Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wastegate Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40480

Az alsó felébe illeszkedik a torony csapágy ... ez az alkatrész nem csak gumiból van.

Az esztergálós ötletet Én elvetném.

 

Nem nagyon lehet érezni ha megkopik, de pontatlan a futómű geometria és ráadásul állandóan változik mivel nincs stabilan megtámasztva.

 

w

Előzmény: Ptom71 (40479)
Ptom71 Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40479

Köszi az ötletet, ez még nem jutott eszembe. De miből eztergáltassak? És mekkorát?...

Igazság szerint észre sem vettem, hogy megkopott.

Előzmény: beelaim (40463)
Piet 52 Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40478

Mit ért a gumis az alatt, hogy rosszul kopott?

Én véletlenül nem párba cseréltem az első bekopott gumikat és félrehuzott a kocsi. A gumis kapásból mondta a rossz gumicserét. Mutatta, hogy  ha tenyérrel végighuzod a kezedet érezni egyik irányba akad /lépcsös a gumi ahogy bekopott.

Előzmény: Nagyhusi (40474)
frey7 Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40477

Igy igaz, csak egy cellát mér. Az enyémnek is "szabad" jelzése volt, amikor kuka lett.

6 évet bírt, de ahogy írjátok ennyit szinte mindenkinek.

Előzmény: gyanta ati (40465)
Jazzig Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40476

Áá, köszönöm!

Akkor nagyot nem hibáztam, úgy csináltam, hogy a hátsó gyertyát félig kicsavartam, (10 félfordulat), aztán a meghosszabbított szívószálat ledugtam a gyertya mellett egyészen lentig, és úgy jól megfujkodtam. Mindezt érzésre, mert ugye nem látni oda.

És most előírásos a két gyertyasorom! :-))

Előzmény: wastegate (40472)
P*istD Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40475

van dísztárcsa a lemezfelnin?

Előzmény: Nagyhusi (40474)
Nagyhusi Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40474

100ekm után elkezdett a hátsó csapágyam hangoskodni.

A gumiszerelő azt mondta, az én szememmel nagyon jó állapotban lévő gumira, hogy rosszul kopott. független felfüggesztésű kocsiknál előfordul.

Próba képpen az első kerekeket kicseréltem a hátsókra és most előlről jön a "csapágyhang".

 

Mi fog történni, hosszútávon? Bekopik a gumi, mivel elől más rendszerű a felfüggesztés, vagy tönkreteszi a gumi az első futóművet?

 

Az én szem nem lát semmi különöset a gumikon.

fackalak Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40473

Sziasztok!

 

Ismerősöm, mint egykori Jazz tulaj árulja 2 telet használt Nokian (175/65/R14) téli gumiját eredeti Jazz felnivel.

Jelige: “Az árban megegyezünk.”

 

Érdeklődni: húsz-311-ötnégy-08

 

Üdv,

facka

wastegate Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40472

A hátsó sornál nincs szennyeződés mert teljesen zárt ... más a trafó is.

 

w

Előzmény: Jazzig (40471)
Jazzig Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40471

Tegnap vettem 4 NGK-t és kivettem az első sor gyertyát.

Miután kitekertem a gyertyát, bevilágítottam és benéztem a helyére, és tele volt trutyival, porral! Így nem akartam az új gyertyát vissza tenni, mert féltem, hogy a por bemegy a hengerbe. Jól letakartam a gyertya-helyét, és szívószállal kifúlytam a koszt. Jól sikerült.

 

Ma kapok Densot a hátsó sorba.

 

Na ja, de hogy fogok a hátsó gyertyasorhoz benézni, és hogy tudom ott kifújni a port??

Mit csináljak? Hogy szoktátok?

dieragyuri Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40470

Helló.

 

Én is vettem az idén egy Jazzt 2012-es modell. Azt kérdezném, ha nem haragszol, hogy az anyós ülésen lévő utasérzékelőt ki tudod e tapintani az üléspárnán. Ott találod, ahol az ülőlapon van egy u alakú varrás és annak a közepénél kb 3-4 cm-re hátrafelé

van az érzékelő.

Bocs ha bonyolult vagyok, de másképpen nem tudom elmondani. A szerviz azt mondja, hogy mindegyik jazz ilyen. Az enyémen ugyanis van egy kb 20 Forintos nagyságú bemélyedés kb 2-3 mm mély és fél év után már látszik a huzaton, hogy másképpen kopik. Ha kicsit erősebben végighúzod a tenyered az üléspárnán, a varrástól hátrafelé, akkor elvileg kell érezned egy kis egyenetlenséget. Olyan mintha össze lenne gyűrődve valami a huzat alatt, vagy valami hiányozna a szivacsból. Nem tudom.

