Peugeot 407cupé 2.7 hdi : Olyan problémám van, hogy az autó elindulásakor (hideg motor ), egy pár méteren át, erőtlen és dől belőle a fekete füst . Majd, megszűnnek ezek a problémák, és utána megy rendesen . ezek a hibák alkalmakén jelentkeznek. Valakinek valami ötlete ?
Tényleg nagyon praktikus az automata klima, tökéletesen működik. Nem is tudnánk elállítani mert a kijelzőn nem érjük el :-) Tehát az autora bíztuk magunkat és élvezzük a kényelmet :-) A szervízben kiderült, hogy szoftver frissítésre lenne szükség. Nem teljesen értem, hogy miért kell frissíteni, 12 éves autó gyári klímával.
Alany egy 1,6 hdi 109 le. Motor gyorsításkor, fullad, dadog, füstöl és nincs teljesítmény.
Előzmény: bütykös tengelyen a kerék megforgott elment a vezérlés. Kapott új hengerfejet és vezeműtengelyt, új vezérlést. Azóta ilyen :( csúcsok, egr cserélve.
tegnap átszereltem a nyárigumikat a kocsira. A nyárigumival kis sebességnél , kanyarodáskor beremeg, rezonál a kormány. A téli gumival nem csinálta. A gumiméret ugyanaz a téli nyárinál. Valakinek van ötlete?
Segítséget szeretnék kérni. V6 3.0 benzines 407-hez keresek computert. Ha esetleg tud valaki bontottat, vagy van javaslat, hogy hol nézzek körül, azt megköszönöm.
Ezt akkor csinálja mikor kevés a hűtővíz. Kupakot vedd le, töltsd fel, indítsd be, járasd addig amíg a hűtőventillátor be nem indul, ekkor légtelenítsd le kupak vissza és jó lesz.
Én elöször a termosztátot cserélném ki az anyagilag nem egy megterhelő dolog. Aztán egy alapos légtelenítés! Ha utána is jelentkezik a probléma lehet tovább kutakodni a rendszerben (vízpumpa, csövek, stb).
Olyan gondom van hogy a vízhőfok jeladóm ingadozik. Menet közben, de akár alapjáraton is egyszer csak belemegy a pirosba, és írja központi számítógép hogy állítsam le a motort. Mire megállnék visszahűl. Megyek 2-3 km-t és újra fentvan a hőfok. Ez alakalomszerűen jött elő kb 1- 1,5 hónapja, majd egyre sűrűsödött.
Néztem a hűtővíztartályt, van benne megfelelő mennyiségű folyadék. Azt viszont csak ma vettem észre, hogy amikor csinálja ezt a szenvedést a szabályzó, eltűnik a tartályból az összes víz. Megálltam, vártam 10 percet, majd levettem a sapkát a tartályról óvatosan, nehogy a pofámba fújja a forró gőzt, de csak annyi történt hogy beszívott egy csomó levegőt, és újra megjelent a tartályban a víz. Továbbá valami összeköttetésben lehet a probléma a fűtéssel, mert amikor ingadozik a vízhőfok még maxra állított fűtésnél is jóesetben langyos levegőt produkál...
Voltam szerelőnél két hete mert a generátor meghibásodott, amit kicseréltek (nem adott le elég töltést). Jeleztem ezt a hibát is a szakiknak. Felrakták számítógépre, de csak a generátorról adott hibaüzenetet. Akkor ez a hiba pont nem jelentkezett, azt gondolták délibáb, és csak a szar generátor miatt szórakozik a jeladó.
Volt már valakinek hasonló problémája? Ha igen szívesen vennék tanácsokat amivel visszamehetek a műhelybe hogy mit lenne érdemes megnézni.
Van egy peugeot 407-em, 1.6hdi 2007 és az a problémám, hogy a jobb hátsó kézifék beragad. A fék jó állapotó, 2 éve cseréltük a tárcsákat, betéteket mindenhol, fékolaj csere is volt, természetesen a légtelenítés is megtörtént. Kb fél éve jött az a probléma, hogy a hátsó kerekeket nem engedte ki rendesen a kézifék, illetve a kézifékbowden az meglazul, de a nyergen lévő villa nem tud visszamenni.
Jelenleg ott tartunk, hogy a bowdent is kicseréltük, ez annyit javított a dolgon, hogy csak a jobb hátsó nem tud kiengedni. A múlt héten szereztem egy bontott nyerget, a nyergtartóval együtt cseréltem, kb 1 hét után tegnap ismét jelentkezett a prbléma.
A dolog úgy néz ki, hogy menet közben nem észrevehető módon fogja a kereket a fék, aztán parkolóba beállva éreztem, hogy itt valami bűzlik, szóval a szorítástól felmelegszik a fék. Úgy tudom megoldani a problémát, hogy kiengedett kéziféknél rásegítek kézzel a kézifékkarra és akkor visszamegy, kiold a kézifék.
Sziasztok! 2008-as évjáratú 2.0 HDI coupe 407-em van és olyan problémám szokott lenni kb 2 hónapja, hogy ha autópályán megyek nagy tempóval kb 130-140, akkor egyszer csak elveszi a teljesítményt és kiiírja a motorhibát. Utána írtó lassan gyorsul. Tempomatnál szintén. Nem minden alkalommal, csak amikor épp kedve van. Utána 2-3 nap múlva eltűnik a motorhiba. Tudja valaki, hogy miért csinálhatja ezt? Előre is köszönöm!
valószínű a hátramenő kábelkötegben tört el a vezeték,akkor viszont csak belölről tudod nyitni , ülés lehajt bemászás, kell egy vékony erős drót vagy vatagabb tű. Van egy vésznyitó lyuk a csomagfedél zárszerkezetén.
lehet hogy nekem megvan a régi kijelző ami hőre elpusztul, de most hideg van :) azon esetleg ki lehetne próbálni (sajnos csak hétvégén tudom esetleg megnézni meg van-e) ja és Budapesten van :)
Ha valakit érdekel a Jófogáson összefutottam egy hirdető sráccal sok más között van eladó face liftes hátsólámpája (sedan). Én sokat kerestem annak idején hátha segítek valakinek:) Elérhetősége:dav_85kukacfreemail.hu