Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kakukk Ben Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577318

Azt még gondold végig az autód vajon milyen feszültségnél kezdi emelni a fordulatszámot? Neked is volt ilyen hibád.

Erre nem válaszoltál.

 

Igazából az aksi állapotára csak a terheléses vizsgálat ad teljes képet. (villázás). Az én autómban az az aksifáradás első jele, hogy indítózás közben felvillan a service+abs lámpa, ugyanis ez a második legnagyobb fogyasztó, az önindító után, és ez azt jelzi alacsony a fesz nem tud elindulni az abs rendszer.

Előzmény: Törölt nick (577316)
Kakukk Ben Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577317

6x2,4= 14,4  ,megadja a maximális feszültséget

Előzmény: Törölt nick (577314)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577316
mérj rá reggel,egész éjjel rajta van a beprogramozott rádio,a riaszto és egyebek,az adatok amiket irtam arra vonatkoznak higy feltöltöd az akksit hagyod egy éjszakát pihenni és reggel rámérsz,ebböl következtersz az állapotára,ha terhelt az nem mérvado
Előzmény: Kakukk Ben (577315)
Kakukk Ben Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577315

Jó akkor mérj rá reggel, indítás elött a feszültségre. És játszunk úgy -10, 0, 10, 20, 30, 40 celsius külső hömérsékleten. Meg fogsz lepődni.

 

Azt még gondold végig az autód vajon milyen feszültségnél kezdi emelni a fordulatszámot? Neked is volt ilyen hibád. Megmértem 12,1-12,2 volt a fesz amikor emelt a fordulaton.

 

Előzmény: Törölt nick (577314)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577314
nézz csak bele a szakkönyvekbe,a cellák teljes töltött feszültsége 2,4 volt, a belsö ellenállások miatt a majdnem 100% os akksi 12,75-12,8 voltos,12,6 az közepes töltöttség 12,5 alatt már illik tölteni
Előzmény: Kakukk Ben (577313)
Kakukk Ben Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577313

Mi van??? Ne haragudj de ez zöldség.

Előzmény: Törölt nick (577312)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577312
12,5 alatt az akksi már lemerült
Előzmény: Kakukk Ben (577310)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577311
nekem a bal külsö csuklo miatt volt rángatás,féltengely csere oldotta meg
Előzmény: gesszti (577309)
Kakukk Ben Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577310

Az akkumulátor feszültségéből csak elsödleges következtetést lehet levonni, ebből még a tárolt kapacitás nem derül ki. A névleges 12 voltos aksinál a 12,2 rendben van.

Előzmény: gesszti (577308)
gesszti Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577309

Az ilyen rángatózást a belső féltengelycsukló hibája szokta produkálni. Azt ellenőrizted?

Előzmény: Jankli (577301)
gesszti Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577308

A 12,2 V "nyugalmi" érték már rég csereérett akksira utal. Oroszrulett egy ilyet tartani M2-ben.

Előzmény: Kakukk Ben (577304)
gesszti Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577307

Start gombot kb. 5 mp-ig kell nyomni, akkor hallasz pár kattanást, és elindul a kormányszervo is. Ekkor 2-be teszed a váltót, kuplung be, és gurul.. ahogy a "rendes" autókat szokták. (csak saját felelősségre, és odafigyelve, hogy ne rántson nagyot, mikor elindul, hogy a vezérlés ne ugorjon át)

 

A bikakábeleket hova kötötted? Az akksira, vagy a blokkra tetted a fekete kábelt az autódban? Ellenőrizni kellene a kasznit, és a blokkot összekötő testkábelt, és az önindítóhoz menő pozitív vezetéket is, hogy nem melegszik-e valahol, mikor indítani akarod. Ha semmi melegedés nincs, akkor meg ki kell takarítani az önindítót, és ellenőrizni benne a szénkeféket.

