Elkészültek az ígért képek, hozzá kell tennem hogy a festés és a szín nem olyan mint szerettem volna, de az idő szűke miatt ilyenre sikeredett (valamikor újra fogom majd festeni). Tegnap szántottam vele, nem rossz csak kell vennem egy nagyobb ekét, mert a 3-as lejtát kinevette :) Sajna a szántásról nem csináltam képet :(
Azért írok ide a fórumra mert ha valakit esetleg érdekelne van egy eladó négyhengeres főtengelyem csapágy sorral,egy traktor szabályzós adagolóm egy vízpumpám,kuplung szerkezet tárcsával haranggal és kinyomó csapággyal.Dutrás és nem spasszer áron.A motor keveset ment szinte új.Kompresszoron volt rajta.Csere is érdekel:28-as blokk és főtengely.
Telefon.huszas201huszon6huszon6,vagy e-mail-en az publikus.
A Te felhasználásodhoz bármilyen gumit megvehetsz nem lesz sohasem jelentősége. Jó és drága gumit annak kell vennie akinek meg is hozza az árát, mert bizony gazdálkodásnál már egyáltalán nem mindegy, hogy milyen kopási tulajdonságokkal, mintával és oldalfalerősséggel rendelkezik. Azt meg végkép el kell felejteni, hogy 20-30-évre veszel gumit mint régen, ma már ilyen nincs.
Épp most adtam oda a nagytojás ismerősömnek a 18-4-30-s egy darab 10pr-s külső gumit egy darab belsővel, mivel nekem 16-9-30-s gumik vannak a gépemhez.
Most így nem tudok semmit sem mondani, mivel csak egy hónap múlva lesznek kipróbálva, mivel akkor lesz kész a műszakija, majd azt követően mondom az indókat :)
Üdv!Pár régi kép a TSZ gépeiről munka közben,és végül a géptelep.Itt valamikor 11,UE-28,as és 2,D-4kb traktor állt.Sajnos arról nincs képem,van viszont képem a mai állapotról!!!Hát siralmas nem????
Valóban egyeznek a dolgok ,de a kerékméretek miatt van egy kis áttételbeli különbség.
Ezt az áttételt az elsőhajtás szekrényében variálták.
Mai nap megbizonyosodtam róla ,hogy egyeznek a tengelytávok ,csak a fogszámok nem ugyanazok.Ezek szerint össze lehet hozni az 50 -es hajtókererkeivel,és akkor összeállhat egy 4 egyforma kerekeken gördülő 28-as 4 hengeres csepel motorral.