Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

95xf Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1937

Tudom kissé off, de mi lenne ha olyan járművet használnál ami HIVATALOSAN terhelhető 3-3,5T-val??

 

Mert tranzitból nem tudok olyat ami ezt tudná!

Amellett, hogy nem igazán egy jó furgon (de ez csak saját vélemény a belső ergonómiára).

Előzmény: cs!rke (1932)
sonyka007 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1936

Nekem 2003-as 50c13 van hátfalas ponyvás 2.2x4.2 platóval 3000 kg az önsúly. A 2500 as motorfordulaton megy 110-el. 13,5 l-es átlagfogyasztással mindegy hogy üres vagy rakottan  (3 t) a fogyasztása nem változik. Trélert (2.5-3t)húzva kb 2-3 liter töbletfogyasztást jelent. A nagyobb emelkedőket azért így is megérzi, akár rakottan is elindul másodikba simán. Hosszabb áttéttel csak kínlódna a gép szerintem. De én használom földúton is futóval.

Kisebb rakománnyal, hoszabb úton azért hiányzik néha az a + 20-30 km/h többlet valamint az a 2-3 literrel kevesebb fogyasztás.

Ja és azért néha meg is kell álni valahogy főleg nagy teherrel.

Patrol56 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1935
Előzmény: cs!rke (1932)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1934

végül is 2100 km után még nem lehet véleményem,de...de a leghosszabb difit kellene hozzá kérni,mert a nyomatéka nagyon kellemes. a fiam céges (mühely autó) is CR17-es igaz francia kaszniban 10-11 literrel közlekedik vele csurig szerszámmal stb. a váltótársa küldi mid egy repülő gépet, akkor persze nyeli az is. csak az elektromos macera miatt döntöttünk a réginél, igy élni kell majd az alig fele nyomatékkal (persze uj iveco megfizethetettlenül drága is). amikor egy hónapja elhoztam lábon a piros 2.5-ös TD (97 évjáratu) pont 10-et iszogatott de lassan jöttem vele a csúcsok be voltak égve benne és az adagoló VP tökre elállitva,ugyan is szijjat cseréltek rajta és uj fejet kapott. végül is eggyüt keresünk majd hosszu difit !...  :-))  hidak vannak csak a tányérkerék meg a meghajtó kell. üdv és kivánom sikerüljön jó kis billencset találnod,majd sasolom én is.

Előzmény: cs!rke (1932)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1933

a nyomatékkal semmi gond nem volt ,még elcibálta volna a 3 tonnás utánfútot érzésre (tetszet is)...csak hát rövid távra való igy ennyire leröviditve. (vagy a hegyekbe ,mentéshez) és nem hosszútávra. a régi 97 es TD 2.5-ömre is 3 tonna vontathatóság van megadva bár nem tudom ,hogy fogja birni ?...hmm még nem tökéletessen ketyeg ,szerelés alatt van a lelkem. egyébbként is hosszra nem fért volna fel a platóra ,igy muszály volt bérelni ezt az "iszákos állatot".

Előzmény: delvan_dti (1931)
cs!rke Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1932

Azért ezek a fogyasztási adatok nem kevesek.

A mostani Transitom (2.4DI, duplakerekes) 9-10 liter körül eszik, attól függően, mennyit megy megrakva, meg mennyivel hajtom.

100-as tempó mellett 10 alá nem megy üresen se. 70-80 között használva, üresen, vagy ritkán rakottan 9. Vegyesen, tehát 80-90, meg 1/3-ad úton rakottan eszi a 10-et. Mondjuk a rakottan azt jelenti, hogy kb. 3-3.5t van rajta. Illetve néha 1.6t-s utánfutó mögötte.

Arra gondoltam, hogy egy jobban eltalált végáttétel/váltó kombinációval ehetne kevesebbet is. Erőre bírna egy hatodikat, vagy egy hosszabb ötödiket, de ennél csak a difi áttételét variálta a Ford, de akkor meg az 1-2 is hosszabb lenne, ami már így sem rövid (legalábbis rakottan kell), a rüki meg már hosszú, emelkedőn kihívás feltolatni, vagy inkább nem is lehet.

