Keresés

Részletes keresés

Cpt.Dave Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82578

Egy kérdésem volna műszerfallal kapcsolatban. Kiégett a fordulatszámmérő izzója amit most ki akarok cserélni. Jó, műhely adnak másikat, de én egy kicsit csinosítgatnám a drágát. 280-asról van szó. BA9s izzó való abba ahogy néztem. A műszerfal kékre van festve ezen apropóból szeretnék kék megvilágítást bele. :) Kérdésem a következő az adott műszerekbe milyen izzó fajta kell?

-fordulatszámmérő: 1db 24V2W BA9s (ez biztos)

-2 légkör : 1-1 db 24W2W?

-kombinált műszer: 2 db 24V2W BA9s?

-tachográf : ?

Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82577

Persze hogy másfajta, mert azt másik liaz gyártotta.

Te a cseh LIAZ (LIberecké Automobilové Závody / Libereci Autógyár) billencsben keresed a mellsőhidat, azt viszont a szovjet-orosz LiAZ / ЛиАЗ (Likinskiy Avtobusnyi Zavod / Ликинский автобусный завод / Likinoi Autóbuszgyár) szállította az Ikarusnak.

Előzmény: Minimodel (82572)
GARAZSMENET Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82576

Egy-két nap alatt megvan, kb. az enyémbe is ennyi ideig tartott.

Előzmény: D 20 (82565)
D 20 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82575

Nah, olyat pont nem adott ki a keresője, de végiggörgettem.

Az hard, hogy mennyi minden máshoz is az Ikarus nevet írják be a user-ek...

Előzmény: BPO-105 (82573)
Zefa Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82574

Ez rábás kiadványból van, ezért nem voltam biztos benne, hogy ilyen van-e  a 266-osban.

Emlékeim szerint a Balaton Volán Ipar újít fel hidakat is. Ott keress ismerőst és lesz rajz is...

Előzmény: Minimodel (82572)
BPO-105 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82573

A deviantartos Ikarusok nézegetéséről akkor mondtam le, amikor már zsinórban a harmadik olyan gép jött, aminek elöl is hátsóhídja volt.

Előzmény: D 20 (82560)
Minimodel Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82572

Nagyon szépen köszi a rajzokat. Szerintem jó lesz. Az első futóműről laprugósat viszont nem találtam. Elvileg LIAZ volt a 266-osokban ha jól tudom.

 

Arról esetleg nincs rajzod? A LIAZ 706 MTS billencsesben csak másfajta híd van.

 

Amúgy ezek netán 266-os alkatrészkatalógusból valók? Sajnos itt a Balcsi északi partján már mindet kidobálták a buszokkal együtt.

 

Köszönöm előre is.

Előzmény: Zefa (82554)
Minimodel Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82571

Ez ugyanígy volt annó a Skoda 706 búbos liaz kukásokkal, azok is mentek Erdélybe.

Előzmény: Irizar ranger (82570)
Irizar ranger Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82570

Ikarusok Erdélyből.

Erdély, avagy hova kerülnek az Ikarusaink?

2013 első fotótúrája Erdélybe vezetett. Ilyenkor jönnek az újévi fogadalmak, miegymás.. Mindig megfogadom, hogy jövőre nem fogadok meg semmit, ez idén végre sikerült is. Kicsit másnaposan, de legalább baromi fáradtan január második napján elindultam, hogy a hét két[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

cdjbatyo Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82569

Itt egy kép a "szerkezet" belsejéről.



Előzmény: FAV 20 (82551)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82568

Értem, köszi, de hivatalosan elvileg csak az lehetne amit írtam/feltételeztem, nem tudod? D-s jogsit még csak most fogom majd csinálni. :) :P

Előzmény: ckg471 (82567)
ckg471 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82567

Hát, garázsba még simán el lehet így menni. "Odakint" semmi se lehetetlen.

Debóban volt egy kocsi, ami hónapokig ferde légrugóval járt közforgalomban, 2008 környékén.

Előzmény: Törölt nick (82564)
FAV 20 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82566

3 ember 2 nap.

Előzmény: D 20 (82565)
D 20 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82565

Hmm...

Egy 280-as esetében egy jól felszerelt műhelyben mennyi időt vehet igénybe egy "B" híd csere?

Tegyük fel, hogy egy selejtezésre váró autóból a csendeshidat rakatjuk át a nagyRába helyére.