 

Az is lehet, hogy ez egy típushiba lesz később, mert azt mondta a Royal Motors munkafelvevője, hogy a szalonautóban is érezte, csak nagyon picit. Tehát lehet, hogy a használattól jobban deformálódik és ezért kicsit már zavaró, hogy szinte lyuk van az érzékelő helyén.

 

Köszi a segítséget, ez talán neked és más új Jazz tulajdonosnak sem mindegy, ha esetleg később százezrekért kell párnát cseréltetni.

Előzmény: Törölt nick (40421)
vidi313 Creative Commons License 2011.10.12 0 0 40469

Az enyém 2002 nov. gártású, ami 2003 márciusban lett forgalomba helyezve. Az akku még eredeti, ami annyit jelent, 1 hónap múlva tölti be a 9-edik évét. Még funkcionál, nem tudom meddig.

Előzmény: Hornet-007 (40468)
Hornet-007 Creative Commons License 2011.10.11 0 0 40468

Egyetértek! Az én Jazz-em most lesz 7 éves decemberben de még nem "jelzi" az akksi hogy meg akarná adni magát. Full szabad ég, garázst nem látott az életében (sajnos) belülről. Viszont volt egy balesetem amikor nem tudtam sokáig vezetni az autót és kivettem az aksit belőle, levettem a gyári matricát, kitekertem a kupakokat és a varázsszem pont annak a cellának az "állapotát" mutatta amelyikkel a legkevesebb gond volt. Ahány cella volt annyi féle savszint volt benne! Szépen feltöltöttem desztvízzel, feltöltöttem majd azóta is hibátlanul üzemel! És ez már vagy két éve volt!

Szóval érdemes néha kivenni az akksit ellenőrizni a savszinteket és pótolni ahol kell, mert szerintem egy pár évvel meg lehet hosszabítani az életét.... Mondjuk az is sokat nyom a latba, hogy az akksi neve: YUASA :-)))

Előzmény: gyanta ati (40465)
ronintilla Creative Commons License 2011.10.11 0 0 40467

Hát ez az! Félrevezető lehet az egyszeri autósnak -lásd pölö nekem- ... :-)

Előzmény: gyanta ati (40465)
gyanta ati Creative Commons License 2011.10.11 0 0 40466

Megjött a hárompólusú NGK. Eredeti!

gyanta ati Creative Commons License 2011.10.11 0 0 40465

A varázsszem színe semmit sem jelent. Most dobtam ki egy két éves, zöld jelzésű Exide akksit a Pandámból. Csak egy cella állapotát jelzi, amitől függetlenül még az összes többi zárlatos, vagy szulfátos lehet.

Előzmény: ronintilla (40462)
beelaim Creative Commons License 2011.10.11 0 0 40464

Megoldódott az alapjárati problémám is. A kikapcsolt levegőszabályzó egység volt az oka. Az alapjárat betanítása a gyárban a szabályzó egység ekapcsolt állapotában van. Ha kikapcsolod az annyival kevesebb fogyasztót jelent a computernek ,hogy a kisebb terhelés fügvényében mérsékli az alapjáratot is. Visszakapcsolva az egységet ismét a normális alapjárati fordulatszám áll be.

beelaim Creative Commons License 2011.10.11 0 0 40463

Ptom71 ha nem kapsz meglehet próbálni esztergálni , igaz nem lesz a gyári , de a feladatát ellátja. Csináltunk már ilyent, nem volt gond vele utánna a kocsival többet.

ronintilla Creative Commons License 2011.10.11 0 0 40462

Köcce szépen az érdeklődést!

Tényleg nem akartam telekürtölni a jajongásommal a fórumot, de azért is érdekes a helyzet, mert:

1. a varázsszem színe az akksin nem jelzett töltés csökkenést (hirtelen elérhető akksi mérő műszer nem volt),

2. és a műszerfalon sem "vijjogott" az akksi piros LED. Ezért gondoltam más problemre, ezek közé tehető ugyebár pölö az immo problem is, pláne annak tükrében, hogy az egyik kulcsom másolt(azzal nem tudom nyitni a zárakat sem, de a gyújtás műxik-lehet nem kopott még be eléggé).
Reggel rátettem töltőre az akksit, és estére már működött is a Jazz. :-)

A Jazz 2002-es, az akksi nem tudom mikori. A népítélet.hu oldalán is volt aki az akksi hirtelen haláláról számol be.

Előzmény: eotvoskuna (40461)
eotvoskuna Creative Commons License 2011.10.11 0 0 40461

Szia!

