sztem is az, mindenkit arra szeretnék rávenni, nézze meg a sajátját minél előbb és szóljon másoknak is. Ha garanciára kerülne sor, biztos azt mondanák, hogy kivettem mi?
na mindegy, úgyis cserés legfeljebb utána megmondom nekik, hogy nins benne, az újat meg úgy átnézem, hogy csak na.
T. t.lantos!
Biztos nincs beragadva, mert a fedélben latom a levegőbeömlő csövet, valamint a házban hátranyúlva sem érzek semmit , a fedélen szürke porfilm van, ott már semmi por sem lehet. Am I right?
akkor mindenki nézze meg, mert a légszűrő kimaradt,legalábbis ebből.
13000km szűrő nélkül gáz nem?
sztem annál lesz ilyen akit visszahívtak és még nem volt.
Sziasztok,
2003 év végi a kocsink, visszahívták szervizre, futómű lengéscsillapító, tudjátok.
Én azt hiszem nincs benne LÉGSZŰRŐ.(lehet hogy hülye vagyok?) a nagy fekete dobozban látszania kell a fülek lepattintása után avagy a kissebb dobozban van még a nagy doboz előtt?
Már ideges vagyok, kérem aki már szétszedte ott, segítsen, hogy hol is található a motor légszűrője.
köszi, előre is.
sombala
Ha monnyuk az Ignis csatik is bele lettek volna tűzve a zindexbe, bizonyisten egyedül csinálom! (mondjuk nem tudom áram nélk. ez hogy ment volna...) Nem is értem, miért nem ilyen gyárilag a Wagon oldalindexe?
Tudom. Láttam a kocsidat a házatok kertjében parkolni tegnap. Nem egyedül voltunk, hanem 2 kocsival, ezért nem álltunk meg. Azért felvázolnám, hogyan sikerült 4 perc alatt indexet cserélnem:
1. Levonultam a ház elé, majd elkezdtem rángatni az indexet. Nem jött ki, ezért nyitott ajtónál a keletkező résen keresztül egy hosszú csavarhúzóval rásegítettem hátulról.
2. Pillantásom rávetettem a csatlakozókra, aztán gyorsan le róla, mert nem is hasonlított arra, ami az Ignis indexében van.
3. Index vissza, irány a Suzuki szervíz - csatlakozót venni. Szombat de. beállítok, szerencsére a szerelő ott volt éppen. Csatlakozó is volt, gondoltam nem vacakolok vele a ház előtt, ezért megkértem, csinálja gyorsan meg.
4. Szóval összesen 4 percet foglalkoztam az indexcserével, a többit a szerelő csinálta. Számla: 500 Ft, amiben a csatik ára is benne volt. Profi módon lett minden megcsinálva (blankolás, forrasztás, szigetelő cső ráolvasztás, szigetelőszalaggal rögzítés stb.).
Van két használt indexem eladó, akit érdekel, dobjon mélt... :))))
Aki egyszer kipróbálja biztos nem tudja abbahagyni - a Wagonozást....!!!
Egy kis adalék a szerelési/költséginformációkhoz:
Egy éves Lalyos, a Sárga Veszedelem, s az "előre nem számított költségek" oszlopban egy 660 forintos gumijavítás, és a kőfelverődés miatti szélvédőcsere áll 2800 forintos összeggel (a többit a CASCO állta)...
Csak összehasonlításképpen: szépemlékű Trabantunk utolsó évében ez az oszlop 78.000 forintot tartalmazott.....
Autó csere miatt ( IgnISre) eladó 4 db Vredestein Snowtrac 155/65R14 méretű téligumi. A gumik kb 1000 km-t (ezer) futottak, szakszerűen gumIS cserélte őket. Érdeklődőket a 0630 972-95-71-es mobilon várom.
T.Lantos!
Ezer kösz a tanácsot! Maradok a 14-esnél. Ha valakit érdekel találtam Érden egy gumist, aki a netes listaárnál 10 ezerrel olcsóbban adja a felniket! (/db.) És bármit beszereznek!