 

A leendő válaszokat előre is köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82564

Akinek megvan a "D"-je, így szabad közlekedni egyáltalán? Ha igen, akkor is max az első javító/szervíz műhelyig gondolom. Tévedek?

Előzmény: ckg471 (82562)
Störung! Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82563

FUM-735 még él, de már nem a szarvasi maszeknál, Vésztőre került időközben.

Előzmény: D 20 (82560)
ckg471 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82562

Nem szakad le a pót, csak a légrugó durrant ki.

Előzmény: D 20 (82560)
KPK-299 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82561
D 20 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82560

Nahh, felfedeztem deviantArt-ékat. :)

Ez a kotla a füst szerint a leszakadó póttal is odébb ment.

 

FUM-735 Na ez él-e hal-e?

 

Fotósopp for funn:)

 

Festmény (?) ez mi ez?

 

CCP-293-ról van fennt vagy 2vödör kép...

GRY-569 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82559

Két mai fotóm:

DUD-583 
HRE-858 

vnc Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82558

Üdv!


Talán van itt valaki, aki hallott már róla és tud bővebb információt adni erről az Ikarus által épített formaautóról. Ha igen, azt megköszönném!

Együléses Ikarus!

Ha azt mondom, hogy Ikarus, az emberek kilencvenkilenc százalékának egy busz ugrik be. Aztán van még 0,9%, akik tudják, hogy babakocsit is gyártott, sőt autóval is próbálkozott a valamikor jó hírű vállalat. Azt azonban én is döbbenettel vettem tudomásul, hogy versenyautót is[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

MCA-001 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82557

Ha már volt, akkor sorry:)

Cpt.Dave Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82556

Azt nem tettem hozzá a végéhez hogy a busz 23 éves. Ahhoz képest nagyon megbízható.

Előzmény: Cpt.Dave (82555)
Cpt.Dave Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82555

Hála égnek én már kifutottam ebből. :) 24 évesen 2011 őszében tudtam le a D-t. AAU-400-on tanultam. Az egy nagyon patent kis busz. Azóta volt szerencsém egy 260-asat vezetni 3 hónapig, utána kivették alólunk kollégával szétváltak útjaink, ő csuklós én meg mentem Credora... 5 hónap szenvedés után nyár közepén lehetőség volt csuklósra átlépni. Most az AVE-992-vel dolgozok, de úgy vagyok vele hogy erről csak selejtezéskor szeretnék lejönni. :) Hívtak engem az egyik legújabb IkarusV134-re is, de nemet mondtam rá ami miatt páran hülyének is néztek. Jó ez a busz, rendben van, az 5 hónap alatt 5 napot állt ebből 4-et rögtön a terhelésadó hibája vitt el még szeptemberben, azóta szinte folyamatosan megy.

 

Előzmény: Ikarus 260.03 (82552)
Zefa Creative Commons License 2013.01.04 0 1 82554

Nézz utána, hogy milyen híd volt alattuk. Elképzelhető, hogy hasonló rajzaim vannak, bár lehet, hogy pont ez kell neked. Ez a 018-as híd.

Előzmény: Minimodel (82545)
cdjbatyo Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82553

Igen,az. 

Előzmény: FAV 20 (82551)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 82552

:)  Laci jól írja.

 

Annyi nehézséged adnak most,hogy jan. 19-től már csak 24-től rakható le a D. Ezzel nem tudom,mit akartak elérni,aki a mai világban ezt megcsinálja,az tuti nem egy hobbysofőr.  Így meg csak a fiatalok maradnak le megint a régi buszokról,mert ott még megtanulsz vezetni,ha kifogsz egy jó öreg csókát,aki mögött van technikai tudás mind vezetésről,mind az Ikarusokról. Szép történetekről nem is beszélve.

Előzmény: BHJ-962 (82543)
FAV 20 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 82551

Szép kalapácslakk fényezés. Az meg az ablak döntő szerkezet?

Előzmény: cdjbatyo (82548)
M.VIII Creative Commons License 2013.01.03 0 0 82550

Szerintem a vezetőfülke jobb oldali belső burkolata a szélvédő mögött...

Előzmény: Törölt nick (82549)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.03 0 0 82549

Szép, új hatás. De ez mi is? :D

Előzmény: cdjbatyo (82548)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!