Mit hívsz normálisnak? Linkelnél pár példát? H7-re?
Én hét éve vettem egy ilyen szettet, akkor az itteni xenonos topikban sikerült körbejárni a témát, és ez volt az egyik ajánlott megoldás:
Az abszolút belépő szintű szetteknél százalékosan lényegesen drágább volt, de forintosítva azért nem volt borzalmas a különbség.
Viszont ezen rögtön lehetett látni, hogy korrekt darab: tisztességesen méretezett vastagságú kábelek, korrekt csatlakozók, minőségi külső ház a trafóknak, sokféle szerelési tartozék, igényes beszerelési útmutató és csomagolás.
Amúgy az utakon futó tükröslámpába szerelt gagyi 8000kelvines, rosszul beállított, vakító szart én is azonnal büntetném (és ki is szúrom, ellentétben egy normális utólagossal)
Ez már egy másik megközelítése a dolgoknak (amúgy jogos) és ezzel már más irányba megyünk.
- én már láttam egypár jó utólagos xenont, csak az utakon futó utólagosak zöme nem ilyen,
- tudom, hogy tilos, de engem a gyárinak megfelelő kinézet, szín, beállítás miatt soha nem csíptek meg vele (tudom, hülye közelítés) és nagyságrendi fénykülönbségről beszélünk egy halogénhez képest - ugye innen indultunk,
- mivel a ki-beszerelés kb. 10 perc, így nem nagy gond visszaállítani eredetire.
Én amúgy senkit nem akarok rábeszélni tiltott dolgokra, csak azt akartam kifejezni, hogy sokkal jobban világít, mint egy halogén.
És mit csinálsz a műszaki vizsgán? Mert ugye utólagos xenon csak lámpamosós és automata magasságállítós autóba lehet belerakni legálisan. Ebből csak a lámpamosó van meg. Vagy folyamatosan olyan helyekre mégy ahol pár ezer ft-ért egy tragacsot is áttolnak? Vagy 2 évente kiszereled? Utólagos xenon-t még nem láttam normálisat. Vagy te láttál jól vagy elvakítottál másokat.
A baj csak az, ahhoz, hogy kipróbáld, meg kell venni..... Sosem tudhatod előre, hogy az utólagosak hogyan fognak világítani. Ahány gyártmány annyi egymástól különböző fénykeltő.
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!Pont öt perc munkával sikerült megcsinálni a zárt.Több mint két évig kinlodtunk a nyitással.Csak azt nem értem,hogy mi a túrót szenvedtünk vele ennyit,miért nem kérdeztem meg hamarabb?
Illetve akkor már egy kérdés. H4 tompítottnak mit ajánlotok? Kiment az egyik cserélnem kell. Valami erősebb fényű kellene, de minden eredetiben. Mármint nem kell led-es hülyeség.
Nem érted. Az a belsőkilincs bovdenje, azt nem kell babrálni, miután a kárpitot sem kell leszedni.
7:00- 7:45-ig nézd. A külső kilincsből pattintja ki a bovden végét, és ezt a véget kell kijjebb visszapattintani a kilincsbe. Ezért kell kiszedni a zárdugót.
( a fogorvos sem tudja kihúzni a fogad, ha nem nyitod ki a szádat :-P )
A bowden a külső kilincshez van rögzítve, amihez akkor férsz hozzá, ha kiszereled a zárbetétet.
A zárbetétet könnyű kivenni, csak arra kell figyelni, hogy úgy csináld mint a videón. A csavart nem szabad teljesen kitekerni (mert belül szétesik) hanem csak addig ameddig "el nem engedi" a betétet.
A videón 4p42mp körül pattintja ki a bowdent.
Ez egy ~5cm hosszú, vékony bowden, amit sokféle helyzetben lehet visszarakni. Úgy kell beállítani, hogy a kilincsút közepe körül nyissa az ajtót.
(Persze csak, ha ez a probléma. De nyilván egy próbát megér)
Egy rakás apró szivattyú merülhet fel menet közben.
A harmadik már biztos jobban menne, de szerintem nem akarsz annyit csinálni.
Ha érzetre a zár nem működik szorosabban mint a többi, az elfordulós retesz könnyen működik, tehát nyitásnál határozottan fordul vissza, akkor érdemes lehet a nyitó bowdenen állítani néhány ricnit.
Az ajtó nyitott állapotában ellenőrizd. Forgasd el zárt állásba a reteszt, majd a kilincs húzásával nézd meg, hogy hogyan nyit vissza.
(ha szükséged van rá, megnézem a videón, hogy hol állítják a bowdent)