Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gambl-R Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139317

Nem tudom, milyen motorral vannak szerelve, lehet  hogy valami komolyabbal.

Itt általábban jobban motorizáltak a vasak.

Előzmény: -carcass- (139316)
-carcass- Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139316

Hát ja, oda azért kevés az 1,5 dci. :-)

Előzmény: vinjo (139314)
-carcass- Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139315

Az se rossz.

Előzmény: gambl-R (139312)
vinjo Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139314

Azért az ottani hegyekben való huligánkodásra nem igazán készültek fel a Duster motorizáltságával. :-D

 

Amúgy az utcánkban egy vállalkozás előtt áll minden nap 2 db 4x4-es, full felszereltséggel, egymás utáni rendszámmal, a főnök vadiúj 530D-je mögött. :-)

Előzmény: gambl-R (139312)
-carcass- Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139313

ajtó simán nyílik, beülök, kulcs elteker és egy pillanatra minden műszer felvillan és abban a pillanatban el is sötétedett minden és nem indul, nem csinál semmi

Nálam a halott akksi csinálta ugyanezt.

Minden előjel nélkül. Előző nap még ment, másnap aztán se kép, se hang.

 

Előzmény: tlaci72 (139296)
gambl-R Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139312

Van belőle itt bőven! Bár, főleg a barnát karmolják a hegyi huligánok. :)

Előzmény: -carcass- (139311)
-carcass- Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139311

Egy feka dustert 4x4-ben bármikor bevállalnék...

Előzmény: gambl-R (139288)
vinjo Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139310

Ennél jobb beállítást nehezen tudok elképzelni a 15"-os kerekekkel, talán még a távolság segíthetett volna kicsit, de nem akartam, hogy elüssenek, ahogy az utca közepéről fotózok. :-)

Előzmény: mcI_2.0 (139294)
gambl-R Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139309

Az. De ugyanígy hámlott. :)

Előzmény: vinjo (139291)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139308

Így már érthető, azt hittem valami komoly baj lehet :)  

Előzmény: czollnerg (139305)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139307

Köszönöm, akkor holnap már tudom mivel kezdek :) kábel ellenörzés és saru tisztítás. 

Előzmény: czollnerg (139304)
cega Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139306

Milyen mértékű az olajfogyásod?

Előzmény: Bravósgábor (139286)
czollnerg Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139305

a lustulás pedig általános, újratanul a computered ilyenkor, nekem is ilyen volt.. kegyetlen tohonya olyankor, érzésre kb a teljesítmény 50%át ha leadja. vagy annyit sem

Előzmény: czollnerg (139304)
czollnerg Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139304

nekem volt ilyen... ráadásul benzinkúton..megtankoltam, beülök, kulcs elfordít és elment minden. próbálkoztam pár percig majd arrébb kellett tolnom szégyen szemre a kocsit a parkoló részhez. ott aztán szórakoztam vele egy 5percet, majd végül sikerült beindítani. sokáig tartott mire rájöttem, hogy hol a hiba, végül az autohifi bekötés során egyszer gyújtásra szikrát láttak a motortérnél. meg volt törve a pozitív oldalon lévő egyik kábel és egyszer érintkezett egyszer nem. új akksi saru lett csinálva, azóta is hibátlan. akksim tökéletes volt (akkor még)

Előzmény: tlaci72 (139296)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139303

Én is oxidációra tippelek, holnap meg is tisztítom a sarukat remélem, hogy csak ennyi  agond vele. 

Előzmény: bajan122 (139301)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139302

Lehet benne valami, de ez a mozgatás óta tökéletes megint. Azért egy töltést csinálok rajta. 

Előzmény: Realtukko (139300)
bajan122 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139301

Lehet akku probléma, de az nem jellemző hogy a nem működő akku magától (mozgatástól) feléled.

 

Vagy csak lelazult az akku saru, ezt érezned kellett mikor megmozgattad vagy inkább gondolnék oxidált akku sarura a mozgatás hatására újra érintkezett. De lehet bármilyen vezeték érintkezési hiba is. Szerintem a középső a legvalószínűbb. Vedd le a sarukat és nézd meg őket, ha látsz rajta elszineződést, lerakódást akkor tisztítsd meg.

