Azért az ottani hegyekben való huligánkodásra nem igazán készültek fel a Duster motorizáltságával. :-D
Amúgy az utcánkban egy vállalkozás előtt áll minden nap 2 db 4x4-es, full felszereltséggel, egymás utáni rendszámmal, a főnök vadiúj 530D-je mögött. :-)
ajtó simán nyílik, beülök, kulcs elteker és egy pillanatra minden műszer felvillan és abban a pillanatban el is sötétedett minden és nem indul, nem csinál semmi
Nálam a halott akksi csinálta ugyanezt.
Minden előjel nélkül. Előző nap még ment, másnap aztán se kép, se hang.
Ennél jobb beállítást nehezen tudok elképzelni a 15"-os kerekekkel, talán még a távolság segíthetett volna kicsit, de nem akartam, hogy elüssenek, ahogy az utca közepéről fotózok. :-)
a lustulás pedig általános, újratanul a computered ilyenkor, nekem is ilyen volt.. kegyetlen tohonya olyankor, érzésre kb a teljesítmény 50%át ha leadja. vagy annyit sem
nekem volt ilyen... ráadásul benzinkúton..megtankoltam, beülök, kulcs elfordít és elment minden. próbálkoztam pár percig majd arrébb kellett tolnom szégyen szemre a kocsit a parkoló részhez. ott aztán szórakoztam vele egy 5percet, majd végül sikerült beindítani. sokáig tartott mire rájöttem, hogy hol a hiba, végül az autohifi bekötés során egyszer gyújtásra szikrát láttak a motortérnél. meg volt törve a pozitív oldalon lévő egyik kábel és egyszer érintkezett egyszer nem. új akksi saru lett csinálva, azóta is hibátlan. akksim tökéletes volt (akkor még)
Lehet akku probléma, de az nem jellemző hogy a nem működő akku magától (mozgatástól) feléled.
Vagy csak lelazult az akku saru, ezt érezned kellett mikor megmozgattad vagy inkább gondolnék oxidált akku sarura a mozgatás hatására újra érintkezett. De lehet bármilyen vezeték érintkezési hiba is. Szerintem a középső a legvalószínűbb. Vedd le a sarukat és nézd meg őket, ha látsz rajta elszineződést, lerakódást akkor tisztítsd meg.
Az én akksim 5 évet bírt, aztán BÁRMIFÉLE előjel nélkül pusztult el. Értsd, n alkalommal mindig pöccre indult a kocsi, aztán az n+1-edik alkalomnál se kép, se hang, még a központi zár kinyitására sem maradt ereje, pedig csak kb 20 perce állt.
Szóval a haldokló akksi bármikor behalhat, akkor is ha látszólag rendben van.
Ha pedig már gáz van az áramellátással (esetleg lelazult a saru), akkor persze, hogy nullázódik a trip.
Cseréld ki az akksid, mert nagyon úgy tűnik, hogy a végét járja. Minden problémád meg fog szűnni.
Még előtte próbálj meg egy teljes feltöltést, hátha...
Ma kicsit megtréfált az autó :( Reggel simán indult, elmentem dolgozni és délután 3-kor a munka végén ajtó simán nyílik, beülök, kulcs elteker és egy pillanatra minden műszer felvillan és abban a pillanatban el is sötétedett minden és nem indul, nem csinál semmi, kulcs visszafordít aztán megint gyújtás és semmi, Ez megpróbáltam vagy ötször de semmi, felnyitottam a motorháztetőt megmozgattam a sarukat az aksin és magát az aksit is, ezek után beülök kulcs elfordít és simán megy minden :) Valakinek volt már hasonló probléma? Mi lehet ez? Ezek után az A és B Trip is le volt nullázódva! Ez normális? Másik észrevétel meg, hogy mikor elindultam az autó kicsit máshogy viselkedik mint eddig, nem annyira érzékeny a gázadásra a gázpedál első 1 centijéig, olyan mintha lustább lenne, lehet, hogy bebeszélem de még a kormány is másnak tűnik nekem :( Tudtok erről a jelenségről valamit??
Ez a sima utcai, csak a gumikat cseréltem "racing"-re, elöl medium, hátul hard... Az alap gumi, amit ajánlott, az vmi sport volt, de nekem nagyon csúszósnak tűnt...