Előzmény: abes (577277)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577306
Jankli miért rontod el azt ami jo?
azért cseréltem ezt a bakot mert szét volt szakadva és miatta vert bele a válto az alvázba,de eszembe sem jut a hátsot cserélni amig egyben van
Előzmény: Jankli (577301)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577305

Akkor én emlékeztem rosszul, mint irtam is.

Előzmény: Kakukk Ben (577304)
Kakukk Ben Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577304

A töltési fesz-nek 13,8-14.2 érték között kell lennie. Az aksi nyugalmi feszültsége közvetlenül leállítás után 12,8-tól kezd csökkeni. A 12.2 nyugalmi érték megfelelő. A12.6 hibátlan.

Előzmény: Törölt nick (577302)
Kakukk Ben Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577303

Szerintem nem aksi, indítomotor.

Ha az aksi lenne akkor nem 12.2 ig esne hanem jóval lejjebb. Nálam 9.5 voltig beindult utána már csak kattan. Ha az aksi lenne akkor a müszerfalon az összes beállítás nullázódik. Napi számláló óra.

Előzmény: abes (577277)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577302

Lehet én emlékszem rosszul, de:

Akku feszültsége 12,6-ról 12,2 re zuhan, de ez nem jelentős.

ez nagyon kevésnek tűnik, nem? Geszti kellene, ő megmondaná a jó értéket.

Előzmény: Törölt nick (577300)
Jankli Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577301

Sziasztok!

 

Cseréltem nemrég váltó oldali motortartó bakot. A csere után alászedett kormánynál - körforgalomban, kanyarokban - "rángatta" a futómű a kormánykereket, a váltókar jobban billegett, mint eddig. Tegnap kivettem a bakot és összehasonlítottam a régivel. Az új bak gumija sokkal puhább, mint a régié, ennélfogva a motor jobban mozog a kelleténél. Visszaraktam a régit, szépen simán megy a boci. (csak azért cseréltem ki, mert 177+ekm van benne, gondoltam frissítem)

Ez az a bak, Birth gyártmány:

 

 

Hétfőn megpróbálok egyezkedni a Tékával csere ügyben.

 

Szép napot Nektek, vigyázzatok a 277-es vonalán, nemsokára egy őrult Mégane- busz közlekedik rajta este tízig :)

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577300
ugy bikáztál hogy a bikázo akksi negativ vezetékét a motorra tetted, a pozitivat pedig a kocsiban lévö akksi pozitivjára ?
Előzmény: abes (577299)
abes Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577299

1 éves az akksi benne, Bogárban is ekkora van már azzal is kipróbáltam. Bikázás is volt az se segített.

Előzmény: Gozo (577293)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577298
a 18as vol négy légcsavaros de az már nem is dugattyus, a 14es viszont csillagmotoros
Előzmény: Airbag. (577296)
Airbag. Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577297

oké,értem.

Előzmény: Törölt nick (577295)
Airbag. Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577296

Jav:

az 4 légcsavaros?

Előzmény: Airbag. (577294)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577295
igen a két motoros elsö futomüves
Előzmény: Airbag. (577294)
Airbag. Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577294

IL 14?

a légcsavaros?

Előzmény: Törölt nick (577292)
Gozo Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577293

Szerintem ez akksi. Pont a héten produkált nekem is hasonlót: indítógomb megnyomása után 2 csattanás. Akksi cserével megoldódott.

Én egyébként nem betolnám, hanem bikakábel segítségével bebikáznám. Az egyből el is döntené, hogy az akksi okozza-e.

Előzmény: abes (577277)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577292
iljusin 14 es,nem tudom röviden beirni
Előzmény: Törölt nick (577291)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577291
most száll le egy 14-es
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577290
nem nagyon van választásod,az ügyet a medvével mi már lezsiroztuk
Előzmény: Törölt nick (577286)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.28 0 0 577289

A mai világ tartogat még csodákat:)

Előzmény: Airbag. (577288)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!