Előzmény: tlaci72 (139299)
Realtukko Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139300

Az én akksim 5 évet bírt, aztán BÁRMIFÉLE előjel nélkül pusztult el. Értsd, n alkalommal mindig pöccre indult a kocsi, aztán az n+1-edik alkalomnál se kép, se hang, még a központi zár kinyitására sem maradt ereje, pedig csak kb 20 perce állt.

Szóval a haldokló akksi bármikor behalhat, akkor is ha látszólag rendben van.

 

Ha pedig már gáz van az áramellátással (esetleg lelazult a saru), akkor persze, hogy nullázódik a trip.

 

Cseréld ki az akksid, mert nagyon úgy tűnik, hogy a végét járja. Minden problémád meg fog szűnni.

Még előtte próbálj meg egy teljes feltöltést, hátha...

Előzmény: tlaci72 (139298)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139299

De ha csak merül miért nem volt semmi visszajezés, még gyújtás sem? Na meg mitől nullázódott az A és a B Trip is??  

Előzmény: Realtukko (139297)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139298

Szerintem még az eredeti aksi van benne, én két hónapja vettem az autót, de nem utal semmi arra, hogy merülne mivel nem forgat lassan.

Nem chippes.

Előzmény: Realtukko (139297)
Realtukko Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139297

Ha régi az akksid, akkor rövidesen az elhalálozása várható. Inkább cseréld ki most, minthogy otthagyjon az autó valahol.

Ha még új, akkor próbáld szorosra húzni az akksisarukat, lehet, hogy csak lelazultak. Ja, és töltsd fel, abból baj nem lehet. 

 

Chippes az autód? Ha igen, akkor a lustulás az előző dolog miatt van, mert ilyenkor a kocsi újratanulja a progit, ez 1-2 napot igénybe vehet. 

Előzmény: tlaci72 (139296)
tlaci72 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139296

Ma kicsit megtréfált az autó :(  Reggel simán indult, elmentem dolgozni és délután 3-kor a munka végén ajtó simán nyílik, beülök, kulcs elteker és egy pillanatra minden műszer felvillan és abban a pillanatban el is sötétedett minden és nem indul, nem csinál semmi, kulcs visszafordít aztán megint gyújtás és semmi, Ez megpróbáltam vagy ötször de semmi, felnyitottam a motorháztetőt megmozgattam a sarukat az aksin és magát az aksit is, ezek után beülök kulcs elfordít és simán megy minden :) Valakinek volt már hasonló probléma? Mi lehet ez? Ezek után az A és B Trip is le volt nullázódva!  Ez normális? Másik észrevétel meg, hogy mikor elindultam az autó kicsit máshogy viselkedik mint eddig, nem annyira érzékeny a gázadásra a gázpedál első 1 centijéig, olyan mintha lustább lenne, lehet, hogy bebeszélem de még a kormány is másnak tűnik nekem :( 
Tudtok erről a jelenségről valamit??  

mcI_2.0 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139295
Ez a sima utcai, csak a gumikat cseréltem "racing"-re, elöl medium, hátul hard... Az alap gumi, amit ajánlott, az vmi sport volt, de nekem nagyon csúszósnak tűnt...
Előzmény: Mewo (139290)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139294
A tiéd nem is néz ki botrányosan a 15-ös felnikkel... Vagy, ügyes a fotós. :-D
Előzmény: vinjo (139284)
gattaka12 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139293

 

 

 Vagy esetleg BMP t..... :-)

 

Előzmény: vinjo (139285)
vinjo Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139292

Beszéjj, meghalgatyuk.

:-)

Előzmény: Bravósgábor (139286)
vinjo Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139291

Én azt hittem, neked Sportod van. :-))

Előzmény: gambl-R (139289)
Mewo Creative Commons License 2013.11.18 0 0 139290

Ez az M3 gts, vagy a sima utcai M3?Szerdepán megyek én is egy karikát vele.:)

Előzmény: mcI_2.0 (139281)
gambl-R Creative Commons License 2013.11.17 0 0 139289

Az en kipufogom is valami ilyesmi. :-)

Előzmény: vinjo (139284)
gambl-R Creative Commons License 2013.11.17 0 0 139288

Dacia rulez!

Előzmény: -carcass- (139287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!