300d tulajok! Nektek hol áll a vízhőfokmérőtök,ha üzemmeleg a motor?A másik kérdésem az lenne,hogy az olajhűtőn mennyi idő múlva kellene érezni a melegedést? Mentem délelőtt 50 kmert a hegyekben,és éppen hogy csak langyos volt.
Rendeltem csúcsot,tűzkarikát.Elég katasztrófálisak amik benne voltak.5 ből 3 csöpögött,1 elment,1 pedig hol ilyen,hol olyan volt.Adagoló meg? Hát 20 évig olajat cseréltek ezen a motoron,szűrőt,meg szelephézagot állítottak.Azóta beleugrott egy új lánc,egy garnitúra izzító,egy rakat tömítés.Adagoló padra majd fölkerül ez a csoda.Különben szerintem csak be kell állítani egy picit és jó is lesz.Mondjuk inkább a csúcsokat okolom a probléma miatt,mert amelyik becsöpögött,az magasabb fordulaton elkezdett dolgozni valamennyire
Na fasza. Milyen idős volt? Epp most akartam cserélni a kompresszor oldalit ilyenre. Akkor dayco? Vagy mi ajánlott utangyartottban? A hosszabb szij is Contitech,de relative új. Vajon csereljem azt is elovigyazatossagbol?
Hamár a gagyi alkatrészeknél tartotok: nincs kellemesebb éjszakai elfoglaltság egy éjszakai ékszíjcserénél, öthengeres Sprinteren. Az 5PK öt szálra hullott szét és felcsavarodott, így kellett 10 perc, hogy meglegyek. Contitech volt. Szerencsém volt, hogy pár kilométerrel a 17km hosszú San Bernardino alagút kijárata után jött ma ez össze nekem. Bent annyira nem örültem volna :-)
Azért egy türelmes szaki csodákat tud alkotni egy öreg Mirköz padon.
Indító üzamenny., különböző fordulatokon a szállított mennyiség,. S lehetőleg mind hengernél azonos mennyiség. S ott van még a leszabályzási fordulatszám.
Ez így van sajnos, ismered a viccet... Vevő bemegy a boltba rádiót venni, megkérdi: Uram ezek frankó eredeti termékek?
Igen, mi csak kizárólag eredeti kínai terméket forgalmazunk, hamisítványokkal nem foglalkozunk :)
A minőség meg azért szar, mert olyan árban csinálják olyan emberek..... Valamint a gyártónak nem is feltétlen érdeke (akkor legyen példa a bosch) eredeti német minőséget megkövetelni, mert annyira olcsón gyártatja, hogy ha minden 5. selejt és garanciában cserélnie kell, még akkor is megéri neki bőven....
Igen,követtem az írásaitokat.Nekünk francia,vagy német Bosch jött,a többi fosch.A 190-esből könnyen kijöttek,mivel kb egy hetet bírtak a régi tulaj által kicserélt hamis izzítók.A Sprinterből is könnyen kijöttek a gyári Beruk,helyettük kerámia zsírral bekent japán gyertyákat kapott.A szerelőkhöz képest,én nulla alkatrészt látok,de megfogadom,elmentem a véleményeiket,a tapasztalataikat,itt a topikban.