Keresés

Részletes keresés

BENczúr utca Creative Commons License 2015.06.13 0 0 103

A héten voltam az Audinál, kb. 40-45 kocsi volt az, ami csak szerződésest csinált, ezen felül 15-20 busz ami helyi/helyközi, csak betér a menetrend szerinti járattal.

Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.13 0 0 102

 

Spórolás, kis busz is elég.

 

Mátrai erőmű

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.13 0 0 101

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.12 0 0 100

Ez a közforgalomra meghirdetés érdekes kérdés.

 

1992-ből pl egyetlen megyei kötet nem maradt fenn, se a Országos Széchenyi Könyvtárban, se a Közlekedési Múzeum Könyvtár gyűjteményében.

Megyei kötetek is voltak, de nem maradt fenn sehol semmi, akárhol kutattam. Pedig megjelent, de sehol se tették félre ezeket a köteteteket. 

Keresném, ezeket, mert több általam ismert esetleg tiszavirág életű volt megszűnt , jobb sorsra érdemes járat volt benne....

 

1992 körül igen sok Volán szerződéses járat alakult át menetrendben meghirdetett közforgalmú járattá.

Egy részük igen rövid idő alatt megszűnt, vagy bele strukturálódott az adott kapcsolódó vonal menetrendjébe.

 

Ha nem következett volna be ekkora utasszámcsökkenés, a nagy elbocsájtások, gyárbezárások, talán több is túlélte volna. Egyes járatokért kifejezetten kár.

 

 

A Mátrai erőmű bérletet vesz a dolgozóknak, egy speciális konstrukciójú járat.

Egyes járatok korlátozás nélkül, megint mások korlátozottan igénybe vehetők a közforgalomban is.

Kál Kápolna-Verpelét között elég nagy érvágás volt a vasút megszüntetése, legalább ezek a szerződéses buszok járnak.... 3456 os  Kál Kápolna vá-Verpelét-Eger vonalon sincs túl nagy kínálat....

 

Előzmény: siófoki35 (99)
siófoki35 Creative Commons License 2015.06.12 0 0 99

Verpelét-Mátrai Erőmű egy érdekes járat még, mert közforgalomra is meg van hirdetve. Ismerős apja az egyik sofőr :D Mondjuk nem sokan használják az erőművieken kívül, de Verpelét-Kápolna utazáshoz jó, ott meg át lehet szállni a pesti buszra, vonatra.

Előzmény: Törölt nick (95)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.12 0 0 98

Mór KFT.

CJF-706 , 2011 Zirc

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.12 0 0 97

Cell Comp

 

2011 Vasi Volán

 

11István11 Creative Commons License 2015.06.12 0 0 96

Csak egy kicsit szünetel a topik ...

Előzmény: Törölt nick (94)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.12 0 0 95

Mátra Volán, Mátrai erőmű Zrt  szerződéses, a kocsi meg történelem...

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.12 0 0 94

 

2007 es 8 éves fotóm, csak úgy, hogy ne haljon be a topik.....

Bosch szerződéses...

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.06.11 0 0 93

Csepel-Szsztmiklós-IBIDEN(Dunavarsány): FLZ-350 (18-19 óra között járkál Csepelen)

 

Ha lesz egy kis időm, akkor összeírom a Ventonás ide-oda járó csepeli kocsikat is.

 

+ Nem tudom mennyire tartozik ide, de van egy MrReisenes iskolabusz. Tavaly vmi LOR-xxx járta idén meg egy lilás Irisbus.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (21)
BSF-127 Creative Commons License 2015.06.11 0 0 92

Értelek,hát ez van!

Előzmény: Törölt nick (91)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.11 0 0 91

Régebben főleg Volán szerződéses járatok voltak túlsúlyban.

 

Az az adott Volán topikjába témaként belefért.

 

Régen a Volánokon kívül volt pár cég akiknek volt saját buszuk.

 

Pl.: Köfém Székesfehérvár Ik 255

Ezen pl 1989-ben utaztam Súr- Bakonycsernye között.

Autófelszerelési Vállalat, Sopron ik 256

Ezzel Újkérre utaztam. /1988/

 

Sok esetben ha gyalogolt valaki közforgalmú közl hiányában útközben is maguktól felvették az embert.

Nagyalföldi Kőolajipari Vállalat ik 255 Mezőkeresztes-Eger 1993

Elaludtam, ez vitt be kb. 10 percet késtem össz visz..

 

 

Visszagondolva jól eső érzés...