Üdv!
Tony
A Wagonra borszaszto nehez nagyobb kerekeket tenni, bar irgalmatlan jol nez ki vele. Ultetesnel/kemenyitesnel ertelemszeruen elofordulhat, hogy annyira kemeny lesz, hogy nem er bele a nagyobb se. De tokig tekert kormanynal a 195/50 tuti be fog surolni valahol a kerekdobba.
Valamint borzasztoan figyelni kell a felni ET valasztaskor. Szerintem maradj a 14"-nal, csak a szelessegen valtoztass. A 185/55 meg jo is lehet, ezt meg probanak akar a gyari felnikre is fel lehet tenni, hogy elfer-e.
15" felnibol ritka a 7"-nal keskenyebb, az meg mar sok lehet.
Szia ecce homo!
Köszönöm a tanácsodat! Megmondom őszintén én egy rettenetesen perverz emberke vagyok ebben a kérdésben! Nagyon tetszik a Wagonon a széles kerék. Kis tömzsi gonosz jellemet jölcsönöz a járgánynak. Sajna elég agresszív kismalac lettem az utakon amióta suzukim van. A swiftem nagyon jó feszes rugózású volt gyárilag és sok kellemetlen szituációból húzott ki az, hogy kanyarban nem dülöngélt, hanem feszesen feküdt, ill. csúszott. Kicsit félek e miatt a Wagontól. Ezért szeretném legalább annyira feszessé tenni az autót, hogy még az én mentalitásommal is kordába tudjam tartani azt a 93 lovat, ami reményeim szerint még növekedni fog. Hangsúllyoznám, hogy nem vagyok kisebbségi komplexusokkal teli ex trabantos aki minden gáznál, egy szett gumit hagy az aszfalton. Főleg az a dilemmám, hogy ha leültetem, akkor nem fér be a 15-ös! Jóbarátom Géza "mester a Centerből" azt mondja, hogy simán befér, de nekem is fentartásaim vannak. Főleg úgy, hogy szeretném a fent említettek miatt szeretném leültetni, ill. felkeményíteni a lengés csillapítókat, ami kb. 30 e. befektetésbe kerül. Még nincs családom így csak az én meg a prom lelkét fogja kirázni az autó! Swiftnél ezt kifejezetten élveztem!
Üdv!
Tony
Már (az általam most használt) 175/60/14-es méret is csak alig-alig fér el a kocsi tervezésekor láthatóan 13"-es kerekre méretezett kerékjárati dobokban. Az első kerekeket elfordítva még pont van 1,5-2 cm-nyi hely a gumi és a műanyag doblemez között, de a nagyobb gond a hátsó futóműné volt: 4 személynél és teli csomagtérnél egy-egy úthullámnál a berugózó hátsógumik hallhatóan hozzáértek a lökhárító belső rögzítőcsavarjaihoz. Elfordítottam a félköríves alátéteket, és így már jobb lett a helyzet, de nem tudom, mit tapasztal az, aki belepróbálja a még szélesebb 185/55/14-es gyári váltóméretet.
A múltkor Szegeden láttam egy egészen brutálisan széles Barum gumikkal feltuningolt Wagont, (a pontos méretet fel is írtam, talán meg van még a papír valahol), ott szabályosan kilógtak a gumik a kocsi alól. Ha jól emlékszem, olyan 15"-es felnin voltak, mint amilyenek az 1500-as Ignisen vannak. A Gumibolt-on megnézve talán a Bravuris 195/50/15 mérete tűnik a legvalószínűbbnek, bár itt már 577 mm (!) a kerület, szemben a gyári 165/60-as 554 mm-es, a 175/60-as 566 mm-es és a 185/55-ös 560 mm-es kerületével.
Szerintem kérdezd meg tlantos olvtársat, Ő többször is organizát már itt a topicban extraszéles abroncsokat, és biztos tudja, hogy mi az a méret, ami még büntetlenül berakható a Wagon alá.