A multkor csereltem a baloldali helyzetjelzot. Akkor tunt fel, hogy elolrol a (rendszam alatt bal oldalt) van egy kis muanyag csatorna, ami az akksi ala engedi be a friss, hideg levegot gondolom a motornak.
Most a hideg bealltaval azon gondolkodtam, hogy bedugaszolom. Vki probalta? Ervek/ellenervek?
Tovabba lassan olajcsere es szurok csereje jon.
Olajra Eneos 0w20-ra gondoltam. Van vkinek vele tapasztalata itt? Illetve olaj, levego es pollenszurobol melyik markat javasoljatok es honnan beszerezni?
Nekem is hidegen mar nehezen indult, sot a vegen mar elfelejtette az atlag fogyit, a radio csatornakat es az automata ablakemeles funkciot is. Ekkor mondtam, hogy eddig es nem tovabb. En Bosch S4-et vettem, mert csak ez volt keznel.
Szerintem nem nehéz cserélni a hátsó gyertyasort. Nem tudom... Én 40.000 km-nél vettem ki és cseréltem a gyertyákat, de szinte alig látszott rajta valami, nyugodtan visszarakhattam volna.
Félig oldódott a problémám, mivel látom ez elég gyakori hiba (rángatás - leállás alacsony fordulatszámon), gondoltam megosztom:
Úgy néz ki, a hátsó gyertyasor mögötti trafó a rossz.
A gyertyákat (csak a hátsó sort) 23ezer km alatt elégette, de már az előző gyertyacserénél is azt mondták, hogy szerintük nem volt cserélve. Úgy tűnik volt, csak a trafó rossz.
Az autó most nem rángat, nem áll le, hónapok óta először. (Thanks to gyertyacsere - 8 ezer Ft)
Azt meg nem kommentelném, hogy ha megkérem a szerelő(ke)t, hogy nézzék meg, jók-e a gyertyák, akkor csak az első sort nézik meg, mert állítólag a hátsókat sz..r kiszedni.
De legalább másodjára is kecserélték a főtengely jeladót (41 ezer Ft). Yess.
"...feltételezni kell a gumik kopásából eredő hangokra!"
Bizony! A Golffal én is voltam így. A kopott guminak bizony zaja van, még akkor is, ha kézzel nem lehet észrevenni rajta semmit, illetve szemmel láthatóan hullám, csipkézettség nem tapasztalható rajta!
Egy csomó hátsó kerékcsapágy hibájáról, mikor a szerelő a megemelt kerék megpörgetésekor nem hall hibát, feltételezni kell a gumik kopásából eredő hangokra!