 Nem tudom pontosan hány kocsi lehet az ami egy közforgalomra meg nem hirdetett menetrend alapján jár, kb 800-1000 darab kocsi biztos lehet, csak sok eaetben infó kevés van róla...

 

Én megköszöm mindenkibek aki érdemben hozzászólt a témához.

 

Sajnos a meló, meg a mobilnet korlátai miatt nem tudok bővíteni a tudást, képet feltölteni...

 

Előzmény: BSF-127 (89)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.06.10 0 0 90

Semmi értelme. 

Előzmény: BSF-127 (89)
BSF-127 Creative Commons License 2015.06.10 -1 0 89

Akár KÜLÖNJÁRAT nevű topikot is lehetne nyitni,ha nincs még ilyen!?

Előzmény: lobbanórotor (1)
11István11 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 88
Előzmény: Törölt nick (85)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.06.09 0 0 87

Eléggé el volt veszve az a busz, mielőtt újból felbukkant LZZ-489-ként. Fogalmam sincs, hol lehetett. 

Előzmény: BPO-105 (86)
BPO-105 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 86

Listázóknak: ex-BSP-676, Pető Intézet.

(Azt nem tudod véletlenül, mikor került át a busz tőlük?)

Előzmény: BENczúr utca (78)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.09 0 0 84

Akkor azt hiszem, ennek a képnek is örülhetek egyáltalán.

Előzmény: Törölt nick (83)
BPO-105 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 82

Bácsi Busz, Hajdúböszörmény.

Majd' szétment a szemem anno, mire kiszedtem a cégnevet az oldaláról.

Előzmény: BENczúr utca (69)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.09 0 0 81

De jó, pont kérdezni akartam, hogy ezek hova járnak, köszi! :D A 212-ese nem ide jár?

Előzmény: Komlósfecskés (76)
BENczúr utca Creative Commons License 2015.06.09 0 0 80

Azt valahol Nyékládháza környékén fotóztam 6 éve, de már néhány évvel ezelőtt is selejt volt.

Előzmény: Törölt nick (79)
BENczúr utca Creative Commons License 2015.06.09 0 0 78

LZZ-489 (Ikarus 250 - Szmeosánszky kft) késő délutánonként Dunakesziről jár be Újpestre.

Törölt nick Creative Commons License 2015.06.09 0 1 77
Időnként kimarad akár több hétnyi termés is. Főleg nyáron. Ez konkrétan nem rémlett. Köszi! :)
Előzmény: lobbanórotor (66)
Komlósfecskés Creative Commons License 2015.06.09 0 0 76

Néhány sárréti:

Füzesgyarmat, KUKA Robotics

LPY-787 (ex FIX-025) 256.50

GOJ-639 E95.04

JOY-965 (ex FIZ-443) 250.59

MLS-569 Iveco

KYR-517 Neoplan (G. Auwarter)

+ néhány kisbusz

(Víg Mihály Szeghalom, hozzá tartoznak a CCH-386 és a KPY-406 Ik 250-esek is)

lobbanórotor Creative Commons License 2015.06.09 0 0 75

Ez az EZZ-238 nem NDK-s gép lehetett eredetileg? A teleablakok és a rendszám miatt stimmelhetne. 

Előzmény: suraki1 (73)
suraki1 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 74

Ilyen lett:

Előzmény: suraki1 (68)
suraki1 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 73

Ha fehér 260.43, akkor KPX-979. Eltűntnek nyilvánítottam.

 

LPY-616 (256.50E 1987 0910):

 

LIB-839 (ex Volánbusz?):

 

Aztááán..... ha már belelendülök, érdekesség gyanánt, van itt olyan, hogy K.V. Kft. Berente, építőipari cég, saját buszokkal szállítja a munkásait.

Valaha sokat láttam, szerintem már nincs meg EZZ-238:

 

Évek óta furikáznak ezzel az Agriásnak kinéző géppel, a fülkeablakán 509-es számmal (JOB-783):

 

Valamint tavaly megjelent náluk MPZ-154:

Előzmény: Törölt nick (72)
BENczúr utca Creative Commons License 2015.06.08 0 0 71

Azokról van esetleg kép? Úgy talán hamarabb meg lehetne fejteni.

Előzmény: suraki1 (70)
suraki1 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 70

Megleptem magam, tudott segíteni a barátom, BSK-066. Már csak a csavargyáras kocsik lennének jók. A LIB-nek volt valami Videoton környéki előélete, az LPY-616 is talán meglesz valahonnan.

Előzmény: BENczúr utca (69)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!