Üdv:-)))
örülök, hogy szolgál a gép.
a hátsó féknyerget elvileg szakszerűen hegesztették, potom 10 rugóért, (20 perc munkáért nem is rossz)ezek szerint nem....
a gyári értéket így fejből nem tudom, de Szere megírja mindjárt.
am. azóta is fáj a szívem a moci miatt, az volt az első normális motorom.
azóta vettem kymco-t jó, jó de nem egy scara:-)))
és már az sincs, jelenleg nincs semmim:-(((
vezérműláncot csak befűzőset vegyél, és akkor nem kell a blokkot széthúzni.
de mielőtt veszel, szelepeket állítsátok.
a lánc olyan 10 pénz, csak d.i.d márkát vegyél.
gyűrűhöz nem nyúltam, sőt, még a hengert sem én cseréltem 150-re.(így vettem)
ha nagyon benzines akkor az olajlehúzó gyűrűt cseréld.
ill. szerintem az összeset célszerű, de nem akarok butaságot írni.
de ha megnézed a légszűrő szivacsot, és tiszta,nem olajos, akkor nem kell aggódni.
jah, és remélem nem felejtetted el a variátort megzsírozni!
áhh most ugrik be pár szép emlék......asszonnyal motorozni.....rendszámos motor......kényelem......áááááááá:-))))
remélem a víz rendszert jól megcsináltam.
még van youtube-on egy videó ahogy szétszedem:-)))