Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pongi25 Creative Commons License 2017.02.19 0 0 21163

Sziasztok.. Segítséget szeretnék kérni.

Peugeot 407 sw első fényszóró nagyon magasra hord. Elektromosan már teljesen le van állítva, de még mindig magas. A szemben jövök szoktak jelezni. Hogyan lehet lejjebb állítani, van valami állítási lehetőség?

Köszönöm.

MortalWombat Creative Commons License 2017.02.18 0 0 21162

Sziasztok!

 

Szeretnék egy kis segítséget kérni.

A Lancia Phedra-mban RFN (EW4J10-136LE) motor van.

A CE folyamatosan ég, többször voltam vele szervízben, de szinte mindig a kód kiütése maradt, mert lövése sem volt arról, mi a baj. Majd egy-két hét múlva megint előjön.

Vezérlésben 20ekm, gyertya-gyújtótrafóban 15ekm (kiszedve, megnézve-Jó!), EGR tiszta, egyszer egy injektor cserélve.

A szerelő mindig addig jut el, hogy kiüti a kódot, majd azt mondja, nem tudja, mi a baja. 

Tünetek: a CE lámpa ég, néha alacsony fordulatszámon szaggat az autó, de többségében nincs semmi jele, hogy rossz lenne.

Egyszer arra jöttem rá, hogy ha leveszem a tanksapkát, akkor megszűnik a rángatás, de ez is ritka tünet.

Tudnátok abban segíteni, hogy merre kellene kapirgálni, esetleg Kecskeméten nem tud valaki egy jó szerelőt?


Üdv: MW 

605sri3.0 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 21161

Csak nem HI-FI-t akarsz beépíteni.

Előzmény: dx man (21158)
Apis Creative Commons License 2017.02.17 0 0 21160

Szia!

Oldalt a keresőbe írd be ,hogy tápkábel és a találatok között a legalján van Moó hozzászólása úgy a legegyszerűbb!

Előzmény: dx man (21158)
dx man Creative Commons License 2017.02.16 0 0 21159

... 2.0HDi RHR, 4 ajtós, facelift előtti.

Előzmény: dx man (21158)
dx man Creative Commons License 2017.02.16 0 0 21158

Sziasztok, az akkutól indulva 2 eres tápvezetéket szeretnék bevezetni az utastérbe. Hol van egyszerű áthúzási lehetőség a tűzfalon?

Levente1978 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 21157

Köszi

Előzmény: Zolysys (21156)
Zolysys Creative Commons License 2017.02.15 0 0 21156

yess

Előzmény: Levente1978 (21155)
Levente1978 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 21155

Sziasztok, jól tudom hogy a Peugeot 407 2.0 liter benzines (140Le) változatnak a Toltal Quartz 9000 5W40 a gyári olaja?

apa79 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 21154

Szia!

 

Köszönöm. Nekem is valami hasonló gondolat volt az első ami átfutott az agyamon.

Nem fog kódot kérni? Sajnos korábban más típusoknál beleszaladtam már ilyenbe és elég melós volt megszerezni a gyári kódot hozzá.

Előzmény: Atlantisz407 (21153)
Atlantisz407 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 21153

A pár órás saru levételt mindenképp érdemes megpróbálni mielőtt nekiesnél bárminek is, az semmibe nem kerül. Nálam gyógyította a rádió/középkonzol áramszünetes gondomat, mikor az agya megakadt valamin és abból nem tágítva folyton leáramtalanította.

Előzmény: apa79 (21152)
apa79 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 21152

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.

Találkozott már valaki olyan problémával hogy a board computer a középkonzol gombjaira nem reagál semmit?

Konkrétan még a rádiót sem tudom vezérelni róla. Kormányról működik minden ami elérhető. Ellenben a konzolon sem a rádiót, sem a comp-ot nem tudom elérni, ami azért gáz mert így a menübe sem tudok belépni.

 

Van valami tippetek mi lehet az oka? Ahogy néztem van itt rádió guru. Egy aksi sarú levétel segíthet esetleg?

 

Fontos lenne a válasz. Előre is köszönöm mindenkinek. :)

 

Üdv

Zolysys Creative Commons License 2017.02.13 0 0 21151

plusz vám, áfa és kezelési költséget is kalkuláld bele...

Előzmény: feherzs (21150)
feherzs Creative Commons License 2017.02.13 0 0 21150

Sziasztok!

 

Van bárkinek tapasztalata, hasonló eszköz beszerelésével, mint amit a videón is látni? Alibabáról, már 360$-tól lehet vásárolni+némi kiegészítő és vám, meg áfa. Nagyon érdekelne, látszólag minden működik rajta, ami a hibás kijelzőmön is, de 2 kijelző áráért már megvan egy jóval komolyabb eszköz

 

https://www.youtube.com/watch?v=wZx5-tqMa9k

FeZ_ Creative Commons License 2017.02.12 0 0 21149

Mindkét régebbi szoftver tök kompatibilis egymással. Tehát a Peugeot-val ugyanúgy tudod a Citroën-eket diagolni, mint fordítva. Az Actia gyárja a diagot a PSA-nak, szerintem nem külön ők fejlesztették, hanem az Actia nekik - persze ugyanarra az alapra, más külcsínnyel.

