mi vigyázunk rá, de eleve hiányzik 2 felnikupak (6 ezer ft a neroba, szal nem vészes), meg már meg van karcolva. Az a terv, hogy télen elviszem felnijavítóhoz, és megjavíttatjuk tavaszra szépre. :)
Az az abarth 500 kormány cirka 220 ezer ft. (1-et láttam tegnap ebay-en) 2009 végétől gyártott bravokba megy csak bele. Azelőtt más volt a légzsák csatlakozó.
Gratulálok! Szép! Nekem a fehér csak alapnak jó! Kitűnő matricázási alap. Gugli képekben van sok matrica, általában Abarth-felirattal, de az nem fontos.....
Nyilván csak gyújtáson.. :) gyújtás nélkül a szivargyújtó sem működik :) Azért ennyire szájbarágósan nem kérte, csak pár szóban, az is evidens, hogy párosítani kel az eszközt, legalábbis nekem. Bár az enyémben nincs, de a párom Punto Evo-jában rendszeresen használom. Gondolkodtam is az utólagos beszerelésen, de nem hiszem, hogy egyszerű lenne.
Nem teljesen, mert a zenéhez elég, söt ajánlott egy pendrive is, amire még az autó telemetriát is mentheti, (ecodrive) és a telefonáláshoz sem kell bedugni, elég árosítani:-)
Inhüvelygyulladás... Csak nagyon kemény. Orvos szerint a törés sem fáj ennyire.. Csütörtökön vezettem 550km-t (2 óra alvással előtte), az tehette be a kaput. Sajna, ez 3 hét :-(