az a kijelző fényérzékelője :)

Előzmény: Dave_407 (17986)
Dave_407 júl. 15. Creative Commons License 17986

Helló

 

A középső infra port. A régi telefonokkal itt tudtad felmásolni a névjegyzéket pl.

 

Üdv:Dávid

doominogame júl. 15. Creative Commons License 17985

Ezekről beszéltem az előbb:

doominogame júl. 15. Creative Commons License 17984

Motorolaj adalékokról nem hit, hanem tapasztalat:

 

Prolong minden olajcserekor:

 

Opel Omega 2.5 TD 285.000 km-rel eladva füstölés mentesen, bika erősen, pöccre indulva.

 

Opel Corsa Combi kisteherkocsi (1.7D) 440.000 km-rel eladva, pöccre indult, nem füstölt. Pedig kapott szegény, embertelen súlyokat elvitt és elhúzott.

 

Persze mindkét kocsi melegítve és visszahűtve, hidegen nem taposva. Én ebben hiszek, mert sajátok voltak.

 

Ha az oroszlán is megy olajcserére, akkor megy bele a Prolong megint.

 

Más kérdés hozzáértőkhöz: mi kell ahhoz, hogy memóriás legyen az ülésem és a tükröm? A bontókban van minden ilyesmi, de mi kell hozzá? Reális egy ilyen tuning, vagy túl nagy falat?

 

Új kérdés mindenkinek: RT3 navi van a gépben, és a képernyő alatt középen van egy kb. 1 cm átmérőjű fekete kerekség. Mi az? Sőt a két szélső tekerő mellett van egy olyan valami, mintha infraport lenne. Azok mik azok?

 

Még kérdés: A motorburkolatomban nincsenek meg a támasztó gumikarikák, amik rámennek a tartó pöckökre. (2.0 HDI) Mi azoknak a pontos nevük, hogy kereshessek a neten olyat?

raider júl. 15. Creative Commons License 17983

Én használtam Metabond váltóadalékot, szerintem nem ártott az autónak, általában a váltóadaléknak és szervoadaléknak több értelmét látom mint a motorolajadalékoknak, de a legfontosabb hosszú távon a sűrű olajcsere.

Előzmény: Lgtonic (17981)
Levente1978 júl. 15. Creative Commons License 17982

Azért arra kiváncsi lennék életben!

 

Peugeot 407 2.0 Supreme (Saját kocsi)

Városi fogyasztás 11,6 l/100km

Országúti fogyasztás 6,4 l/100km

Vegyes fogyasztás 8,3 l/100km

 

Peugeot 407 2.2 Coupe

Városi fogyasztás 13,1 l/100km

Országúti fogyasztás 6,9 l/100km

Vegyes fogyasztás 9,2 l/100km

 

Kétlem hogy a gyár ennyivel másabb adatokat adna meg, másrészt a fogyasztás nagyon ember és környezet függő dolog.

Előzmény: mroland78 (17967)
Lgtonic júl. 15. Creative Commons License 17981

Természetesen a belevaló olaj megy bele csak láttam h vannak kis adalékok amit lehet hozzá adni kopás és zaj csökkentő. Arra gondoltam

raider júl. 15. Creative Commons License 17980

Szvsz nem, csak a belevaló olajat (konkrétan nem tudom, de az enyémben kifejezett ajánlás a 75w80-as olaj használata), lehetőleg Total vagy Elf márkákból. Érdemes kéziváltóban is 2-3 évente olajat cserélni tapasztalatom szerint, mert egyszerűen megoldható (típustól függően persze), és meghálálja.

Előzmény: Lgtonic (17979)
Lgtonic júl. 15. Creative Commons License 17979

Akkor csinálunk egy olaj cserét, érdemes valami adalékot tenni bele?

raider júl. 15. Creative Commons License 17978

Peugeot-nál jellemzően nyelestengelytámcsapágy csinálhat ilyet, nem érdemes emiatt szétszedni a váltót, mert nem biztos, hogy jól fogják majd összerakni (nekem ezt gyári szettel, hézagolókkal sem sikerült), váltóolajat érdemes néha cserélgetni. Nekem ilyen 11 éve (nem 407-esen hanem 605-ön), igazából nincsen baja, viszont a hangja tényleg nem túl esztétikus.

Előzmény: Lgtonic (17977)
Lgtonic júl. 15. Creative Commons License 17977

üdv! 407sw 1.8 benzinem van már 6éve kb 2éve kuplung szerkezet lett cserélve azóta üresben álló helyzetben egy kerregő hang jön sztem a váltobol Ami kuplung benyomásra megszűnik. Lehet ez nyelestengely csapágy, lehet azt cserélni? Valakinek bármi hasonló vagy ötlet ? Köszönöm 

Zolysys júl. 14. Creative Commons License 17976

Nevemnél honlap rajta az elérhetőségem :)

Előzmény: Lenoks (17974)
jaki68 júl. 14. Creative Commons License 17975
Előzmény: Lenoks (17970)
Lenoks júl. 14. Creative Commons License 17974

Siker, köszi! :)

Esetleg a többi kérdésemmel kapcsolatban tudsz valami?

 

Valamint érdekelne még a computer magyarítása magyar térképpel is.

Előzmény: Zolysys (17973)
Zolysys júl. 14. Creative Commons License 17973

nem kell regelni

documentum de bord

oda katt

utána nyelvet válassz , autót és évjáratot

Aztán mentsél szorgalmasan

Előzmény: Lenoks (17972)
Lenoks júl. 14. Creative Commons License 17972

Köszi, a /ddb nélkül megy, viszont nem tudok regisztrálni magánszemélyként.

Előzmény: Zolysys (17971)
Zolysys júl. 14. Creative Commons License 17971

public.servicebox.peugeot.com/ddb

Előzmény: Lenoks (17970)
Lenoks júl. 14. Creative Commons License 17970

Sziasztok! 

Két hete boldog tulajdonosa vagyok egy 407 SW-nek. 2005-ös 2.0 HDi. Német járgány volt, egy barátom használta az elmúlt másfél évben, mikor kiköltözött utána vette. Pár kérdésem lenne:

1. Magyar nyelvű kezelési útmutatót honnan tudnék szerezni? Neten nem találtam.

2. Úgy vettem a kocsit, hogy ismert volt a kettős tömegű lendkerék kopása, azaz, hogy hamarosan csereérett lesz. Néha kinyomott kuplungnál kopog is. Azt hallottam, hogy sima lendkerék is jó bele ami ugye jóval tartósabb viszont kevésbé komfortos a váltás. Ti ehhez mit szóltok?

3. Fedélzeti számítógépben lévő szervizre felszólító figyelmeztetést hogy lehet kikapcsolni (villáskulcs és a km jelenik meg)? Illetve be lehet állítattni bármilyen értéket? Mert pl. olajcsere intervallumot tök jó lenne beállítani.

 

Előre is köszönöm!