 

Iveco-ra nincs valami táblázat, vagy leírás, hogy milyen motor/váltó/végáttétel kombinációk léteznek? Korábban a 2.8, illetve 3.0 motorokat javasoltátok, ebből nem engednék, kell a teljesítmény. Igazából billencset szeretnék, dupla fülkével (dupla kerékkel). 50C17, vagy valami ilyesmi típust nézegetek, de jó lenne, ha a mostanihoz képest nem nőne a fogyasztás, de az utazósebesség 10-20km/h-val nőne.

delvan_dti Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1931

Simán foroghat 2400-at a miénk 2250 forog (35C15).

Bár nem értem minek kell ennél rövidebb főleg úgy h van kb 400nm nyomaték.

De a 14 liter nagyon sok max 12 kéne ennie főleg úgy h autómentő és nem ponyvás.

 

 

 

Előzmény: Patrol56 (1929)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1930

nem kockáztattunk semmit, mert közel sem volt kirakva (mondtam egy régi daily volt a rakomány kb 2.6 tonna rajta).  nem 3.5 tonnás, majd a duplája a megengedett össztömegre, a többit meg kitalálod már  :-))  üdv. u.i. sajnos nem volt lehetőségem autó szállitót bérelni csak autó mentőt és igy rendjén is van a difije, bánta a tankolási többlet...hmm.

Előzmény: Törölt nick (1924)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1929

....hmm ezt nem én értem ez alatt csillagom, ez = COMMON RAIL !!!  márpedig ennyit forgott és nem volt kirakva teljessen.a málnakeverőt meg tudom kezelni és nem 3.-, vagy 4.-dikben nyúzztam végig két napot. valamint autó mentő és igy van rendjén, mert nem autó szállitóra csinálták ezek szerint. sztem gumi csont lerágva. köszi az észrevételeket és üdv.

Előzmény: Roadtrain (1925)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1928

szevasz, nagyon köszi a cimet,holnap hivom őket tömitések ügyében. üdv

Előzmény: mindaricsi (1926)
Roadtrain Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1927

Én is tőlük :)

Előzmény: mindaricsi (1926)
mindaricsi Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1926

Szia, én az R-car 2002 Kft.- től /1238 Budapest, Helsinki út 134./ vásárolok túlnyomórészt. Csak Iveco-khoz forgalmaznak alkatrészeket.

Üdv.:mindaricsi

Előzmény: Patrol56 (1914)
Roadtrain Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1925

Te mit értesz CR alatt?

Ott egy dolog lehetséges ami nem annyira jó mégpedig a difi szerintem.Igaz nem vagyok professzor ebbe a témába,de még ha 65.-ös is akkor sem szabadna 2400-et forognia.Vagy mivel az össztömege nagyobb ezért van benne olyan difi,esetleg váltó.De én úgy tudom ezekeb a váltó tök egyforma.

Előzmény: Patrol56 (1922)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1924

A difi végáttétele nem jól lett kiválasztva.Valaki balfasz volt.Ráadásként gondolom 3,5 tonnás,amivel 5 tonna felett autóztatok,kockáztatva több-ezer € bűntetést.

Előzmény: Patrol56 (1922)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1923

ááá!...akkor itt van a kutya elásva ill. az ebb  elhantolva !

Előzmény: Roadtrain (1921)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1922

két tippem van, vagy nagyon rövid a difi benne,.... esetleg beállitás ?...bár pöc-röff és indult semmi füst stb. csak 6.5 tonnás és nem  3 és fél. teccett a dolog ,mert csak másképpen lódul el CR üressen. most mentem elöször uj ivecoval. üdv

Előzmény: Törölt nick (1920)
Roadtrain Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1921

Akkor ott valami marha nagy gebasznak kell lenni.!!

