Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Szerintem én még JASO-FD matricával is meg foglak dobálni !!!
Pedig az tudod milyen??? MINT A MANNA!!! Helyből ugorja a bakot, Körmöt varr a p.csödre, stb!!! Érezted te már a határtalan erőt??? Amikor el se tudod b.szni ???? Na, hát AZ!
Igen okozhat, sőt okoz is. Hol vehetsz ilyet? Hát kb akárhol, ahol tömítést árulnak. Kalapos a vásárban, bulimoci, stb. Vagy akár "klingerit" helyett árult utódok.
Csak azért kérdeztem, mert állandóan előjön az olajtéma. Most kivételesen nem a szintetikus-ásványi vita volt, hanem a keverési arány. Meg lehet tárgyalni huszonnyolcadjára is, de ezzel maximum egy szűk réteg foglalkozik. Az átlag vidéki meg azt sem tudja, hogy mi a különbség két olaj között. Bemegy a gazdaboltba, kér egy adalékot oszt jónapot.
Találkoztam már szerelővel akinek fogalma sem volt róla, hogy mi az a fél szintetikus. Kérdezte milyen olajat használok, mondtam neki Ő meg csak nézett rám, hogy mi baja ennek a bolondnak. Igaz ez nem ma történt, hanem két éve. Dobáljatok meg ELF flakonokkal ha nincs igazam, de felesleges ekkora feneket keríteni ennek a témának.
Igen ez jellemző, ráadásul nem is feltétlen minden esetben metrikus csavar. Ezért hamar le is sarkalhatod, ha nincs "colos" szerszámod dugókulcs stb.
Cégnél is napi szinten "honosítottunk" heti több konténer kínai kütyüket, ezek nem pár tízezres katagóriába tartoztak kb 300-400 ezer beszerzési darab /ár. Szóval ezeknél is mind az volt a jellemző, hogy a csavarok recsegtek tágításkor. Itt már rendkívül magas esztétikai megjelenés is jellemző. Bár néha itt is előfordult hogy a megadott elektromotor teljesítménye, nem egyezett feltüntettel.
Érdekes dolog ez. Nekem tán 4-5 kínai masinám van, eddig az volt a tapasztalat, hogy a csavarokat KIVENNI volt gond, nem a helyén tartani, mert eléggé megtépve és beragasztva szerelték össze.
Szeretem kihozni mindenből a minimum 110%-os precizitást! Mondhatnám úgy is, hogy addig szöszmötölök meg piszmogok mindennel, amíg az tökéletes nem lesz! Utána még finomítok rajta kicsit:))) Sok embert idegesít, de nem érdekel mert tudom, hogy úgy tökéletes. 100+10%:ĐĐĐ
Én is jártam már így. Az al co -n elhagytam a tank rögzítő csavart menet közben. Csak azt vettem észre,hogy folyik a csizmámba a benzin, persze a cigi meg a számban ahogy lenni szokot :) Szerinted? Azt tudtam hogy veszélyes a cigarettázás de hogy ennyire :D
A 200 ezres fűkaszánál is előfordulhat bármi, azoknál tervezett élettartam van, a kínainál nics tervezett élettartam.
Egyébként minden gép igényli a törődést, anti műszaki tálentum kezében, a 200 ezres gépnek sem sok jövőt jósolok. Alap dolgokkal azért tisztában kellene lenni. Kész röhely ez az egész fórum, oldalakon keresztül megy az ész osztás, és aggódás hogy melyik drága 4-6 ezer Ft-os 2T olaj a jó, vagy a vacak. Aztán kiderül hogy még a keverési arányt sem tudja a többség kiszámolni.
Hát igen, a többinél ez elő sem fordulhat. Szegény bótosoknak mind a polcon fognak porosodni a márkás berántók. De ez az ő bajuk, miért tartanak készleten olyan cikket, amire soha senkinek nem volt és nem is lesz szüksége :)
Tegnap előtt este amikor kaszáltam, elhagytam a berántót, és az egyik tank rögzítő csavart.
Szerencsére nem szakadt a berántó rugója, csak a zsinór végén a görcs bomlott ki. Mivel ez már cserélve lett vagy 2 -3 éve, és a régi megvolt, arról átszereltem a kart. Igaz utána megtaláltam az elhagyottat.
Aha , az lessz az . Kifújtam a benzinszűrőt és a levegőszűrőszivacsot és pörög ahogy kell. A levegőszűrőszivacs tocsogott az olajban csak azt nem értem hogy a p....ba? Nem is kapott ott soha olajat.