 

 

Előzmény: TatásTibi (21148)
TatásTibi Creative Commons License 2017.02.12 0 0 21148

Szia!

 

Ez a cucc van nekem is. Ha jól hámoztam ki eleinte a Citroen és a Peugeot külön szoftveres diagnosztikai programot fejlesztett. A P-é a planet, a C-é talán a lexia volt. Aztán a Lexiát tovább fejlesztették, és onnantól mind a két típus ismeri.Ekkor lett Diagbox a neve. A Planet ennek a része lett, de mind a kettő ugyanazt tudja, programozol, kiolvasol, hibát törölsz stb. Ez a gyári diagnosztikai szoftver. Szerintem ebben az itteniek megerősítenek, sokan használják. (az más kérdés, hogy nem eredeti gyári úton jutott hozzá senki...).  

Előzmény: 605sri3.0 (21147)
605sri3.0 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 21147

Szia!

A Planet a gyári szintű programozó, nekem a hardver is gyári. A kihangosítót, tempomatot, HI-FI-t is és egyéb gyári cuccot is csak ezzel lehet aktiválni. A szoftver írja ki hogy mennyi lehetőség van vissza, nem léptem ugyan túl hogy akkor valóban mit csinál. A tieddel nem hiszem hogy lehet egységeket programozni, kiolvasni és hibakódot törölni azt minden olcsó, ingyenessel lehet. A márka szervizben is ezt használják, mikor mondtam hogy nekem is ilyen van akkor kiakadtak hogy honnan vettem. Lehet szerezni nem is nagy ár. Mert ugye ők azt mondják hogy a gyári dolgokat csak ők tudják állítani, aktiválni. Te kitudod olvasni a szerviz beírások is? Mert ugye ha valamit cserélnek komolyabb dolgot pl turbót akkor be kell tanítani újra a paramétereket különben nem úgy dolgozik ahogy kell és ezért van az hogy idő előtt tönkre megy.Szerintem ebből van sok meghibásodás.  Márka szervizben ha jól megcsinálják és beállítják szoftveresen akkor a nyoma ott marad és látható hogy mikor és milyen kilométeróra állásnál cseréltek dolgokat. Csak hogy ugye ezt nem sokan csinálják meg, a sufni tuningba meg talán nem is tudják az ilyen lehetőséget. Nem írtam de természetesen 407-ről írtam az kis eszmefuttatásaimat.

Üdv.

Előzmény: TatásTibi (21146)
TatásTibi Creative Commons License 2017.02.12 0 0 21146

Szia!

 

A szívemből szóltál. Annyi a kontár, trabanton felnőtt szerelő, hogy borzasztó. Amikor én is elviszem szerelőhöz végig hallgatom, hogy minek nekem ez a sz.r francia, amikor ott vannak a német csodák, hozzá sem kell nyúlni, csak megy. Bezzeg egy értelmes logikus összefüggést sem képesek átgondolni.

Egyébként az adatokat nem a Diagbox-al nézted? A Planetben én ilyet nem találta. Az 50 próbálkozás nem valós. Az enyémben már a 69-nél tart és teszi a dolgát. bár kiírja hogy (szerintem 5) csak meghatározott számú próbálkozás van, de engedi a pluszt is.

Előzmény: 605sri3.0 (21144)
TatásTibi Creative Commons License 2017.02.12 0 0 21145

Szia!

 

Köszi a tippet. Sajna a gondom az, hogy az általad írt hibaforrások már mind cserélve lettek. Nyilván a turbó akár újra meghallhatott, nem az első eset lenne, hogy pár ezer kilométer után megadja magát, de ennek nyilván okának kellene lenni. Na ezt az okot keresem.

Továbbra is fennáll, ha valaki használható infót tud jelezze.

Előzmény: Izsi81 (21142)
605sri3.0 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 21144

Sziasztok!