92-93km/h-nál forog nekem 1750-et!!! 6.-ba

3000-es 177LE Igaz furgon,de ez qrvára tök mindegy,szerintem.

Előzmény: Patrol56 (1917)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1920

Nagyon sok a 2400-as fordulat 90km/h-nál.A 3.0-ás Ducato 2000-es fordulaton megy 109km/h-val,6.-ban.

Előzmény: Patrol56 (1919)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1919

sokat kell még ápris 1.-ig aludni ! kedves GG 59-ke, ne komolytalankodjuk !

Előzmény: Törölt nick (1918)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1918

6. sebességbe kapcsoltatok?

Előzmény: Patrol56 (1917)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 1917

hello delvan, 98 ezres és autó mentő felépitménnyel u.n. bérautó. kegyetlen nyomatékos jószág mi tagadás, de 3 literes moci ne egyen ennyit azért. föleg üressen ne.   :-((  brühü-hűű....ki ürült a retikül a sok tankolás miatt. üdv.     u.i. ja 2400 at forgott 90 km/h nál. hát nem másztam alá megnézni a hid (difi) áttétet, meg ne kérdezd lécci ?...

Előzmény: delvan_dti (1916)
delvan_dti Creative Commons License 2013.01.06 0 0 1916

Hali!

 

Milyen iveco volt ez 65C17 ? és milyen felépítménnyel?

 

Üresen 90-nél szerintem sok a 14 liter.

 

 

Előzmény: Patrol56 (1915)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 1915

Megtörtént a teszt út 2100 km távon... egy CR ivecoval 3 litykós motor 2009 évjárat és 130kw 90km/h-ra leszabályozva üressen benyelt 14-et simán ... vissza egy lepukkant ivecó volt a rakomány 2,4 tonna, simán nyelte a 16 litert,ahogy mondtam konzekvensen 90km/h max sebességel  (csak autópálya volt).  nagyon remélem,hogy a régi 2.8 TD nem lessz ennyire szomjaska ??

Patrol56 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 1914

helló,természetessen Áldott Uj Évet kivánok. szeretném kérdezni,hogy hol kapnék komplett motot tömitő csomagot (hengerfejtömitéssel és fontos, a blokközti tömités is).szóval minden ami csak kell bele? csúszócsapágyak és vállcsapágy is kellene. sziv.üdv.

Előzmény: mindaricsi (1910)
Patrol56 Creative Commons License 2013.01.06 0 0 1913

boldog uj évet kivánok mötözö, azért csak érdeklődjél jobban utána, a massey " f"....-ek :-))..is 3000 üzemóra után mérhető a csúcsok galyramenetele. és bizony 700,- euró darabja...hmm . nesze neked gazda. (pl. 8.4 litykósak a motorok sisu, igaz itt progi nélkül cseréled..). üdv .

Előzmény: MÖTÖZÖ (1858)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.06 0 0 1912
delvan_dti Creative Commons License 2013.01.06 0 0 1911
Előzmény: mindaricsi (1910)
mindaricsi Creative Commons License 2013.01.06 0 0 1910

Bármelyik autósboltban tudsz venni utángyártottat bőven 50ezer alatt.

Üdv:mindaricsi

Előzmény: Wartburg fun (1908)
Wartburg fun Creative Commons License 2013.01.05 0 0 1909

Esetleg valaki tudna Csongrád megyében akár bontót mondani,valahol,ahol ilyenekkel foglalkoznak,vagy legalábbis lenne tükör.

 

Üdv mindenkinek

Wartburg fun Creative Commons License 2013.01.05 0 0 1908

Sziasztok!Érdeklődni szeretnék tudtok e bontott balos visszapillantó tükröt?2007-es évjáratú iveco 35 c15 típusú kisteherhez?Céges autón sajnos összetörtem,ehhez keresnék egyet.Újat nem szeretnék venni,ha egy mód van rá,50 ezer körül mozognak.:( Előre is köszi

 

Üdv András

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!