Nálam múlt hét szerdán éjszaka, miután hazavittem az ismerősömet, nem indult a kocsi. Csak annyi történt, hogy kb. fél órát zenét hallgattunk, beszélgettünk a kocsiban, majd semmi. Éjszaka fél 1-kor. Másnap szóltam a szerelőmnek, kiderült, az akksi megadta magát. Végleg. Újat kapott, azóta minden rendben. 6 év 3 hónapos a kocsi, így már számoltam vele, hogy hamarosan megtörténik. Még szerencse, hogy nem idegen városban/országban történt. 

Remélhetőleg Neked is csak ennyi a gond. Hány éves a kocsid?

Üdv!

Előzmény: ronintilla (40458)
wastegate Creative Commons License 2011.10.10 0 0 40460

Dobj mailt ... mondok árat.

 

w

Előzmény: Ptom71 (40459)
Ptom71 Creative Commons License 2011.10.10 0 0 40459

Sikerült megtudnom, hogy milyen alkartészt kellene beszereznem:

Lemförder: 34093

Sachs:802461

Boge: 88-792-A

Pl.:

http://www.daparto.de/Teilenummernsuche/Sachs/802461?categoryId=1321&kbaTypeId=50380

 

Már csk az a kérdés, hogy Mo.-n is elérhetőez ezek, vagy sem.

 

Ma kaptam ajánlatot Ercsiből, Ők 4 fajta alkatrészt adnának 67e Ft-ért..... Kicsit sokallom.

 

Másik ötletem: esetleg bontóba kellene megérdeklődnöm.

 

Másik eretnek ötletem: a megkopott kúpot kellene valahogy visszaállítani ragasztószallag gumi segítségével.

 

Kérdés: Le kell bontani az egész lengéscsillapítot ahhoz, hogy ki lehessen cserélni vagy eleéskor annyira kicsúszik, hogy a teteje szerelhető?

Előzmény: wastegate (40434)
ronintilla Creative Commons License 2011.10.10 0 0 40458

Lehet "csak" akkumlátor lesz problem az egész, mert "megbikázva" indul a Jazz. :-)

Előzmény: ronintilla (40457)
ronintilla Creative Commons License 2011.10.10 0 0 40457

Üdv!

Először is elnézést, hogy nem köszöntem meg a távsegítséget, ezt most pótlom, köszönöm a tippeket!

Az akkusarukat levettem, majd vissza. Eredménytelenség az eredmény, azaz továbbra sem indul a Jazz.

Ma este 6-ra jön az ember aki a pót immos kulcsot készítette, beméri a kulcsokat jeltovábbítási szempontból.

Előzmény: wastegate (40454)
Piet 52 Creative Commons License 2011.10.10 0 0 40456

Háló! A télikerekeim elkeltek. Köszönöm az érdeklődést.

Előzmény: Piet 52 (40439)
ronintilla Creative Commons License 2011.10.09 0 0 40455

Ezt már csak holnap próbálom ki. Ma eleget idegeskedtem. :)

A kulcsok közül a másoltat egyszer leejtettem ma, de már a leejtés előtt is produkálta a hibát mindkét kulcs.

Előzmény: wastegate (40454)
wastegate Creative Commons License 2011.10.09 0 0 40454

Nem esett le a kulcs, kulcsok ... ?

 

Próbáld meg levenni az akkusarut pár percre majd tedd vissza (kulcs ne legyen a gykapcsolóban).

 

Próba ...

 

w

Előzmény: ronintilla (40453)
ronintilla Creative Commons License 2011.10.09 0 0 40453

"Szuper". Magyarán meg kell csináltatni az immot, képzelem mennyibe fog ez fájni....

Előzmény: wastegate (40452)
wastegate Creative Commons License 2011.10.09 0 0 40452

Gyújtás levételt követően kell ötször felvillani a zöld kulcs ikonnak ...

Ha indítózást követően még rajta a gyújtás és villog akkor nem "látja" a kulcsot ... immo tilt!

 

w

Előzmény: ronintilla (40451)
ronintilla Creative Commons License 2011.10.09 0 0 40451

A kulcsok behelyezésénél mindkettő elvileg normálisan felismerődik-elalszik az önteszt után az immo LED.

Indítózás közben nem villog egyiknél sem a LED, de:

- A gyári kulccsal próbálva a hibás indulás után villogva marad az immo kulcs LED!

- A másolt kulcsnál nem marad villogvaa hibás indítási kísérlet után a kulcs LED.

Előzmény: wastegate (40450)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!