Mai napon szenvedtem kicsit az oroszlánommal a sok hülye szerelő miatt. Mert ugye azt mondják a Peugeot egy szar, pedig csak velük van a baj mert sötétek az autókhoz. A baj ott kezdődött hogy hozzá nyúltak ezek az okosok, a főtengely jeladó csatlakozó biztosító fülét letörték ami nem engedi meg hogy lecsússzon és ezzel hibajelenséget produkáljon. Az autó menet közben simán leállt, elvittük egy szerelőhöz a kis okos ránézett az ECU-ra és azt mondta csere. A sötét ha értene az autóhoz akkor tudhatná hogy komputer a legminimálisabban hibásodik meg. Eredetileg a vezérműszíj szakadásra gondoltunk, ezért vittük el. Elvittem az autó tőle és elküldtem a francba hogy tanulja meg a szakmát ás utána kérjen pénzt. Ezzel egy Nílusi hajóutat spóroltam meg, mivel elektroműszerész vagyok így nem ugrottam bele a süket dumájába. Otthon ráraktam a gyári Planet programozót a kiolvasott hibát kiértékeltem, mert ugye sosem készpénz amit kiír, ezután a főtengely jeladó hibára következtettem. Kiforgattam a jobb kereket és láss csodát a csatlakozó lógott mint mint egy kivénhedt pöcs. Visszadugtam a helyére láss csodát egy pöccenésre beindult egy hét állás után. Ennyit a szak értelemről. A programozás során viszont sok érdekeset láttam szoftverbe, ki lehet olvasni szervizek dátumát a kilométeróra állást elvileg a nevét is ha beírta szerelő. Persze ez csak akkor ha szakszervizbe történtek a dolgok sufni műhelyek beavatkozása nem látszik mert ők nem gyári programozóval dolgoznak. Azon kívül sok  cserélt alkatrészt be kell tanítani a helyes működésre persze ez sufniéknál nem egy és ezrét van sok probléma az autókkal. Igaz ez így van legendás német szaroknál is. Továbbá van még egy gond amibe mi is beleestünk, ami kis barátunk a sufni szoftverrel csinált nekem négy törlést ami négy beavatkozás. Maradt még húsz lehetőség szerencsére !?. Ugyanis a komputer gyárilag 50 azaz ötven beavatkozást enged meg utána komputer csere, minden egyes valamilyen beírás vagy törlés egy beavatkozás. Viszont ha a barátunk cserélt volna komputert kíváncsi lettem volna hogy állítsa vissza a gyári adatokat mint például a rádió, a JBL hangrendszer, kihangosító meg egyebek. Ha vesztek egy autót akkor gyári szoftverrel lehet azonosítani a szervizkönyvet, hogy az adatok azonosak vagy utólagosan kiállított szervizkönyv. Remélem segíthettem az autó belsőségesebb megismerésében.

Azok a szerelők akik tovább jutottak a kalapács használatától elnézést kérek nem őket minősítettem a leírásomban hanem akik pénzt kérnek a hozzá nem értő koklerkodásukkal. 

Atlantisz407 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 21143

Sziasztok!

 

Az SW rendszámtábla világítás izzócseréjéhez ki kell tépnem a lámpát a helyéről? Nem találtam csavarhelyet, így próbáltam finoman kipattintani, de nem nagyon akart moccanni. Összetörni nem szeretném, rugós/pattintós megoldású egyáltalán? Gondolom nem a belső kárpit leszedésével lehet megoldani, mi módon lehet kicserélni az izzót?

Izsi81 Creative Commons License 2017.02.10 0 0 21142

Szia,

Igaz én már egy éve eladtam a drágámat, de valami hasonlót produkált nekem is, kivéve a kormolást. A sok városi használattól a turbó leragadt, azaz nem a megfelelő állásban ment, illetve a regenerálás is beragadt. Turbó takarítás, illetve valami jeladó cseréje megoldotta, + utána nem sokkal az EGR is megadta magát.

Ha Debreceni vagy akkor próbálkozz a Józsa autónál, nekem ők rakták rendbe, egy időben állandó vendég voltam náluk különböző gondokkal, szóval rajtam begyakorolták a 407-es szerelést. :-)

Üdv.

 

Előzmény: TatásTibi (21124)
FotoJJano Creative Commons License 2017.02.10 0 0 21141

Sziasztok!

 

Lehet Magyarországon kapni a turbóhoz kulon amit bekarikaztam? (sajnos magyarul nem tudom a nevét)

Zolysys Creative Commons License 2017.02.08 0 0 21140

mertqka.. mint az összes monochrome navis...

Előzmény: Retépx (21139)
Retépx Creative Commons License 2017.02.07 0 0 21139

Sajnos nincs. 4 éve elküldtem Zolysysnek(Lipták Zoltán) azóta nem tudok róla semmit.

 

Előzmény: AbakuszPG (21137)
kokokka Creative Commons License 2017.02.06 0 0 21138

A héten felhívlak! Nem mondok napot, mert nem tudom mikor :)

Előzmény: Zolysys (21132)
AbakuszPG Creative Commons License 2017.02.06 0 0 21137

Szia!

 

Pont ilyen kijelzőt keresek, nincs meg még esetleg?

Megvásárolnám ha megvan!

Köszönettel:

 

Zoli

Előzmény: Retépx (11140)
Zolysys Creative Commons License 2017.02.06 0 0 21136

enyémet tudod :)

Előzmény: ata151 (21135)
ata151 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 21135

küld már el a tel. számod ,

felhívnálak.

o1975@freemail.hu

Előzmény: Moó (21131)
apa79 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 21134

Üdv mindenkinek!

 

Honnan tudom hogy cserélni kellene a lendkereket az 1.6 HDI-ben? Tudom-tudom figyeljem a hangját, de mivel eddig benzines szekereket használtam, itt nekem minden hang új. Ráadásul ezek az 1.6 HDI-k nem a legcsendesebb dízelek. Ha van valakinek valami tippje hogy a szűz dízel fülemmel mit figyeljek azt megköszönném :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!